Skocz do zawartości

F20 120d ACSchnitzer - Randall * SPRZEDAM * str 32


Randall

Rekomendowane odpowiedzi

Wrzuć koniecznie fotę jak założysz. Chciałbym zobaczyć jak to wygląda, bo też chciałbym założyć coś szerszego na 8' ale wydaje mi się, że to za wąska felga.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 536
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy

Wszystkie zdjęcia w tym temacie na letnich felgach są właśnie z takimi oponami.

Felga jest taka jaka ma być, fabrycznie taki zestaw był zamontowany, a ja ufam inżynierom BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Hmmm. To moje opony 225 wystają bardziej na 8j niż Twoje 245.

:?:

 

A jaki masz profil ? Z tego co wiem to tez trochę zależy od producenta, każda opona inaczej sie układa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie BMW kombinuje z tymi felgami i oponami. Kiedys wsadzali na 7,5 cali opone 205. Teraz wsadzaja albo 215 albo i nawet 225. To samo z tyłem - na 8 cali wsadzali 225 potem przeszli na felgi 8,5 i wsadzali opone 245, a teraz znowu zeszli do osmiu cali, a opone zostawili 245 :/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Rozpórka Wiechers zamówiona :cool2:

 

Mam nadzieję że też odczuję pozytywną różnicę tak jak reszta :) Dam znać jak przyjdzie i zamontuję :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Rozpórka zamontowana, banalna sprawa, ale przy okazji zrobiłem mały detailing komory której nie ruszałem od zakupu auta i była tam niezła masakra.

 

http://i.imgur.com/WivsMz1.jpg

 

http://i.imgur.com/KpDdvki.jpg

 

http://i.imgur.com/pJXFmee.jpg

 

http://i.imgur.com/z9MAB1h.jpg

 

przed i po:

 

http://i.imgur.com/gKOBplP.jpg

 

Wrażenia po rozpórce - przejechałem tylko 10-15 km, ale mam wrażenie że auto bardziej reaguje na szybkie, krótkie ruchy kierownicą i samo prowadzenie jest troszkę bardziej precyzyjne. Nie było jak poszaleć po zakrętach bo ciągle leje parszywy deszcz a na asfalcie jest woda wymieszana jeszcze z zimowym piachem - efekt - esp miga cały czas :( Wygląd pod maską zmienił się bardzo na plus. Jestem zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
:cool2: :cool2: jest super ,pomysl też nad tyłem bo też spełnia swoją rolę,cięcia nie jest dużo a można zrobić to bardzo estetycznie :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Dzieki Marko, pomyślę jak skończę niekończący się remont a raczej wykończenie domu :roll: Bo codziennie coś trzeba dowieźć, złożyć fotele itp :)

Opony letnie Michelin PS2 założone, i jestem w głębokim szoku :shock: Dotychczas i lato i zima była na runflat. Teraz na letnich dużo niższych oponach jeździ się WYGODNIEJ NIŻ NA RUNFLATACH 16" :shock: (205/55/16 vs 225/40/18, 245/35/18) Nie wiem jak to możliwe ale potwierdziło to również grono ludzi z którymi często jeżdżę autem. W końcu przestało tłuc na poprzecznych nierównościach. Jednak te runflaty są strasznie twarde. Jest i minus - auto nie jest już tak bardzo wrażliwe na każdy ruch kierownicą jak dotychczas na letnim setupie, ale biorąc pod uwagę stan dróg w moich rejonach (powstają nowe obwodnice, a ulice w mieście są coraz bardziej zaniedbane) to jednak obecny setup bardziej mi odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rft są bardzo różne. Niektóre tylko są w miarę komfortowe. Miałem fabryczne rft RE050A i były bardzo twarde mimo ledwie 17 cali.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jesli chodzi o rft jest tyle samo osob za jak i przeciw. W Krakowie tez stan niektorych drog pozostawia wiele do zyczenia, ale mimo wszystko zdecydowalem sie na rft ponownie- czekam na michelin primacy 3 zp 17. Ciekawe czy bedzie twardo- tak jak Randall pisze, auto jednak troche traci na sztywnosci bez rft ale mysle ze moze to byc chwilowe wrazenie po przesiadce...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
A miałes oryginalne runflaty z gwiazdka i auto z fabryki na RF wyszło?

 

Auto fabrycznie było na rft 16". Pózniej dokupiłem w salonie 18" tez rft.

Zima conti winter contact 830, lato conti sport contact 5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pracy mamy F30 na fabrycznych 16" RFT i jest mega komfortowe. Także dziwne, u mnie zimowe 18" RTF w jedynce były całkiem spoko, bardzie komfortowe niż nie-RFT 19".

Na komfort jeszcze wpływa cisnienie w oponach oraz sam ich rozmiar tak przy okazji, także wina może leżeć jeszcze gdzie indziej, lub tak jak K8v8M pisze, zależnie od producenta i typu opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie F30 jakimi jezdzilem były bardzo komfortowe. Tam jest po prostu więcej gumy (większe opony)

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Minęło 80000 km, dziś był duży serwis obejmujący:

 

- olej w silniku (15 tyś km wcześniej zmieniałem sam, jak zawsze w połowie interwału ASO)

- filtr oleju

- filtr paliwa

- filtr powietrza

- filtr kabinowy

 

to wszystko za darmo w ramach pakietu, niestety oprócz tego skończyły się już całkiem tarcze i klocki z tyłu, całość z czujnikami ABS i robocizną 1840 pln.

 

Poza tym prewencyjnie wlałem jeszcze 2 puszki środka do wtryskiwaczy (po jednej na bak paliwa).

 

Jak skończę sprawy remontowo - budowlane (albo one mnie) to biorę się mocno do roboty przed zlotem. Chcę zrobić korektę lakieru na maszynie DA (samodzielną tym razem), uzupełnić kilka wizualnych braków (np pomalować/okleić na nowo srebrne paski w zderzaku na czarno) i gruntownie wyczyścić wnętrze (wyjąć fotele przez które niektórych miejsc nie da się odkurzyć itp).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abstrahując od naszej niedawnej przepychanki..

Przeczytałem cały Twój temat i proszę żebyś nie wziął tego do siebie, nie piszę też tego posta żeby Ci dogryźć, nie chcę być złośliwy, ale powiedz mi proszę co FACET widzi takim typowo babskim aucie? Jeszcze ten kolor przypominający mi szminkę na ustach rosyjskiej celniczki na przejściu granicznym w Bezledach.

Ani to ładne, ani wygodne, ani użyteczne.. Zastanawia mnie co faceci widzą w takich typowo blondynkowych samochodach.

Nie mów mi, że nie musisz sobie niczego udowadniać kupując 5er, bo to tak jakbyś założył czerwone szpilki i powiedział, że nie musisz zakładać glanów, żeby czuć się facetem.

Nie bierz tego osobiście, po prostu próbuję zrozumieć dziwne dla mnie zachowania facetów hetero, bo homo to jeszcze bym zrozumiał..ale masz kobietę, więc jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abstrahując od naszej niedawnej przepychanki..

Przeczytałem cały Twój temat i proszę żebyś nie wziął tego do siebie, nie piszę też tego posta żeby Ci dogryźć, nie chcę być złośliwy, ale powiedz mi proszę co FACET widzi takim typowo babskim aucie? Jeszcze ten kolor przypominający mi szminkę na ustach rosyjskiej celniczki na przejściu granicznym w Bezledach.

Ani to ładne, ani wygodne, ani użyteczne.. Zastanawia mnie co faceci widzą w takich typowo blondynkowych samochodach.

Nie mów mi, że nie musisz sobie niczego udowadniać kupując 5er, bo to tak jakbyś założył czerwone szpilki i powiedział, że nie musisz zakładać glanów, żeby czuć się facetem.

Nie bierz tego osobiście, po prostu próbuję zrozumieć dziwne dla mnie zachowania facetów hetero, bo homo to jeszcze bym zrozumiał..ale masz kobietę, więc jak to jest?

 

 

A mnie zawsze zastanawiało co kieruje ludźmi, którzy przywożą z Niemiec 10 letnie E60 z przebiegiem 500 000 km i które kilka dni przed opuszczeniem DE bardziej przypominało przystanek autobusowy niż samochód.

 

Tym postem idealnie wpisałeś się w stereotyp posiadacza e60: łysy w dresie i bez mózgu :duh:

 

de gustibus non disputandum est - słyszałeś kiedyś o czymś takim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pudło. Łysy nie jestem, dres to czasami jak koszę trawę w ogródku, mózg raczej na swoim miejscu, moje e60 jest z roku 2010 kupione osobiście przeze mnie w polskim salonie, czyli jakoś nie wpisuję się w Twój stereotyp.

Do tego piszesz, że o gustach się nie dyskutuje, a obrażasz użytkowników e60-tek, którzy mają inny gust co do aut niż TY.

Ja nikogo nie chciałem obrazić, ja tylko zadałem pytanie, a ty coś tam bełkoczesz o dresach na przystankach :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie odpuśćie sobie. Szwagier twoje pytanie zostało zadane w sposób chamski z podtekstami wiec nie dziw sie ze taka jest reakcja.

A odpowiadając za kolegę, ale w swoim imieniu. Wyobraź sobie ze nie każdy jest starym dziadem (czy to fizycznie czy duchowo) żeby kupować auto dla emeryta. Prawda jest taka ze seria 5 do pięt nie dorasta serii 3, a o 1 nie wspominając jesli idzie o jakość prowadzenia w zakrętach i frajdę z jazdy.

Moze ci to za odpowiedz wystarczy. Obawiam sie ze jednak nie zrozumiesz tego. Moja jedynka kosztowała tyle co podstawowe f10 wiec nie o kasę to chodzi.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.