Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
własnie najgorzej z tym AC kto ubezpieczy M -ke e39 na 100tys ciekawe jak jest w innych krajach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wbrew temu, co sprzedawca pisze w ogłoszeniu, ilość oleju nie ma w przypadku M5 e39 specjalnego związku z kondycją silnika, tylko z datą produkcji. Modele wyprodukowane przed 03/2000 biorą olej w ilości ok. 1l / 1000 km, późniejsze maja zmienione pierścienie i z reguły zdecydowanie biorą oleju zdecydowanie mniej, co nie znaczy, że nie biorą go wcale.

 

To bardzo ciekawe auto jest. Produkcja 02/2000, więc przed zmianami w silniku, a jednak nie bierze oleju, mimo, że poprzedniemu właścicielowi brała olej i nie ukrywał tego przy sprzedaży. Zalane półsyntetycznym olejem Valvoline VR1, mimo, że powinien być syntetyczny. Bezwypadkowe, mimo, iż poprzedni właściciel nie zaznaczył tej opcji w ogłoszeniu. Podrożało też trochę w międzyczasie: http://allegro.pl/bmw-m5-e39-i2115132042.html

 

Z jednej strony auto przedliftowe, ale już z poliftowymi zegarami, kluczyk w kształcie rombu też był dostępny dla aut od produkcji 03/2000.

 

Może kupione tanio dla zysku? Obecny właściciel sprzedaje kilka aut na allegro. Nie mówię w żaden sposób, że to auto jest złe, warto jednak przed zakupem wyjaśnić sobie niektóre z powyższych wątpliwości, aby świadomie kupić M5.

 

BTW w Krakowie jest fajne M5: http://otomoto.pl/bmw-m5-m5-individual-C20951211.html - założyciel tego wątku oglądał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z taboretami, z taboretami :D

Auto ma po prostu komfortowe fotele - jako opcja można je było zamówić także do M5 i ten egzemplarz je po prostu ma.

Albo pierwszy właściciel wyspecyfikował sobie auto w kierunku luksusowej limuzyny (drewno, jasna skóra, komfortowy fotel z funkcją masażu) albo nie miescił się w sportowy fotel, który w m5 jest dosyć mały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko da się jakoś wytłumaczyć, skonfigurować sobie według własnej teorii. Ale tu nie jest potrzebne gdybanie, tylko jak jest naprawdę.

 

Wrzuciłem to drugie M5 z Krakowa jako ciekawostkę dla autora tematu, żeby sobie też obejrzał dla porównania. Nie ma tutaj żadnego gdybania - z VIN-u jednoznacznie wynika,że auto z komfortowymi fotelami wyjechało z fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko da się jakoś wytłumaczyć, skonfigurować sobie według własnej teorii. Ale tu nie jest potrzebne gdybanie, tylko jak jest naprawdę.

 

Wrzuciłem to drugie M5 z Krakowa jako ciekawostkę dla autora tematu, żeby sobie też obejrzał dla porównania. Nie ma tutaj żadnego gdybania - z VIN-u jednoznacznie wynika,że auto z komfortowymi fotelami wyjechało z fabryki.

 

Zgadza się, auto wyjechało z fabryki z takimi stołkami,

 

Vehicle information

 

VIN long WBSDE91020GJ22512

 

Type code DE91

 

Type M5 (EUR)

 

Dev. series E39 ()

 

Line 5

 

Body type LIM

 

Steering LL

 

Door count 4

 

Engine S62

 

Cubical capacity 5.00

 

Power 294

 

Transmision HECK

 

Gearbox MECH

 

Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416)

 

Upholstery SONDERPOLSTERUNG (Z1XX)

 

Prod. date 2002-05-10

 

 

Order options

No. Description

261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS

 

265 TIRE PRESSURE CONTROL (RDC)

 

352 DOUBLE GLAZING

 

401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC

 

415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW

 

428 WARNING TRIANGLE

 

438 WOOD TRIM

 

441 SMOKERS PACKAGE

 

455 ACTIVE SEAT F DRIVER AND FRONT PASSENGER

 

456 COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE

 

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

 

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

 

521 RAIN SENSOR

 

601 TV FUNCTION

 

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

 

612 BMW ASSIST

 

620 VOICE INPUT SYSTEM

 

630 CAR TELEPHONE WITH CORDLESS RECEIVER

 

672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS

 

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

 

801 GERMANY VERSION

 

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

 

879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

 

915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION

 

 

Series options

No. Description

210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)

 

216 SERVOTRONIC

 

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

 

302 ALARM SYSTEM

 

423 FLOOR MATS, VELOUR

 

430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

 

459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY

 

488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER

 

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

 

500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING

 

520 FOGLIGHTS

 

522 XENON LIGHT

 

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

 

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

 

555 ON-BOARD COMPUTER

 

710 M LEATHER STEERING WHEEL

 

775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE

 

785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS

 

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

 

 

Information

No. Description

464 SKIBAG

 

473 ARMREST, FRONT

 

694 PREPARATION FOR CD CHANGER

 

 

Individual data

 

 

Processing Individual

 

Sign "BMW individual"

 

 

Z1XX Upholstery

 

Extended leather Nappa lotos white (nb. 2 250 829)

 

Sewing thread lotoswhite (nb. 1 966 487), code 0102 Z.

 

Quilting yarn lotoswhite (1 963 127), code 0102 Z.

 

Seam of front and rear seats according to standard option

leather Montana

 

Plastic parts of seats in black

 

Remainder of spec. as extended leather Heritage black (code M3SW)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wbrew temu, co sprzedawca pisze w ogłoszeniu, ilość oleju nie ma w przypadku M5 e39 specjalnego związku z kondycją silnika, tylko z datą produkcji. Modele wyprodukowane przed 03/2000 biorą olej w ilości ok. 1l / 1000 km, późniejsze maja zmienione pierścienie i z reguły zdecydowanie biorą oleju zdecydowanie mniej, co nie znaczy, że nie biorą go wcale.

 

To bardzo ciekawe auto jest. Produkcja 02/2000, więc przed zmianami w silniku, a jednak nie bierze oleju, mimo, że poprzedniemu właścicielowi brała olej i nie ukrywał tego przy sprzedaży. Zalane półsyntetycznym olejem Valvoline VR1, mimo, że powinien być syntetyczny. Bezwypadkowe, mimo, iż poprzedni właściciel nie zaznaczył tej opcji w ogłoszeniu. Podrożało też trochę w międzyczasie: http://allegro.pl/bmw-m5-e39-i2115132042.html

 

Z jednej strony auto przedliftowe, ale już z poliftowymi zegarami, kluczyk w kształcie rombu też był dostępny dla aut od produkcji 03/2000.

 

Może kupione tanio dla zysku? Obecny właściciel sprzedaje kilka aut na allegro. Nie mówię w żaden sposób, że to auto jest złe, warto jednak przed zakupem wyjaśnić sobie niektóre z powyższych wątpliwości, aby świadomie kupić M5.

 

BTW w Krakowie jest fajne M5: http://otomoto.pl/bmw-m5-m5-individual-C20951211.html - założyciel tego wątku oglądał?

własnie oglądał ktos tą z Krakowa? stoi długo bo jest droga jak na nasze warunki moze warta grzechu :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
ale moze obejrzysz tą drozszą daleko nie masz :wink: czyli tak jak ktos pisał na innym forum ze pachnie to handlarskimi tematami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pięknie a miałem z nia jechać do ASO do M-CARSu.. Znany forumowicz to jak komuś to wierzyć ech..

 

M-Cars sobie odpuść, już lepiej BMW Misiak. Nikomu nie ufaj, nawet tu na forum roi się od troli i handlarzy. Na marginesie ja sobie sam nie ufam. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
no tak jak się dokleja 15tys to mozna powymieniac pare rzeczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pięknie a miałem z nia jechać do ASO do M-CARSu.. Znany forumowicz to jak komuś to wierzyć ech..

 

Może nie ma się co zniechęcać, auto trzeba obejrzeć, zweryfikować w serwisie, wyjaśnić wszelkie niejasności i dopiero wtedy świadomie dokonać zakupu lub też z niego zrezygnować.

 

 

własnie oglądał ktos tą z Krakowa? stoi długo bo jest droga jak na nasze warunki moze warta grzechu

 

Ja oglądałem. Auto ma pełną historię serwisową w ASO - zarówno w Niemczech jak i w Polsce, miało jednego właściciela w DE i jednego w Polsce. Jest bardzo ładnie wyposażone i w pełni w oryginalnym stanie - rozkodowany VIN wrzucił ktoś powyżej. Skóra i wnętrze są zadbane - oczywiście skóra nosi ślady zużycia - jednak w mojej opinii jak na tak jasny kolor jest w bardzo dobrym stanie - wymaga co najwyżej lekkiego odświeżenia. Podczas łagodnej jazdy auto sprawia wrażenie zwartego, zdecydowanie niewytłuczonego i zdrowego - niestety nie było warunków, aby zweryfikować jak jeździ podczas jazdy trochę intensywniejszej. Silnik pracuje ładnie i równo, delikatnie słychać VANOS - ale bardzo delikatnie. Lakierowana maska, PT drzwi i PT błotnik - bez szpachli, na moje niewprawne oko auto raczej bezwypadkowe. Wymaga odrobinę inwestycji: z mechanicznych do wymiany sprzęgło, z wizualnych obtarty jest PP błotnik i pęknięty zderzak z przodu, niewielkie purchelki obok klapki wlewu paliwa i rysa gwoździem przez cały prawy bok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pięknie a miałem z nia jechać do ASO do M-CARSu.. Znany forumowicz to jak komuś to wierzyć ech..

 

M-Cars sobie odpuść, już lepiej BMW Misiak. Nikomu nie ufaj, nawet tu na forum roi się od troli i handlarzy. Na marginesie ja sobie sam nie ufam. :mrgreen:

 

Ja polecam M-Cars. Byłem na przeglądzie przed zakupowym z cabrio i sprawiają wrażenie profesjonalistów. Samochód został dokładnie sprawdzony, pan który dokonywał oględzin wszystko dokładnie tłumaczył - oczywiście odradzali zakup i słusznie bo ulep :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Widzę że przedmiotem dyskusji jest mój samochód, dlatego pozwolę sobie też zabrać głos. :)

 

Chciałbym wyjaśnić parę spraw, po pierwsze kwestia jakiegoś ukrywania się z ogłoszeniem, że niby dlaczego po cichu sprzedaję poza forum.

No to macie mnie, faktycznie chciałem się ukryć z ogłoszeniem wśród gąszczu 6-iu innych e39 M5 na allegro. :)

Jeśli ktoś szuka M5 to na pewno mnie znajdzie, bez obaw. Na forum nie zamieszczałem ogłoszenia bo zaraz by było że najpierw zrobiłem sobie reklamę w galerii celem łatwiejszej sprzedaży.

Jak by człowiek nie zrobił zawsze będzie coś źle, zawsze znajdą się userzy którzy dopatrzą się w tym czegoś złego lub jakiegoś przekrętu. :duh:

 

Kolejna sprawa brania oleju i bezwypadkowości. Poprzedni właściciel jakoś nic takiego mi nie mówił że auto żłopie olej, ponadto ja jako obecny właściciel i użytkownik auta wiem dobrze co piszę, przy mojej jeździe nie ubywa oleju, a jeżdżę ostro ale bez zbędnego katowania, jak ktoś będzie jeździł do odcinki na każdym biegu i upalał kapcie na parkingach to wtedy może i zacznie brać.

 

Jeśli chodzi o bezwypadkowość to faktycznie poprzedni właściciel nie zaznaczył tego w opisie, ale jak sam mi powiedział przez telefon jeszcze przed przyjazdem nie był pewien bo auto miało lakierowane elementy. Tak samo nie wymienił innych zalet auta, wyposażenia, lub to że ma faktury poprzedniego właściciela i to też znaczy że sobie wymyśliłem? Ja zaznaczyłem opcję bezwypadkowy bo auto nie uczestniczyło w wypadku i jestem tego pewien, owszem miało lakierowane niektóre elementy, w tym kilka przeze mnie i nie kryję się z tym, ale nie oznacza to że auto jest po wypadku bo nie jest!

 

Co do powodu sprzedaży to już ktoś przytoczył moją odpowiedź z innego forum, a może po prostu sprzedaje z powodu mojego widzimisię, czy to ważne jeśli auto jest ok?

 

I faktycznie dorywczo handluje samochodami jak ktoś zauważył ale co, już nie mogę niczego sprzedać prywatnie, np. samochodu bo od razu będzie to handel i kolejna fura na której chcę zarobić?

 

Cena auta nie wzięła się z kosmosu, wpakowałem w niego sporo pieniędzy, ponadto poświęciłem dużo swojego czasu i pracy i nie mam zamiaru nikomu robić prezentu. Chyba i tak za tanio wystawiłem bo ostatnio zadzwonił pewien Pan i pyta jaki jest tu haczyk skoro tyle rzeczy porobionych a ja tak tanio sprzedaję. :roll2:

 

Tak więc mam prośbę do tych internetowych rzeczoznawców piszących ciekawe historię żeby trochę wyluzowali, nie znacie mnie osobiście, nie widzieliście auta, więc nie oceniajcie pochopnie i nie róbcie ludziom wody z mózgu, ja nikogo nie zmuszam do zakupu, auto nie stoi gdzieś na placu posklejane plasteliną żeby wytrzymało tylko jazdę próbną, jest w ciągłej eksploatacji, rzeczy wymieniane na bieżąco tak aby było cały czas w doskonałej kondycji.

 

Zresztą jeśli ktoś ma trochę oleju w głowie przyjedzie i zobaczy jak jest naprawdę, lub pojedziemy sprawdzić do serwisu do czego zachęcam. :cool2:

Pozdrawiam!

Paweł


Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i, e39 M5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.