Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Piszac tutaj, oczekuje pomoc od Was w mojej sprawie.

Obecnie szykuje sie do kupna mojego pierwszego samochodu, i po 3-miesiecy szukania, zdecydowalem na BMW, i najbardziej mi sie podobal model e46.

Jezli idzie wszystko z planem to bede mial przy sobie okolo 25k zl za 2 m-cy. Ale jest taki problem, ze wiekszosc pieniedzy dostam od moich rodzicow, i w tym samym czasie jestem studentem. Miesiecnie oszczedzam okolo 500zl i wiecej, i co kilka miesiecy mam od rodzicow okolo 2k zl. Samochod glownie bede uzywal na dluzsze trasy, w weekendach, na zakupy, a na uczelnie glownie jade komunikacja miejska. Wiec moje pytanie brzmi, wedlug waszych doswiadczen, czy bede w stanie utrzymywac taki samochod?? Jaki model mi polecacie?

Dziekuje za odpowiedzi :)

(sry za bledy w pisowni, ale nie jestem Polakiem, i jestem w Polsce od 4 lat)

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wg mnie ma sensu pchać się w stare BMW przy Twoich dochodach. Jak masz mieć BMW a do tego ma Ci ledwie starczać na życie, to jaki to jest sens? Nawet nie będziesz miał za co laskę do kina zaprosić. Kup sobie jakieś świeższe auto tanie w utrzymaniu. Jesteś młody, na BMW przyjdzie czas. :)
Opublikowano

Myślę o BMW, bo świetnie się prowadzi taki samochód i jest solidny :)

A nie da się trafić na dobry egzemplarz na benzynę z instalacją gazową w okolicy 25k zł? Czy mam szukać tańszych egzemplarzy i zostawić kilka złotych na eksploatację?

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy takim starym aucie nigdy nie wiesz jak trafisz. Jeżeli już się upierasz na BMW, to może i faktycznie mądrym rozwiązaniem będzie kupienie auta starszego a przez to tańszego ale jednak solidnego za te 20 tys zł i mieć rezerwowe 5 tys zł na nieprzewidzane wydatki. Na kupienie solidnego E46 w Polsce masz nikłe szanse.
Opublikowano