Skocz do zawartości

Bmw 520i M20 wysokie spalanie


rogas144

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nigdy nie miałem z tą instalacją problemów, a teraz to porażka. A wszystko zaczęło się jak wracałem z Poznania, gdy z pierwszego biegu gwałtownie ruszyłem. Wtedy coś strzeliło i samochód się dławił. Było ciemno, więc nic nie widziałem. Powoli dojechałem do domu. Następnego dnia zobaczyłem, że pękł wąż powietrza. Zostało to naprawione, ale palił i pali za dużo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W M20 masz klapkową więc ją wyciąg i sprawdź wizualnie czy nie jest pogięta czy jakoś uszkodzona. Od razu ją wyczyść.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakby przeplywka była walnieta, to bym raczej mial problemy z obrotami, a ta :? kie nie występują. Chociaż niedawno jak jechałem, to samochód zaczął przerywać i musiałem zjechać na pobocze. Poczekalem chwilę i mogłem już jechać normalnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby przepływka w ogóle nie działała to prblemów z obrotami by nie było. Możesz wypiąć jakiś wąż i sprawdzić czy z lewym powietrzem będzie kulał.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zauważyłem pierwszą zmianę. Po wykreceniu tej przeplywki i po poruszaniu tą blaszka wróciły obroty silnika. Wcześniej na biegu jalowym było 600/700 obr/min a teraz jest 1000 obr/min. Też jakby szybciej przyspieszal. Być może coś się tam przycielo?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc sprawa wygląda następująco: jak go odpale, to czasem obroty są na 600-700 a czasem na 900-1000. Jakby tego było mało, pękła opaska trzymająca wąż, który się poluzował i przetarł się o wiatrak no i mam dziurę i wyciek płynu chłodniczego. I jak się tu nie wku****?! Węża nowego znaleźć nie mogę więc będę musiał poszukać używki, a wiadomo jak to z nimi. Niestety nie zdążyłem zrobić większej ilości km, ale spalanie mam już chyba normalne, 14l w cyklu mieszanym. Wlalem tylko 10l i przejechałem 70km. Więcej nie zdążyłem, bo poszedł wąż. Jak już coś się wysypie, to zaraz wszystko leci. I jeszcze mnie czeka odpowietrzanie.. 3majcie kciuki, żebym to przeżył ;p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem wąż no i.. odpowietrzanie. Robiłem wszystkimi sposobami z tego forum i nic, tylko pełno pary z odpowietrznika i temperatura koło czerwonego pola. Męcze się z tym od kilku godzin i efektów brak. W żadnym wężu płynu nie ma. Już szlag mnie trafia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to franca. Ogrzewanie na max ?

poluzuj jakiś wąż przy cewkach od nagrzewnicy albo jak silnik ostygnie to tam wlej . Najlepiej w gruby co idzie do głowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie masz cieczy w wężach to widocznie za mało wlałeś, tak samo jak leci Ci para z odpowietrznika. Musisz wlać więcej płynu, nie ma innej opcji

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.