Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rozszczelnił mi się mój org ic, chciałem pierwotnie kupić używkę ale wpadłem na stronę fmic.pl i postanowiłem zamontować większy

sprzedający zasugerował mi 550x180 http://www.fmic.pl/product.php?id_product=11 - wejść wejdzie

mógłbym próbować wcisnąć większy ( wyższy ) 550x230 http://www.fmic.pl/product.php?id_product=10

jest sens ? zakładam że ic większy niż org i tak "coś da" - w połowie maja jadę na mapować

a że dużej różnicy w kasie nie ma, robota ta sama ( chociaż nie mam pewności że ten 550x230 bez problemów wejdzie ) bo zderzak mam zwykły

będzie jakaś różnica odczuwalna dla silnika między 180 a 230 wysokości ic - oba i tak wyższe niż seria, też niby czym większa powierzchnia ic tym lepiej

ic będe zamawiał w poniedziałek ale chce zaczerpnąć opinii jeszcze tu na forum

Opublikowano

przez to że turbina "weźmie głębszy oddech" chłodniejszym powietrzem będzie większa turbo dziura ?

z tego co pamiętam własnie na pikniku 29.04 roger dostał po tyłku właśnie od sztuki z większym ic

a oba były po programie

Opublikowano

nie no napisałem że podejmuje się tematu większego ic tylko dlatego że będę stroił furę za 2 tyg

zakładam że na serii powinien silnik się lepiej zbierać, zwłaszcza pow 22 stopni temp zew - to tylko teoria

a chodzi mi który lepiej 550x180 czy 550x230 do mojej wsadzić bo i tak będę stroił

chodzi mi tylko o wynik, z którym lepszy wynik strojenia i zadowalający wykres mocy się uzyska

Opublikowano
z tego co pamiętam własnie na pikniku 29.04 roger dostał po tyłku właśnie od sztuki z większym ic

a oba były po programie

 

Dostał nie dlatego że w drugim aucie był większy IC choć faktycznie było mega gorąco więc IC na bank zrobił robotę .

Tylko dlatego że oprócz modzonego IC pył jeszcze podawany do kolektora metanol pod ciśnieniem.

To daje kopa i sporą przewagę ........ samo IC sprawa marginalna.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
nie no napisałem że podejmuje się tematu większego ic tylko dlatego że będę stroił furę za 2 tyg

zakładam że na serii powinien silnik się lepiej zbierać, zwłaszcza pow 22 stopni temp zew - to tylko teoria

a chodzi mi który lepiej 550x180 czy 550x230 do mojej wsadzić bo i tak będę stroił

chodzi mi tylko o wynik, z którym lepszy wynik strojenia i zadowalający wykres mocy się uzyska

Kolego zakładaj większy na pewno po strojeniu wyjdzie ci to na plus ja mam u siebie naprawdę wielkiego IC-ka i chłodzenie jest bardzo dobre a w wielkie upały jest to podstawą.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano (edytowane)
przez to że masz taki duży IC udało się zmniejszyć ciśnienie doładowania do 2440 mbar tym samym obniżyć EGT co wpływa bardzo dobrze na kiepskie kolektory wydechowe , bo z tego co pamiętam to jeszcze masz oryginalny ... Edytowane przez TC

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
przez to że masz tak dużo IC udało się zmniejszyć ciśnienie doładowania do 2440 mbar tym samym obniżyć EGT co wpływa bardzo dobrze na kiepskie kolektory wydechowe , bo z tego co pamiętam to jeszcze masz oryginalny ...

Tak mam jeszcze ori kolektor i jak na razie nic z nim się nie dzieje :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
wow, jestem pod wrażeniem, że jeszcze istnieją M57N z oryginalnym kolektorem wydechowym :D
Opublikowano
a jesteście na milion procent pewni, że nie ma małych pęknięć? to można łatwo przeoczyć a jeśli są jeszcze niewielkie pęknięcia to nie daje żadnych objawów. ja dopiero się zorientowałem po lekko okopconym kielichu i okolicy turbo...
Opublikowano
Jestem nawet na 2 miliny procent pewien ze wszystko jest szczelne. Nic nie jest okopcone. Wszystko czysciutkie i suchutkie.

Ja jestem również tego pewien :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

no dobra - mając na uwadze że będę chip-ował niedługo (t.j około półtora tygodnia ) a mój seryjny ic jest nieszczelny to ponownie zapytam dla pewności

który ic mam wybrać 550x180 czy 550x230 żeby był sens i żeby nie wyszło gorzej niż na seri ic ( ale to chyba niemożliwe )

Opublikowano
no dobra - mając na uwadze że będę chip-ował niedługo (t.j około półtora tygodnia ) a mój seryjny ic jest nieszczelny to ponownie zapytam dla pewności

który ic mam wybrać 550x180 czy 550x230 żeby był sens i żeby nie wyszło gorzej niż na seri ic ( ale to chyba niemożliwe )

Bierz większy i nie będziesz żałował :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 1 rok później...
Opublikowano

Podepne się pod temat :D

Mam takie pytanko Co dajie wiekszy IC :?: ? ma wpływ na moc? :?: Czy jak jak bym dal wiekszego Fimica to był by wpływ na moc i czy od nowa musiał bym mape robic? z tych 186koni ktore teraz mam bylo by coś wiecej? :?:

 

bo tu pisze ze jakis jest sportowy? w 3.0d http://www.ecuproject.pl/bmw-e46-330d-chiptuning-intercooler

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.