Skocz do zawartości

Zakup X6 w dieslu. doradzcie jaki silnik


yannkes

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przymierzam sie do zakupu kultowego X6 z silnikiem diesla. Otóż rozważam różne wersje silnikowe... czy podstawowa jednostka 3.0d 245km to nie za malo? w broszurze pisze ze spalanie rzędu 8.8l - nie chce mi sie wierzyc ( nie chodzi tu o koszta utrzymania tylko o zasięg pojazdu) a przyspieszenie podane jest 7.5s do 100kmh. Wiem ze czasem producenci lubia "podkolorować" osiągi - Czy te wartości nie wydaja sie wam podejrzane? Oto pytanie do was. ile te auto rzeczywiscie pali przy normalnej jezdzie - normalnej tzn, czasami kogoś wyprzedze, pojade z 140 - 150 a czasem spokojnie..

Patrząc na osiągi silniejszych jednostek - różnice znacznie niewielkie..

Kolejne pytanie odnosnie wyrzymałości autka.. Jak dlugo wyrzymuje w nim zawieszenie na naszych drogach? Pytam się o to, bo robie dużo kilometrów i troche rozczarował bym sie gdyby po 150 000 wszystkie tulejki byłyby powybijane... prosze wypowiedzcie się jak to naprawde jest:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

U mnie w 3.0d, ale starszy wariant- 235km spalanie na poziomie 9,5-10,5l. I to jest taka dynamiczna jazda z wyprzedzaniem. 50/50 trasa, miesto Jeśli zresetuje to na trasie nawet do 8 zejde.

Jeżeli masz pieniądze to weź 4.0d. Spalanie mimo większej mocy jest na tym samym poziomie co 3.0d, choć to oczywiście zależy od jazdy. A zawsze te 60Km więcej :)

 

U mnie auto będzie miało za 2 miesiące 3 latka i ponad 70k kilometrów, a jedyne co w nim robiłem to płyny i ostatnio na 70tys x4 klocki i tarcze przód. Także jak narazie auto się trzyma :)

 

Co do przespieszenia to power jest i to nie tylko 0-100. Na wyprzedzanie spokojnie wystarczy :) Powinieneś umówić się na jazde próbną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
ciekawa logika - 15k zl za 40d zamiast 30d to nie warto, a 11k zl za LEDy warto... no ale przy LED oszczedzi sie na zarnikach :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konfiguracja auta to bardzo subiektywna sprawa. Jest to najczęściej dyskusja o gustach, a więc o niczym merytorycznym. MiPoX chyba właśnie broni mocno swoich gustów bo auta mające LEDy wyglądają po prostu agresywniej i to jest argument bo żarniki(żarówki) xenon to dzisiaj już grosze i wymiana co 100tyś km to żaden koszt.

 

Wg mnie podstawa to baza - zawsze im mocniejszy silnik tym lepiej bo zawsze po jakimś czasie zaczyna brakować KM...

 

Większość dodatków jak się uprzesz to dołożysz w trakcie użytkowania - nawet wysławiane przez kolegę LEDy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
szanuje twoje zdanie, ale sie nie zgadzam - w Polsce 40d bedzie lepszy od 30d nie po to, aby jezdzic 250 km/h tylko po to, aby bezpiecznie wyprzedzic. Mieszkajac w kraju, gdzie sa normalne drogi (Niemcy, US, itp.) moglbym jezdzic samochodem z silnikiem 2 litry. W Polsce ten sam samochod musi miec wiekszy silnik, aby przy tym samym stylu jazdy bylo bezpieczniej

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MiPoX mam wrażenie, że cały czas próbujesz wszystkim wmówić, że Twój punkt widzenia jest najlepszy, a wszyscy inni nie mają prawa do zdania odrębnego... Po co kupiłeś BMW X6 skoro interesuje Cię tylko jazda z punktu A do B ? X6 nie jest ani praktyczne, ani wygodne. Mogłeś zostać przy statecznej marce. To czy auto jest sportowe to zależy od tego jak kto definiuje to określenie. Znam takich, dla których hot hatch'e są szczytem sportowych aut, a moja X6 35i bije je na głowę osiągami i trzymaniem się drogi...

 

Oczywiście zgadzam się ze zdaniem Bono, że nie chodzi o Vmax, a o bezpieczeństwo wyprzedzania i ewentualną bezpieczną zabawę.

 

Polemika w takich tematach jak "doradźcie" jest bez sensu. Każdy powinien przedstawić swoje subiektywne uwagi i tyle. Powtórzę - z gustami się nie dyskutuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

jesli nie zrozumiales - pisalem ogolnie; nie musisz mi tlumaczyc na czym polega roznica pomiedzy bi-turbo i single turbo, mam ten pierwszy i wszystko jest dla mnie jasne w temacie

 

W Polsce ten sam samochod musi miec wiekszy silnik

Raczej silnik jest ten sam,bo pojemność ani drgnąła,ale dodano mniejsze turbo dla lepszego dołu stąd wzięło się 60Nm więcej i możliwość wykorzystania go o 250rpm szybciej niż w 30d. Jednak i tak 540Nm to sporo jak na X6,uwierz... :wink:

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja tak to wszystko czytam, czytam i analizuje :) Fakt z tego co rozmawiałem z posiadaczami, x6 nie jest komfortowe specjalnie ale twardawe - autem tego pewnie jest prowadzenie, zreszta jak kazdej bmki. Ludzie zaczeli mi odradzac x6 z tego powodu ze tego jest juz za duzo na naszych drogach.. Jednak tym sie nie przejmuje, bo jak przechodze obok tego auta, spoglądam na ten potęzny przód to idzie sie zakochać :) dodam ze moj 330xd ma koło 8s do 100 i ta dynamika auta w zupełności mi wystarcza. Dzwoniłem do bmw wrocław i maja x6 4.0d więc smialo moge tez sprawdzic jak to jedzie;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50d idealne - takie moje zdanie :wink:

Jak na razie osiągalne tylko M50d ;)

 

a konkretnie BMW X6 (E71) M50d

 

Takie uwagi zalatują trollowaniem...

Mądrego miło posłuchać, ale przemądrzały męczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.