Skocz do zawartości

320d M47 Muł z niskich obrotow


Karol OOOO

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie yoshimura01 Zero dymu. Ani czarnego, ani zadnego. Nie wiem czy chlopaki dokladnie zapoznali sie z tematem i doczytali ze dzieje sie to tylko na mocno rozgrzanym silniku i to nie zawsze. Jak nie ma ostrego upału, to na brak mocy nie narzekam... Wręcz przeciwnie. Ok. 9sec do 100kmh. Dalej nie mierzyłem, ale 200 to chwila moment. Wiec jeszcze raz zapytam. MIAŁ KTOS TAKIE SAME OBJAWY JAK JA? Chłodniczka paliwa na oko wydaje sie czysta... Chociaz musze jeszcze zdjac ten plastik co prowadzi powietrze i zobaczyc dokladnie.
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podłaczałem jeszcze... Nikt z moich znajomych nie ma kabla z okrągłym wtykiem. A wstyd z tym jechac do jakiegos diagnosty.. Bo po pierwsze musi byc upalna pogoda. Po drugie Najlepiej byloby sprawdzic temp jak juz auto złapie mula.. A o to nie jest az tak ładwo. Trzeba wykonac naprawde ostra runde po miescie. Kupilbym se kabel, tylko ciekawo jak se poradze z obsługa INPY...
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak mowicie, to trzeba brac :D Wczesniej sie tym interesowałem to pamietam, ze ceny byly dosc rozbierzne.. Nie znam sie na tym.. Wiem, ze jestem leń, ale bylbym bardzo wdzieczny za jakis link :P
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz to samo co ja musisz wymienic zawor egr tzn to czesc sterujaca pocisnieniem i wszystko wraca do normy

 

a czemu wymieniłes ? cos było z nim nie tak ?

 

U mnie tez bez dymu zrobiła się przerwa w doładowaniu a później od dołu już nie ciagło. EGR miałem czyszczony, do gruszki zagladłem. wiec wymieniłem ta czesc od za sterowanie podciśnieniem dlatego obstawiam to samo. jeszcze jedno działo sie to tylko na rozgrzanym silniku. a co najlepsze komputer błedu nie widział

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz to samo co ja musisz wymienic zawor egr tzn to czesc sterujaca pocisnieniem i wszystko wraca do normy

 

a czemu wymieniłes ? cos było z nim nie tak ?

 

U mnie tez bez dymu zrobiła się przerwa w doładowaniu a później od dołu już nie ciagło. EGR miałem czyszczony, do gruszki zagladłem. wiec wymieniłem ta czesc od za sterowanie podciśnieniem dlatego obstawiam to samo. jeszcze jedno działo sie to tylko na rozgrzanym silniku. a co najlepsze komputer błedu nie widział

 

jesli tego nie robiłes to jeszcze to wybij katalizatory z wydechu ,bedzie jeszcze lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzic 2 rzeczy i bedziesz wiedzial na 100% mialem to samo i jestem pewien ze u ciebie też , nie zadne turbiny i egr . Sprawdz wszystkie weze od podcisnienia, najlepiej wymien wszystkie koszt 20-30zl. U mnie to byla wina, mozesz tez sprobowac wypiac gruszke od podcisnienia z lewej strony, Ale na 100% sa to weze od podcisnienia. Jesl padlby Ci rozdzielacz od podcisnienia to mocy nie byloby wcale. U mnie bylo tak ze wkrecal sie dopiero od 2000, czasem 2500 czasem 1800 roznie jak zlapal cisninie ale zazwyczaj od 2000 tys wina stare weze od podcisnienia, jak probowalem jeden zdjac rozpadl sie na 3 cesci. I nie jest to wina turbiny ani zadnego egr, bo jak egr nie dziala to auto i tak zapier.... , egr nie ma na to wplywu. wymien te weze i napisz jaki efekt, dodam ze musisz kupic 3 metry srednica w srodku 3,2 mm , na realoem napisane jest ze srednica 3,5mm, ale 3,2 pasuje idealnie. Osobiscie widzialem ze na 4mm tez chodzi i pasuje bardzo dobrze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. I nie jest to wina turbiny ani zadnego egr, bo jak egr nie dziala to auto i tak zapier.... , egr nie ma na to wplywu.

Nie wydaje mi sie.. Niepoprawnie działajacy zawór EGR, bądź elektrozaworek sterujący moga powodować złe działanie tłoczka w EGR.. Jeśli zawór jest otwarty i nie domknie się gdy obroty spadają poniżej 2000RPM silnik może się dławić spalinami... Oczywiście dopływ lewego powietrza do podciśnienia też może mieć negatywny wpływ, ale w takim wypadku powinien wywalić błąd, a przynajmniej tak mi sie wydaje :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko pod warunkiem całkowitego ( czyt . elektrycznego uszkodzenia elementu sterującego ) , nigdy nie pokaże błędu gdy filkterek przez który owy zaworek wyrównuje ciśnienie względem atmosferycznego jest zabrudzony , co spowolni pracę lub całkowicie zaburzy pracę danego elementu ... Edytowane przez TC

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabrudzonego filterka nie.. Ale niepoprawną prace turbo/EGR tak np niewłaściwa ilość powietrza w układzie recyrkulacji spalin, czego powodem może być wiele rzeczy - uszkodzony elektrozawór, wężyki podciśnienia, zafajdany EGR.. pewne sprawy trzeba przeanalizować, sama diagnostyka nie wskaże konkretnego winowajcy - przynajmnej w tym przypadku :]

 

pozdrawiam Piotrek

Edytowane przez piecia55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemasz karol

Tam kolo turbiny masz ten maly Zaworek z filterkiem, sluchaj odpal auto i zdejmi z tego filterka wezyk podcisnieniowy ten co idzie z prózni, najlepiej niech ktos siedzi w aucie i tak z 3-4 raz pedał w podloge, nie pisze ci tego zeby tylko pisac tylko zeby zrobic robote, daj znac U mnie zadzialalo.

 

Pozdrawiam.

 

 

Oto Winowajca

 

http://moteo.pl/forum/zawor-N75-brak-mocy-przymulone-auto-problem-z-wkreceniem-sie-na-obroty-190

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.