Skocz do zawartości

Kupno X5 pytani,rozterki,porównania.....


Prezioso

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 953
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W tym X5 będzie Ci brakowało podgrzewanych foteli.

W obu sprawdź, czy były wykonywane akcje serwisowe (szczegóły na amerykańskich stronach, bo tam były obligatoryjne).

 

Cześć, dzięki za twoje uwagi. Przyznam, że tak bardzo grzanych foteli nie potrzebuję (chodź to fajny dodatek) bardziej myślę o tym aby autko było niezawodne, wiem że kupuje używkę i liczę się też z kosztami każde autko potrzebuje aby o nie zadbać szczególnie jeżeli już trochę jeżdzone ale nie chce się władować w jakąś skarbonkę bez dna stąd czytam wasze opinie pilnie i sprawdzam co się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Krajowy, pierwszy właściciel, według opisu pewniak. Sprawdź, bo ładna również wersja. Od nowości w jednych rekach sprawia, że auto powinno (z naciskiem na powinno) być zadbane i pewne., a osobiście mnie np tylko takie interesują.
Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Auto nie ma m pakietu. Ma tylko dodatki, które można było dokupić do normalnej wersji jak kierownicę, podsufitkę, fotele. Felgi z m pakietu ma na zewnątrz tylko. Ma teoretycznie pewną historię, to i ten niski przebieg powinien się zgadzać.

 

Dzięki za za uwagi.


mam jeszcze tego na uwadze https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-xdrive35i-xline-pelne-dodatkowe-wyposazenie-full-opcja-ID6ATVcs.html#d27768140e

auto sprowadzone z USA 2.5 roku temu wygląda interesująco, wiem że to nie X5 ale nowszy model i w moim budżecie. Warto, czy lepiej pozostać przy X5

Jeździłem taką wersją. Naprawdę dynamiczny i w pełni tego słowa SAV z tym silnikiem. Ta ma świetny kolor i niezłe wyposażenie. Tylko trzeba być ostrożnym i dokładnie sprawdzić, bo auto sprowadzone z USA.

Zaś, czy X5, czy X3 to już indywidualne upodobania kupującego, tak jak w każdym innym przypadku życia.

Ja np. świadomie kupiłem prawie nowe X3 F25 LCI, wcześniej też super jeździło mi się X3 E83 i to w dodatku wersją przed liftingiem, które wtedy było nowością :P

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie ma m pakietu. Ma tylko dodatki, które można było dokupić do normalnej wersji jak kierownicę, podsufitkę, fotele. Felgi z m pakietu ma na zewnątrz tylko. Ma teoretycznie pewną historię, to i ten niski przebieg powinien się zgadzać.

 

Dzięki za za uwagi.


mam jeszcze tego na uwadze https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-xdrive35i-xline-pelne-dodatkowe-wyposazenie-full-opcja-ID6ATVcs.html#d27768140e

auto sprowadzone z USA 2.5 roku temu wygląda interesująco, wiem że to nie X5 ale nowszy model i w moim budżecie. Warto, czy lepiej pozostać przy X5

Jeździłem taką wersją. Naprawdę dynamiczny i w pełni tego słowa SAV z tym silnikiem. Ta ma świetny kolor i niezłe wyposażenie. Tylko trzeba być ostrożnym i dokładnie sprawdzić, bo auto sprowadzone z USA.

Zaś, czy X5, czy X3 to już indywidualne upodobania kupującego, tak jak w każdym innym przypadku życia.

Ja np. świadomie kupiłem prawie nowe X3 F25 LCI, wcześniej też super jeździło mi się X3 E83 i to w dodatku wersją przed liftingiem, które wtedy było nowością :P

 

Zgadzam się indywidualne upodobania decydują u mnie finalnie została X5 jak w pierwotnym założeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Witam,

Czy oprócz lamp, radia, softu i innych opisanych już na forum rzeczy są jeszcze jakieś różnice w X5 e70 z USA? Czytałem kilka ogólnych artykułów (nie o BMW), że w niektórych autach mogą być różne podzespoły i płyny eksploatacyjne, np. brak chłodnicy skrzyni biegów, co może mieć tragiczne skutki.

Pytam o X5 4.8i (przed liftem).


P.S. Może tu dostanę odpowiedź bo do tematu „amerykańskiego” chyba nikt nie zagląda ;-)


Pozdrawiam






Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X5 4.8i jest takie samo, USA czy tez EU.

 

Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź. „Trochę” się miotam między E53 4.4, 4.8 iS a E70 4.8i - z tymże ta ostatnia opcja to raczej nie po cenach europejskich, a import USA...

Trudny wybór - ideał to byłoby E70 4.8i z przodem E53 ;-)))



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie wybór prosty, e53 4.8is. E70 jest autem nijakim a w 4.8 doopy nie urywa. Znacznie lepsze 40d w polifcie. Jak nie masz kasy, odpuść sobie e70 pre lci.

Masz rację, tylko nie mogę ścierpieć tych białych zegarów. A pewnie wszystkie 4.8 iS mają białe...



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zastanawiam sie nad zakupem E70 z 2011 z silnikiem N57 (dokladniej N57D30A), mieszkam w Australii. Numer VIN: WBAZW42070L791746. Brakuje podgrzewanych siedziec no ale coz..


Przebieg 150k, pelna ksiazka serwisowa w wiekszosci od lokalnych ASO, olej wymieninany roznie pomiedzy 8-15k oprocz ostatniego serwisu - 22k przy 146k przebiegu. Martwia mnie jednak troche problemy z rozrzadem w N47 i w M57. Sporo opinii widze, ze N57 to bardzo dobry silnik i jezeli zadbany (regularnie wymieniany olej) to nie ma takiego problem. Ale znalazlem tez kilka postow na tym forum i zagranicznych o lancuchu przerwanym bez zadnego ostrzezenia w N57, nawet w takich ktore byly rzekomo zadbane. Co mylicie o tym silniku? Czy te przerwane lancuchy to raczej rzadki problem ktory moze sie przytrafic w kazdym aucie z lancuchem, czy byc moze ten problem z tymi w miare nowymi silnikami dopiero zaczyna sie ukazywac? Na stronie http://www.unixnerd.demon.co.uk/n57.html wspominaja o udoskonaleniach w tym silniku w 2009 i 2011 ktore jak rozumiem ten egzemplarz ma, czy byc moze one rozwiazaly problem tego lancucha?


Auto mam miec sprawdzone przez lokalnego specjaliste ktory zajmuje sie tylko BMW, mowi ze on mial kilka przypadkow gdzie lancuch musial byc wymieniony w N57 ale zadnego z przerwanym, za kazdym razem bylo go slychac w czasie serwisu. Problem z wymiana lancucha 'na zapas' to ze kosztuje to tutaj $4000 (ok 11k zlotych), moze troche taniej jezeli by sie zgodzili zebym sam dal czesci zamiast oni od dealera kupowac ale pewnie niewiele.


Z gory dzieki za opinie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krotko, nie ma lepszego silnika do e70 jak N57, w kazdej konfiguracji mocy. Problemy z lancuchem w malym procencie.

Dzięki za odpowiedź kkx5. Przepatrzylem trochę ponad 20 stron tego tematu i widziałem że masz sporo wiedzy o tych autach. Czy z Twojego doświadczenia rozrząd z reguły daje znać o sobie znać wcześniej przy tym silniku? Polecasz jakaś konkretną metodę sprawdzenia tego? Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Krotko, nie ma lepszego silnika do e70 jak N57, w kazdej konfiguracji mocy. Problemy z lancuchem w malym procencie.

Dzięki za odpowiedź kkx5. Przepatrzylem trochę ponad 20 stron tego tematu i widziałem że masz sporo wiedzy o tych autach. Czy z Twojego doświadczenia rozrząd z reguły daje znać o sobie znać wcześniej przy tym silniku? Polecasz jakaś konkretną metodę sprawdzenia tego? Dzieki

Z mojego doświadczenia awarie rozrządu w x5 e70 n57 wystepuja bardzo rzadko, brak funkcji start/stop, obijawia sie glosna praca podczas porannego odpalania. Wyrazne grzechotanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krotko, nie ma lepszego silnika do e70 jak N57, w kazdej konfiguracji mocy. Problemy z lancuchem w malym procencie.

Dzięki za odpowiedź kkx5. Przepatrzylem trochę ponad 20 stron tego tematu i widziałem że masz sporo wiedzy o tych autach. Czy z Twojego doświadczenia rozrząd z reguły daje znać o sobie znać wcześniej przy tym silniku? Polecasz jakaś konkretną metodę sprawdzenia tego? Dzieki

Z mojego doświadczenia awarie rozrządu w x5 e70 n57 wystepuja bardzo rzadko, brak funkcji start/stop, obijawia sie glosna praca podczas porannego odpalania. Wyrazne grzechotanie.

Poprzez brak funkcji start/stop masz na mysli stop silnika kiedy auto stoi na swiatlach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już usłyszysz to silnik do wymiany bedzie najprawdopodobniej. Wymieniać trzeba i tyle.Nie czynić dziwnych oszczędności

 

Problem ze na antypodach jak tylko slysza o europejskim aucie (jakimkolwiek) to odrazu licza podwojnie za serwis. Do tego wszystkie czesci od dealera itd. Remont silnika by mnie wyszedl blisko tyle co kupno podobnej uzywki. No ale dosc juz mam plastikowych Toyot wiec pora kupic przyzwoita BMW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak, start stop to funkcja, która wylacza silnik, np. na swiatlach. Czesci mozna zawsze z europy zamówić. Wysylalem z UK, pare razy, reduktory do Australii i dochodzily bez problemu w troszke ponad tydzien. Wiadomo, kazdy kraj ma swoja specyfike i mechanicy tez sa inni. To co dla nas jest proste, bmw, dla nich zawile.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.