Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Czy ktoś rozbierał może podłokietnik? Chodzi mi o to, na jakiej zasadzie działa mechanizm, czy da się jakoś "ustawić" położenia krańcowe podłokietnika.

Sam podłokietnik jest w stanie idealnym i wszystko działa jak należy, tylko ja podczas jazdy mam oparcie odchylone trochę do tyłu i nawet w najniższym położeniu, podłokietnik jest za wysoko (koniec unosi się względem osi pojazdu).

 

Wie ktoś czy da rade to jakoś przestawić? Nie chcę tego rozbierać w ciemno, dlatego pytam, a nie znalazłem podobnego tematu nigdzie.

 

Pozdrawiam ;)

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.

Opublikowano

Dołączam się do pytania kolegi - mam komplet skórzanych podłokietników i jets problem z tym od kierowcy...

Podlokietnik nei chce sie zablokowac na wybranej wysokosci; pod naporem reki opada nizej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... czy da się jakoś "ustawić" położenia krańcowe podłokietnika...

Próbowałeś unieść delikatnie (max 1cm) podłokietnik i wcisnąć przycisk na czole podłokietnika? Może trywialne,ale nie napisałeś czy tak robiłeś.

 

...Podlokietnik nei chce sie zablokowac na wybranej wysokosci; pod naporem reki opada nizej...

Prawdopodobnie padła zębatka. Rozkręć podłokietnik i albo przełóż mechanizm z innego, albo sprawdź czy da się zregenerować.

pzdr

yaz

Opublikowano
Tak, wiem o co chodzi, są dwa położenia. Jedno po opuszczeniu, a drugie dopiero po naciśnięciu guzika, w którym opada kapkę niżej. Ale to dalej za wysoko.

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Tak, wiem o co chodzi, są dwa położenia. Jedno po opuszczeniu, a drugie dopiero po naciśnięciu guzika, w którym opada kapkę niżej. Ale to dalej za wysoko.

 

Pewnie producent fotela nie przewidział, że ktoś może na nim prowadzić auto w pozycji półleżącej. W takim przypadku jedynym wyjściem dla Ciebie jest przesunięcie regulatora poza zębatkę i zablokowanie w tej pozycji na stałe...

Opublikowano
Tylko, że oparci musiałoby być pod kątem 90st do siedziska, a tak to chyba nikt nie jeździ. Znajomy w E34 ma fotel ustawiony podobnie i podłokietnik jest normalnie, równolegle do podłogi.

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Podłokietnik ma 3 ustawienia wysokości a nie 2. Jeżeli nie trzyma to jest tam taka zawleczka przy ośce podłokietnika(trochę słaby dostęp ale do ogarnięcia) i mogła wypaść albo jest wyrobiona. Ja tam montowałem śrubkę a od drugiej strony nakrętkę i było dobrze. Tylko śrubka musi być dość twarda żeby nie pękła
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
te zawleczki jak to nazwales (jak dla mnie kołţki) sa ciagle dostepne w aso niestety musisz kupic cala paczke a w niej 10szt cena chyba 6zł
Opublikowano
te zawleczki jak to nazwales (jak dla mnie kołţki)
hehe chyba kołki :mrgreen: ale jak zwał tak zwał. Ale 6zł za sztukę czy paczkę :?: :?:
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.