Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szybkie pytanie:

http://moto.allegro.pl/bmw-3e90-e92-e93-m3-tarcze-hamulcowe-100-oryginal-i2212266034.html

będzie pasować do 335i? ~(Plug and play) Czy coś trzeba będzie jeszcze wymieniać?

Pozdrawiam,

Waldek.

 

Edit: ok, dowiedziałem się że tarcza z 335i ma wymiary 348x30 natomiast do e90 M3 360x30, także potrzebne będą jeszcze zaciski.

Czy oprócz tarcz/zacisków/ (klocków naturalnie) będe potrzebował jakieś inne rzeczy?

Opublikowano

Zaciski, jarzma, osłony - reszta będzie pasowała bo niewiele zostanie (tylko czujnik zużycia we wszystkich modelach jest taki sam).

Zacisk musisz zmienić, bo masz za mały i za wąski do tarczy z m3!!

Opublikowano

Z jeszcze innego źródła (od kolesia co sprzedaje te tarcze) mówił, że jeszcze piasta nie będzie pasować bo jest inny rozstaw śrub i że to całe zawieszenie trzeba było by mieć od M3...

Cholera a zamontował bym lepsze hamulce bo te co są delikatnie mówiąc nie spełniają moich oczekiwań a kupić jakiś zestaw za 13k też mi się nie uśmiecha....

Opublikowano

Wujek, ale przecież zamierzasz sprzedać auto w nieodległej przyszłości, więc zastanów się czy jest sens ładować w to auto dużo kasy, której i tak nie odzyskasz przy odsprzedaży.

 

No chyba, ze zmieniłeś plany i autko sobie zostawiasz.

Opublikowano

Cieżko sprecyzować co chce z autkiem zrobić... dziś miałem okazję scignąć się z caymanem S przedliftowym, no i generalnie autko, które chciałem kupić mogę sobie wsadzić w cztery litery (nie jest to ucho) zostawiałem go coraz to bardziej w tyle :) ... więc nie wiem czy ma sens zamieniać 335i... czy zainwestować w nowe wynalazki, przerobić, ulepszyć kilka rzeczy i cieszyć się autkiem kolejne 3 lata...

 

Marzy mi się też chip, ale na obecnym silniku go nie zrobie gdyż boje się o jego żywotność, więc przyda się nowy silnik (mam już upatrzony;p). Ale nie zacznę żadnych modyfikacji zwiększających moc dopóki nie będe miał lepszych hamulców bo po prostu się spalą.... :(

Opublikowano
Kup jakieś dobre tarcze ponacinane w obecnym rozmiarze, do tego odpowiednie klocki, no chyba że już jeździsz na takich wynalazkach. Z ciekawości się spytam, na ile Ci wystarczają obecne hamulce?
Opublikowano
wujekwaldus: kup lepiej taki zestaw jak kupił makss bmw performance i na 100% będziesz zadowolony, pasuje p&p i hamuje znacznie lepiej od serii dzięki większej ilości tłoczków, koszt z tego co się orientowałem do 7 kpln
Opublikowano
Cieżko sprecyzować co chce z autkiem zrobić... dziś miałem okazję scignąć się z caymanem S przedliftowym, no i generalnie autko, które chciałem kupić mogę sobie wsadzić w cztery litery (nie jest to ucho) zostawiałem go coraz to bardziej w tyle :) ... więc nie wiem czy ma sens zamieniać 335i... czy zainwestować w nowe wynalazki, przerobić, ulepszyć kilka rzeczy i cieszyć się autkiem kolejne 3 lata...

 

Marzy mi się też chip, ale na obecnym silniku go nie zrobie gdyż boje się o jego żywotność, więc przyda się nowy silnik (mam już upatrzony;p). Ale nie zacznę żadnych modyfikacji zwiększających moc dopóki nie będe miał lepszych hamulców bo po prostu się spalą.... :(

 

A nie lepiej kupić E92 M3 ? Myśle, ze radość miałbyś o wiele większą niż z czipowanego na 380 koni 335i...To jednak zupełnie inna bajka, potężny wolnossak a 3,0 turbo....

 

Dobre M3 spokojnie już kupisz gdzieś od 160-180 tys zł. A Twoje auto powinieneś sprzedać gdzieś za 83-84 tys.

Opublikowano

na allegro znalazłem 380 konną jedyneczke cabrio 8-) wygląda zachęcająco... tylko ten manual;p

M odpada - spalanie, koszta utrzymania i cena za egzemplarz z DKG 200k+ pln..

Wiec podsumowując:

potrzebne są:

- tarcze (+)

- zaciski (+)

- klocki (+)

- jarzma (-)

- osłony (-)

 

(+) - oznaczyłem elementy, które znalazłem i jestem gotowy kupić.

Czy kupując 5 wyżej wymienionych elementów mam gwarancje że wsio będzie pasować :)?

Opublikowano

Wszystko :cool2: Założysz sobie z tyłu lampy LCI i napewno będziesz zadowolony, dodatkowo silnik 335i jest super bo daje pole do popisu. Ale ta wymiana silnika? O czym ty piszesz? :mrgreen:

Masz jakieś oznaki że silnik zdycha czy o co chodzi? Jak dla mnie to za gryba modfikacja, gdybym miał zmieniać silnik to przemyślał bym sprawę.

 

Jaki to był Cayman S? Manual czy tiptronik? Bo PDK napewno nie bo przed lift, i czy kierowca kumaty czy przypadkowy?

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Obstawiam tip tronic bo koleś ciągle trzymał w zapartę ręce na kierownicy... kierowca chyba normalny... sam zaczął ;p Musze zacząć jeździć z kamerką.... :)

Kokos, jesteś 100% pewien że wsio będzie pasować? mnie koleś z tą piastą zaniepokoił że niby coś tam pasować nie będzie:D

a nie chce wydać 4k aby mieć ładne hamulce... w domu:P

 

Do lamp LCI nie trzeba wymieniać zderzaka itp itd? ani nic przeprogramować?

Opublikowano

Tylko lampy i moduł. Nie pamiętam teraz ile ten moduł kosztuje, ale chyba coś koło 1 000pln. Zderzak i wszystko zostaje... klagosz to robił w E93.

 

Nie jestem pewny, i na twoim miejscu pojechał bym do BMW i niech oni Ci to sprawdzą... Może po numerach części by coś sprawdził. Jak będziesz chciał żeby Ci coś sprawdzić w M3 E92 to znajomy ma, jeśli nie będzie to wymagało dużej ingerencji to mogę sprubować.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

potrzebne są:

- tarcze (+)

- zaciski (+)

- klocki (+)

- jarzma (-)

- osłony (-)

 

(

jarzmo nie występuje osobno, sprawdz tylko czy kupując zacisk będzie razem z nim jarzmo, jak masz zdjęcie ewentualnie link www to podeślij, a powiem CI czy na zdjęciu jest jarzmo czy nie.

tutaj masz zacisk wraz z jarzmem http://moto.allegro.pl/zacisk-zaciski-hamulca-prawy-lewy-bmw-m3-e90-e92-i2171141279.html dokupujesz jedynie tarcze, klocki i osłony (ok 50zł sztuka w ASO)

nie wiem tylko, czy w każdą 18 Ci to wejdzie :| , ja tylko dlatego że mam nowe 17 zimowe nie brałem hamulców z m3

pozdrawiam

 

edit:

obejrzałem teraz zdjęcia tarcz m3 i rzeczywiście bez zmiany tarczy nie założysz tej tarczy pod standardową piastę jaką posiadamy :duh:

Opublikowano

Szkoda, że nie zamierzasz kupić M3 :) a już myslalem, ze bedzie z kim pogadać co ma mocne auto wysokiej klasy :D ...

 

A na ile zamierzasz zrobić 335i ? 360 , 380 czy 400 PS ++ ?

Opublikowano

No właśnie zadzwoniłem do swojego powiedzmy "doradcy serwisowego" który ma sprawdzić czy wszystko pasuje i czy nie bardziej opłaca się kupić np: zimmermana sport (coś takiego co miał kolega klagosz...)

 

335i będe chciał robić etapami, ( o ile w ogóle zaczne robić bo jak już zdążyłeś zauważyć, często zmieniam zdanie co do autka... pokiełbasione te życie;p)

najpierw na 340 km, potem 380 i styknie. :)

chciałbym mieć równą 5tke do setki i mniej niż 16 do 200 i zdjętą blokadę prędkości oczywiście bo mnie krew zalewa...

Opublikowano

Dzwonił właśnie do mnie kolega z serwisu

otóż (tak jak tutaj kolega na forum pisał)

PRZEKŁADKA HAMULCOW Z M3 do 335i jest NIEOPŁACALNA,

oprócz tarcz trzeba naturalnie większe zaciski, klocki, jarzmo, przewody, itp, ale nie będzie pasować piasta z łożyskiem, dalej po zmianie tego, trzeba by nowy amortyzator, a oprócz tego być może nawet i felgę bo może zacisk o felgę obcierać... także DA SIĘ ale zabawa nie opłacalna...

 

Temat można ze swapem hamulców z m3 do 335i można uznać za zamknięty :)

będę zakładał zestaw zimmerman sport (tarcze nawiercane/wentylowane) (prawdopodobnie ten sam co miał kolega Klagosz) + ceramiczne klocki,

koszt takiej zabawy zamknie się w 2500 pln.

 

Dzięki wszystkim za wypowiedzi :)

Opublikowano
(...)Cholera a zamontował bym lepsze hamulce bo te co są delikatnie mówiąc nie spełniają moich oczekiwań (...)

 

Hehe, chciałbym w moim 320d mieć takie hamulce jak Ty w 335i :mrgreen:

Opublikowano

To jak chcesz to jak założę sobie nowe to mogę Ci sprzedać stare:P 100 pln sztuka;p będziesz miał na próbę :) hehehe... w 320d te hamulce może mają jakiś sens.. w 335i wygląda to tak

250-0 po raz pierwszy

220-0 po raz drugi

240-0 po raz trzeci

- tarcze czerwone = hamowanie 4 razy gorsze...

no dobra, przy takich obciążeniach nawet ceramika nie daje rady;p (kolega w 911 turbo zajechał ceramiki...)

  • 2 lata później...
Opublikowano

Wie ktos moze do 335i e92 jaki lepszy zacisk niz seryjny mozna zamotowac do tarcz hamulcowych przednich?

Zmieniam tarcze na plywajace nawiercane i zastanawiam sie nad zmiana zaciskow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.