Skocz do zawartości

piter-p

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piter-p

  • Urodziny 26.09.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34, 520i, 1992r.

Osiągnięcia piter-p

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam maly problem z moim BMW po przekręceniu stacyjki wszystki kontrolki są wszystko działa ale nie chce zapalić, silnik nawet nie kręci, próbowałem popchać ale nie staty też nie odpaliła o co może chodzić ? Pozdrawiam. :D
  2. piter-p

    Chip w Bmw e34 520i

    Witam. Zastanawiam się nad chipem do bmw czy w silniku M50b20 coś da ? czy to tylko strata pieniędzy i czasu ? Pozdrawiam. :D
  3. piter-p

    e34 520 m50, odpowietrzanie

    Co ty to nie korek ani opaska, dzisiaj rozebrałem i ewidentnie widać ze głowica pęknięta.
  4. piter-p

    e34 520 m50, odpowietrzanie

    no wodę wywalił wężem tym po prawej stronie.
  5. piter-p

    e34 520 m50, odpowietrzanie

    Panowie u mnie z kolei jest coś takiego. Termostat i reszta jest idealna, lecz jak się samochód rozgrzeje to robi się za duże ciśnienie w układzie chłodzenia i wywala wodę. Pęknięta głowica ? Uszczelka ?
  6. I wszystko się okazało. Walnięty był czujnik położenia wału. Wymieniłem i wszystko jest ok. :8)
  7. piter-p

    boczne rolety

    Te rarytas siedzą w moim kombi. Mi to nie potrzebne, możemy się dogadać.
  8. Może to wina świec. Tak na prawdę to jakie powinny być świece chodzi mi o ilość elektrod ? Czy jest to jakaś różnica ?
  9. Ja mam podobny problem ale z oświetleniem w środku. Gdzieś jak jadę po dziurach ( polski drogi ) to czasem wszystko w środku przygasa, i czasem jak kierunek włączę sprawa styków czy głównego włącznika ? A co do twojego problemu to może nie masz ładowania dobrego.
  10. Wiecie co mam dziwny ten samochód. Na początku świece zaolejone, później nie, szarpie jak jadę, czy to może być wina uszczelki pod głowicą? Bo i tak jeszcze pije wodę z tyłu samochodu jak by w łaźni siedział.
  11. Akurat miernik był dobry. Może kole przed mną zrobił remont, i pedał gazu był w podłodze. No a świece są czyste. Jak coś będę wiedział to napisze.
  12. Świece wywaliłem. Na ze mnie też żaden mechanik, ale dziwne rzeczy się dzieją, wymieniłem te zaolejone świece na nowe i jest git, dzisiaj jak sprawdzałem ciśnienie po wykręceniu świecy, świece były kosy śladu nie ma po oleju. No i teraz szukam dalej co może być nie tak. Autko szarpie i słabo jeździ. Może być to przepływomierz ? czy cewki itp ? :mad2:
  13. Jak na razie to zmierzyłem ciśnienie na cylindrach, najmniejsze było 15,5, to pierścienie sa dobre, ale auto dalej przerywa i brakuje mocy. Mogą to być cewki zapłonowe ?
  14. A w jakiej cenie dostane silnik 2.0 M50 ? Bo coś czuje ze naprawa będzie nie opłacalna.
  15. a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na cylindrach ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.