Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam kluczyk jak na zdjęciu poniżej:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d00dd27718c18823.html

 

Niestety tylko jeden i do tego nie działa pilot :mad2: uszkodzona jest folia przewodząca, która jest pod gumką.

Pytania w związku z tym:

1. Czy ktoś wie, gdzie można takową folię/membranę kupić ?

2. Czy ktoś wie, czy da siędo samochodu doprogramować nowszy 3-przyciskowy pilot ?

 

Samochód rocznik 93 więc nie posiada imobilisera fabrycznego.

Opublikowano

hej.

 

kolego przerabiałem temat, udało mi się jedynie dokupić element przycisków, "folii" niestety nie ale...........wystarczy lakier przewodzący najlepiej taki aby byl bardziej plastyczny, już po reaktywacji chyba z dwa lata i jest ok, teraz tylko już baterie siadły wymiana i programowanie .........ale to 15 min pracy

Opublikowano
Kieydś do MP3 wziąłem tego kapsla z jakiegoś starego kalkulatora czy czego, ale posłużyło na chwile, bo trochę się różnił. W ogóle fatalnie się go obsługiwało.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Ja tez dokupywalem tylko same guziki za 17zl, bo jak kupilem auto to nie bylo. Programowanie 10 sekund. Zasada jest taka ze jak zdazysz zmienic baterie w 1min i nie wcisniesz podczas jej wymiany zadego przycisku to nie trzeba programowac na nowo.
Opublikowano
Do kodowania muszą być dwa klucze jeden w stacyjce drugi kodujesz. Inaczej nie da rady . Z tego co pisze w instrukcji to jeżeli wcześniej programował ktoś pilota przy otwartych drzwiach kierowcy to następne programowanie zostanie zablokowane i trzeba udać się do ASO żeby odblokować.
Opublikowano
Do kodowania muszą być dwa klucze jeden w stacyjce drugi kodujesz. Inaczej nie da rady .

 

kolego herezje głosicie.........................

 

http://img23.imageshack.us/img23/6193/strona38.jpg

By krilqn at 2009-10-19

 

http://img38.imageshack.us/img38/7702/strona37.jpg

By krilqn at 2009-10-19

 

a czasami jak u mnie działa to tak:

 

0. Drzwi otwarte z kluczka, pozostawiane na 15 min przed inicjalizacją bo w tym czasie nie można jej przeprowadzić

1. Wsiadamy do auta, zamykamy wszystkie drzwi, lecz nie "na zamek" a tylko by byly zamkniete Wink .

2.Wkladamy kluczyk do stacyjki.

3. Przekrecamy kluczyk na pierwsza pozycje, tak by swiecila sie tylko kontrolka airbagu (+ ew. wyswietlacz na predkosciomierzu) - na 3 sekundy .

4. Wyjmujemy kluczyk ze stacyjki.

5. Naciskamy przycisk 1 na kluczyku i trzymajac go ciagle wcisnietego naciskamy krotko 3-krotnie przycisk 2, czyli odwrotnie niż w manualu . Gdy operacja przebiegla pomyslnie przy trzecim wcisnieciu strzalki centralny zamknie sie i otworzy na chwileczkę . Jesli nie dziala - probujemy cala operacje powtorzyc od poczatku, tyle ze trzymajac strzalke, 3 x naciskamy logo BMW (nie ma reguly ktora metoda zadziala) .

Opublikowano
kolego krilan To poczytaj ze zrozumieniem a potem komentuj bo sam sobie zaprzeczasz skoro piszę głupoty co o czym piszesz w punkcie nr1 :mad2: fakt, że czasami udaje się zakodować tylko jednym (w jednej instrukcji jest napisane o dwóch w drugiej ,żę starczy jeden ja mam z dwoma kluczami) ale drzwi muszą być zamknięte kodowanie przy otwartych na oścież drzwiach kierowcy spowoduje zablokowanie możliwości kolejnego kodowania i konieczne będzie odblokowanie w ASO ale róbta co chceta życzę powodzenia!!! .
Opublikowano
kolego krilan To poczytaj ze zrozumieniem a potem komentuj bo sam sobie zaprzeczasz skoro piszę głupoty co o czym piszesz w punkcie nr1 :mad2: fakt, że czasami udaje się zakodować tylko jednym (w jednej instrukcji jest napisane o dwóch w drugiej ,żę starczy jeden ja mam z dwoma kluczami).

To sprobuj sobie na jednym tak, jak pisze. Dajesz w pozcyje 1, wyjmujesz ze stacyjki i kodujesz. To to samo co bys mial 2 klucze i jeden dal w pozycje 0 i zostawil w stacyjce.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
czym piszesz w punkcie nr1 :mad2: .

 

1. Wsiadamy do auta, zamykamy wszystkie drzwi, lecz nie "na zamek" a tylko by byly zamkniete Wink .

.

 

co w tym punkcie jest dla kolegi niezrozumiale :?: wsiąść do samochodu zamknąć drzwi :?:

 

chciałem wskazać iż instrukcja zawiera błędy wg opisu działa bez problemu

 

P.S. kolega do swojej buńki ma dwa kluczyki z pilotem?

Opublikowano

Kluczyki mam dwa, nie ma problemu. Mam problem tylko z tą membraną pod przyciski. Wziąłem ją lakierem przewodzącym pomalowałem, w miejscach gdzie był grafit. Pytanie czy jak się wciska guzik to czerwona dioda na pilocie powinna raz błysnąć, palić się cały czas podczas wciskania ?

Po regeneracji przy wciskaniu jednego przycisku tego prostokątnego mruga, przy wciskaniu okrągłego nic się nie dzieje, tak ma być ?

Opublikowano

hej, właśnie sprawdziłem każdy z przycisków po naciśnięciu dioda mignie i gaśnie i tak jest prawidłowo, z obydwoma kluczykami masz ten sam problem?

u mnie ta regeneracje zawsze brat przeprowadza jemu jakoś sprytniej idzie ( doświadczenie w regeneracji zwyczajnych pilotów)

 

w skrajnym przypadku możemy jakoś się dogadać, podeślesz element i coś się zobaczy....................jakoś przeżyję ponowne programowanie kluczyka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.