Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. Mam problem z odpowietrzeniem ukladu chlodzenia. Tzn dzis udalo mi sie zassac sporo plynu, ale jest jeszcze jeden problem. Kiedy wskazowka nagrzania jest w pionie, gorny waz od chlodnicy jest goracy, natomiast dolny zimny. Wlaczylem ogrzewanie, ale to nic nie zmienilo. Czego to moze byc wina? termostat do wymiany?

I jeszcze jedno. przegladalem duzo watkow na temat sroby odpowietrzajacej po kolektorem wydechowym. Pytanie jest takie gdzie ona jest? Czy musze wlezc pod silnik zeby ja zobaczyc? czy widac ja z gory?

 

aha, cieple powietrze leci z nawiewu, ale odkada pamietam to zawsze musialem na nie dluuugo czekac.

Opublikowano
Obstawiam posadzony termostat (prawdopodobnie nie domyka się ). Włóż go do garnka z wrzątkiem i obserwuj.
Opublikowano

witam

ja tez mialem dolny zilny a gorny goracy

mi dodatkowo wywalalo plyn jak odkrecalem korek od zbiorniczka

wina byl termostat

http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Opublikowano
Ja bym sprawdził termostat bo skoro robisz wszystko jak trzeba to raczej jego wina bo nie puszcza. Co do śruby o której pisaleś to chyba chodzi o śrubę spustową i jest zaraz za kolektorem na bloku ale nią raczej nie odpowietrzysz :) ja jak spuszczałem płyn przy wymianie chłodnicy to odkręcałem ją płaskim nie pamiętam rozmiaru ale dostęp nie jest jakiś super wygodny kwestia że od dołu też bez szału, ale jak chcesz spuścic wodę to raczej bez problemu tamtędy tylko podstaw coś dużego pod spód bo leje wszędzie, ewentualnie jak dojdziesz to pod samą śrubkę jakiś lejek

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Tydzień temu mi się termostat zaciął na uchylonym . Niewiem jak się nagrzewały węże ale płynu nie wyrzucało a wskazówka była milimetr za pion . Ale samochód normalnie się odpowietrzał. Kupiłem nowy termostat ale jak to u mnie dali mi podrube od h., wie czego i niepasowała to stary termostat wyczyściłem i do wrzątku . Efekt działa elegancko a tego kupionego nie chcą przyjąć bo założyłem na niego uszczelkę i że niby używany jest . Normalnie kpina

W twoim przypadku to wina termostatu tylko że u ciebie jest zamknięty

Opublikowano
Też mam zimny wąż na dole. Układ się odpowietrza, ale na zegarach cały czas pion. Bez względu na to jak traktuje auto. Myślałem, że to przez większą chłodnice, ale teraz już sam nie wiem.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Dolny wąż od strony pasażera pobiera płyn z chłodnicy a prawy górny to powrót z silnika więc zawsze będzie ciepły. Tak przynajmiej mi się wydaje

 

U mnie ten dolny zawsze jest zimny, ale na liczniku zawsze idealnie pion. Możliwe, żeby chłodnica aż tak schłodziła czynnik? Czy ro faktycznie termostat.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Panowie u mnie z kolei jest coś takiego. Termostat i reszta jest idealna, lecz jak się samochód rozgrzeje to robi się za duże ciśnienie w układzie chłodzenia i wywala wodę. Pęknięta głowica ? Uszczelka ?
Opublikowano
Gdzie wywala wodę? Może tylko rorek?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.