Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
poczytalem troche na google i duzo ludzi różnych modeli aut twierdzi ze to tandeta,lepiej jednak dołożyc i jezdzic bezpieczniej
Opublikowano
Witam dwa i pół roku temu założyłem zawieszenie na przód (4 wahacze i łączniki stabilizatora) tej firmy przejechałem nie dużo bo około 35 tyś. na tym i jak na razie niema żadnych luzów w sobote założyłem właśnie drążek kier. tej firmy. Opinie na temat tej firmy są nie za ciekawe ale ja nie żałuje według mnie zależy ile jezdzisz jeśli dużo to pakuj lemforder moj brat tylko tej firmy zawieszenie kładzie do buni ale robi na takim wachaczu 100tys może nawet więcej. pozdro
Opublikowano
35 tys to w sumie nie tak malo jak na polskie drogi,ja w roku robie moze 10 tys km praca-dom ewentualnie weekendowe wypady z rodzina
Opublikowano
wiesz ja też polecałbym lemfordera ale jesli patrzysz na koszty to kup sobie taki zestaw jak pokazałes tylko z Teknorota. Kumpel założył kompletne zawieszenie z tego, jeździ drugi rok i wszystko ładnie trzyma się kupy i nie ma żadnego pukania. Ciężko stwierdzić czy dłużej wytrzyma lemforder czy taki choćby teknorot, kwestia czy jeździsz po autostradach czy codziennie na ryby, wiesz o co chodzi.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

A ja troszkę się wypowiem na temat naszych super sklepów...otóż wymieniłem całe zawieszenie jakieś 14 miesięcy temu ale to dosłownie wszystko co zabawne większość części była oryginalna ( auto z Niemiec ),każda z części była z najwyższej półki kupa kasy, może zrobiłem 10 tysi w tym czasie po wymianie może nie, praktycznie jeździłem tylko w weekendy i też rzadko miałem auto służbowe i praca non stop w trasie, i teraz dosłownie cały zawias wszystko mam do wymiany wszystko szrot. zaraz ktoś napisze że wystarczy 1tyś żeby rozwalić zawias jak się nie umie jeździć po polskich drogach ale dbam o auto do przesady zapewne jak większość z Was... i dla mnie morał oczywisty teraz wymienię na półkę z samego dołu nie ma sensu przepłacać a tyle samo się przejeździ :)

 

 

Pozdrawiam !!!

http://forum-lines.ru/rez/ab214080.gif

раскрутка сайта киев




E34 520i M50 B20

E34 550i S70 B56

Suzuki DR 800 Big

Opublikowano

Sam wymieniałeś elementy zawieszenia?

A co do części tanich i droższych to weźcie dla porównania w sklepie obejrzyjcie, jakość wykonania, masę. Całkiem niedawno gość miał auto na sprzedaż i do wymiany łącznik stabilizatora, sam kupił łącznik najtańszy jaki był i nawet gwint był źle zrobiony, nie dało się nakręcić nakrętki.

Osobiści nie stosuje tego typu części, tylko porządne części zamienne lemforder, febi, trw, itp.

Opublikowano

Ja tez podam prosty przyklad. Najtansze laczniki wachaczy na tyl to koszt jakis 70zl z wysylka za 2szt marki Dachstein. Czyli prawie najgorszy smiec. Brat w cztero litrowej siodemce zrobil na nich chyba z 50tys km. Koszt febi za 2szt to 350zł. Czyli przebita pieciokrotna. Jezeli ktos sadzi ze zrobi na tych febi 250tys to chyba na glowe poprostu upadl.

 

Fakty sa takie ze tanie czesci marek takich jak Dachstein, Teknorot sa zrobione z gorszych stopow itp, ale one tez posiadaja Niemieckie certyfikaty TUV i ISO wiec jakies normy spelniaja.

U siebie mam w zasadzie miks tanich i drogich czesci. Np tuleje na wachaczach dalem Lemfordera, bo to czuly punkt E34, ale drazki kierownicze kupilem Dachsteina. Jezdze non stop po dziurach, zrobilem narazie 10tys i wsio trzyma sie kupy.

Opublikowano
Ją zawsze patrzę na coś ze średniej półki .dużo zależy od stylu jazdy żeby się w każda dziurę nie ładować a najwięcej od dróg . Z braku kasy mam teraz zakładane wachacze i drążki z odzysku z innych samochodów i jeżdżę po nowo wybudowanej obwodnicy torunia co dzień 40km do roboty i już półtorej roku na tym latam i jak na razie nic
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
wymienilem 3/4 zawieszenia drazki srodkowy,prawy i lewy i z prawej strony dolny i górny wahacz ,z dolnej pólki,drążki 220zl,2 wahacze 250zl i jak narazie ok,odpukać,a zbieznosc zrobiłem na listwie co kiedys sie robilo i nawet kierownica jest prosto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.