Sproxxy Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Witam mam również problem z stukaniem kierownicy: http://youtu.be/hKVLF-nSxyA Na postoju jak i podczas jazdy na dziurach i kostce brukowej. Jednak nie wyczuwam luzu i auto nie "pływa" w koleinach. Czy jest możliwośc dokręcenia kolumny aby nie stukało?
Sproxxy Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 chodzi o krzyżak? Wymieniłem
Sproxxy Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Tyle tu fachowców i nikt nie wie?
romanikxxl Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Witam mam również problem z stukaniem kierownicy: http://youtu.be/hKVLF-nSxyA Na postoju jak i podczas jazdy na dziurach i kostce brukowej. Jednak nie wyczuwam luzu i auto nie "pływa" w koleinach. Czy jest możliwośc dokręcenia kolumny aby nie stukało?Włącz silnik i sprawdź wtedy czy Ci stuka magiel. Podczas jazdy może stukać inna część.Podjedź do diagnosty i sprawdź zawieszenie.
Sproxxy Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2012 (edytowane) - Edytowane 15 Maja 2012 przez Sproxxy
Capaz_01 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Jeżeli stuk znika po odpaleniu silnika to problem może leżeć w przekładni kierowniczej. U mnie przed wymianą przekładni też stukało, wyłącznie gdy silnik nie pracował. Stuk był jednak sporo mniejszy, mniej słyszalny, ale był. Może odwiedź jakiegoś diagnostę, żeby sprawdził Ci zawieszenie i ewentualnie posłuchał skąd stuk dochodzi - u mnie za coś takiego biorą 20zł.
Sproxxy Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Opublikowano 9 Maja 2012 Gdy silnik jest odpalony to też puka, jednak słabiej i nie słychać go na zewnątrz. Czy to może być wina maglownicy?
Karol OOOO Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 A co sie dzieje jak uderzysz w kierownice?? Masz luz na kole kierownicy jak szarpiesz ją "gora-doł"? http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Sproxxy Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Opublikowano 9 Maja 2012 []=OO"]A co sie dzieje jak uderzysz w kierownice?? Masz luz na kole kierownicy jak szarpiesz ją "gora-doł"?nic się nie dzieje, kompletnie nic nie słychac. Stuk jest podczas wolnej jazdy na dziurach lub gdy na postoju wykonuje krotkie ruchy lewo prawo:(
et_cb199 Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 Podkręć śrubę na maglownicy łączącą magiel z kolumną kierowniczą, to czasem pomaga, listwa często ma luzy w e46, to taki słaby punkt. Podkręć śrubę i sprawdź czy ustanie stuk, tylko nie za mocno bo ciężko kierownicą CI będzie ruszać:D :twisted: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=134590 Zapraszam do oceny mego samochodu:)
Karol OOOO Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 To jednak masz chodzi o inny stuk niz u mnie.. U mnie stuka samo koło kierownicy.. Moze ktos wie co to? http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Sproxxy Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Opublikowano 10 Maja 2012 Podkręć śrubę na maglownicy łączącą magiel z kolumną kierowniczą, to czasem pomaga, listwa często ma luzy w e46, to taki słaby punkt. Podkręć śrubę i sprawdź czy ustanie stuk, tylko nie za mocno bo ciężko kierownicą CI będzie ruszać:D :twisted:W końcu konkretna podpowiedz. Dziekuje. A czy mógłbys powiedziec cos blizej, gdzie szukac tej sruby?
Sproxxy Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Opublikowano 10 Maja 2012 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=32_1026&hg=32&fg=2mógłbyś wskazać śrubę o ktorej mowiles?
jADAM68 Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 witam najtanszy i najszybszy sposób ja to mialem -a to maglownicaodsun gumy z maglownicy i nalóz troche smaru na zeby z jednej strony i z drugiej i bedziesz wiedzial czyto to u mnie juz 6 miesiecy spokodaj znac
et_cb199 Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 http://img444.imageshack.us/img444/2984/czarnyy.jpg mnie więcej w tym miejscu, gdzie zaznaczyłem czarnym kolorem:P powinna być śruba:) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=134590 Zapraszam do oceny mego samochodu:)
Sproxxy Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Opublikowano 15 Maja 2012 Czy "wyjechane" wahacze mogą przenosić stuk na kierownicę?
Zasłużeni forumowicze maniek21112 Opublikowano 15 Maja 2012 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 15 Maja 2012 Jak najbardziej, jak masz luzy szukaj przyczyny właśnie tam. Mój czarnuchDrugi czarnuch-540iE32 740ILKupię do e46 sedan przedlift:- maskę cosmosschwarz 303- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.
Sproxxy Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Opublikowano 15 Maja 2012 dzięki za odp.Właśnie mechanik z bosch servis stwierdził że oba wachacze mam na wykończeniu i auto na pewno na nich nie przejdzie przeglądu, Ale czy to może powodować stuki w kierownicy bo koszt wahaczy nie jest mały :(
Zasłużeni forumowicze maniek21112 Opublikowano 16 Maja 2012 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 16 Maja 2012 Jak masz luz na wahaczu to przenosi się na koło a z koła na przekładnię i na kierownicę. Nie mówię, że to na pewno to, ale jest taka możliwość. Drgania i stuki często dziwnie się przenoszą. Mój czarnuchDrugi czarnuch-540iE32 740ILKupię do e46 sedan przedlift:- maskę cosmosschwarz 303- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.
Sproxxy Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Opublikowano 16 Maja 2012 Bardzo dziękuje za podpowiedz. Wymienię wahacze i zobaczymy:)Dam znać czy pomogło.
Sproxxy Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Opublikowano 19 Maja 2012 Wymieniłem wahacze i dokręciłem śrube w maglownicy jednak stuki są nadal. :(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się