Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Wszystko zależy od potrzeb, ale kiedyś ubzdurałem sobie kupić używane e46 z "PS" z DE z jak największym "wypasem" i po latach uważam, że była to dziecinada, snobizm i przepłacona "inwestycja". Elektrycznego szyberdachu użyłem tylko raz żeby pokazać żonie promyki słońca, grzane fotele odpaliłem dwa razy, bo samochód garażuję, a dwa mam obsesję pożaru pośladków :mrgreen:; autotelefon używałem częściej, ale ciągłe wpisywanie pinu i wyłączanie komórki zniechęciły do dalszej współpracy. Elektryczne fotele z pamięcią użyłem raz, bo jestem jedynym użytkownikiem. Co się przydaje w samochodzie marki BMW? Dobry, mocny silnik, fotele, nawigacja i elektryczne szyby, ewentualnie dobry sprzęt grający. Reszta to czyste fanaberie. Edytowane przez zent
  • Odpowiedzi 953
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
:cool2:
Wszystko zależy od potrzeb, ale kiedyś ubzdurałem sobie kupić używane e46 z "PS" z DE z jak największym "wypasem" i po latach uważam, że była to dziecinada, snobizm i przepłacona "inwestycja". Elektrycznego szyberdachu użyłem tylko raz żeby pokazać żonie promyki słońca, grzane fotele odpaliłem dwa razy, bo samochód garażuję, a dwa ma obsesję pożaru pośladków :mrgreen:; autotelefon używałem częściej, ale ciągłe wpisywanie pinu i wyłączanie komórki zniechęciły do dalszej współpracy. Elektryczne fotele z pamięcią użyłem raz, bo jestem jedynym użytkownikiem. Co się przydaje w samochodzie marki BMW? Dobry, mocny silnik, fotele, nawigacja i elektryczne szyby, ewentualnie dobry sprzęt grający. Reszta to czyste fanaberie.

Trzeba pamiętać, że głowa jest do myślenia

a tyłek do siedzenia.

Nie należy tego zmieniać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zent, dobrze prawisz :cool2:

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jesli kupuje sie samochod uzywany, wyposazenie dodatkowe nie ciazy juz tak bardzo na cenie, tak jak to ma miejsce w przypadku samochodu nowego

 

poza tym, czesto bieze sie wyposazenie jakie jest, patrzac bardziej na ogolny stan techniczny

 

na marginesie, mieszkam obecnie w kalifornii i nie wyobrazam sobie samochodu bez podgrzewanych foteli

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Czezko myslec o odsprzedazy auta, kiedy sie je dopiero kupuje..ale i taki czas nastanie.

 

Co do foteli.. to jednak bez tego moglbym zyc.. ale traci troche cienizna :mad2: , jak juz to wczesniej napisalem.

 

Fajnie byloby by na pokladzie byl HUD + szyberdach (w A6 mam i ciagle mam rolete odslonieta, lubie jak mi promyki slonca wpadaja do srodka, nawet zima).

CIC model tez jest nice to have.. ale powaznie zastanawiam sie, czy nie zejsc z rok nizej (2009) i tym samym zyskac na wyposazeniu, zegnajac sie niestety z iDrive :cry2:

USB/mp3 must have :mrgreen: I zalezaloby mi na ciemnym dachu wnetrzu, a niekoniecznie a czarnym lakierze (czarnych jest od groma, znudzil mi sie juz).

 

Co do foteli i ich zuzycia, to bedzie jutro wiadomo :D

Panowie, co przy 100tys km mnie czeka?? Serwis? Jak wyglada interwal serwisow przy tym stanie tacho? :shock:

 

Dodano:

a taki?

http://home.mobile.de/AUTOHOFNS#des_174695629

 

HUD, Standheizung, 40d, CIC... :mrgreen:

Srebrny, ale pare dodatkow czarnych i auto nabierze charakteru :mrgreen:

Co myslicie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Znajomy sprowadzał ze 2 tygodnie temu X70 3.0d 235km. Rok końcówka 2007. Przebieg około 200tys km (czyli realny)

Wyposażenie niezłe; kolor czarny metalic, skrzynia automat, aktywny tempomat z funkcją hamowania, duża navi, ładne alu, szyber panorama, i drive, skóra kolor pisakowy - niestety zwykłe siedzenia, pdc, podgrzewane fotele, xenon... Auto z Włoch, ale w zadziwiająco dobrym stanie, nawet bardzo dobrym. Na start wymienił tylko wszystkie tarcze i klocki oraz filtry i olej.

Testowałem auto i było super.

Najważniejsze; cena ok 19500 euro.

 

Co do koloru, to czarny wygląda bardzo dobrze, ale jest paskudny w utrzymaniu - bardzo widać brud. Z drogiej strony na srebrnym prawie nic nie widać brudu...ale mi się mniej podoba - ale ma się podobać Tobie.

Nie trafisz auta z prawie wszystkimi dodatkami, no chyba że będziesz bardzo długo szukał, a na to szkoda życia :wink:

 

Pozdrawiam

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Super!

Gratuluje zanjomemu zakupu :D

 

Czarny ok, fakt, ze sie brudzi, ale ja w Niemczech potrafie nie myc auta przez kilka miesiecy i jest nadal w miare czyste ( jak popada) i nie brudzi sie jak w PL (zwlaszcza na wiosne, kiedy traktory z pola wyjezdzaja :duh: )

 

Co do haka.. to nie potrafie zrozumiec, hehe :mrgreen:

 

Wiem, ze wszytskiego nie znajde co bym chcial, ale tez na gwalt nie chce kupowac, bo musze sprzedac jedno z aut, po cholere mi kolejne kupowac :duh: :duh:

Odnosze sie tak niechetnie do czarnego, bo chcialbym np. grafitowe/badz biale wzbogacic o czarny grill + ew. czarny dach(folia) :mrgreen:

Taka mam wizje :norty:

 

Dodano:

Zapomnialem sie zapytac...

Ci ktorzy sie orientuja, badz wymieniali..

Duzo jest kombinacji, aby wszytskie listwy ozdobne wyjac i polakierowac/ofoliowac?? :mrgreen:

Pytam, bo czasem trafia sie fajny model.. ale z drewnianopodobnymi listwami.. sic! :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mnie najbardziej odpowiadają różne wariacje GRAU. No ale wiadomo, kupując używane auto idzie się na rożne kompromisy - coś kosztem czegoś, bo znaleźć auto w którym wszystko będzie nam pasowało jest prawie niemożliwe.

Kolor biały też zaczyna mnie przekonywać. Oglądałem w niedzielę dłuższy czas na autobahnie nową biała serię 1 - 135i...no i robiła wrażenie.

Wyglądała praktycznie identycznie:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-135i-213-sonderleasingm-sportpaket-performance-heilbronn/177068551.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=58&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&negativeFeatures=EXPORT

 

...no ale my tu o innych autach rozmawiamy :mrgreen:

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Mnie najbardziej odpowiadają różne wariacje GRAU. No ale wiadomo, kupując używane auto idzie się na rożne kompromisy - coś kosztem czegoś, bo znaleźć auto w którym wszystko będzie nam pasowało jest prawie niemożliwe.

Mnie tez sie podoba grau/grafit :mrgreen: A z czarnymi dodatkami, to juz wysmienicie...

 

Moja zona ma Mineralweiß F20 116i i powiem, ze efekt perly na tym samochodzie wyglada b.dobrze :mrgreen:

Czysty bialy (Aplinweiß) bardzo ciezko utrzymac w ladnym stanie.. :mad2: Ale sie za to prezentuje..

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=229229314&cd=634984196510000000&asrc=fa|fs

Tylko sprzed CIC... :cry2:

Opublikowano

witam po weekendzie :D

 

Obiecalem pare slow po wizycie (oto tego X6: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=230321480&asrc=st)

 

- auto wloskie

- srodek zniszczony: siedzenie strasznie wygniecione, spod siedziska z lewego boku mozna wyciagnac skore spod pianki ( :duh:

- aliminiowe listwy wewnatrz powgniatane, porysowane

- zderzak przod - malowany (powoli juz schodzi klar lack)

- szpary miedzy maska, zderzakiem a nadkolami jakby ktos patykiem po piasku rysowal

- w nadkolach z lewej strony nieorginalne 'slepe klipsy'

- cala lewa strona malowana (slupek B caly szortki, jakby w ogole nie chroniony podczas malowania)

- silnik: zakurzony, jakby przejechal 3/4 Sahary

- ani jednego wpisu w ksiazce serwisowej. Choc handlarz zapewnial, ze (az) 2 rachunki z wizyt serwisu ma w domu, i moze je wciagnac w serwis, tylko sie usmiechnalem. :duh:

 

.. to tyle, az do kolejnego razu, jak sie trafi 'perelka' :mad2:

Opublikowano

Prosze o pomoc, a zwlaszcza tych , ktorzy uzytkuja X5 E70.

Mam sporoa rodzinke i do tego wszystkiego psa.Moaj 5tka nie wystarcza i jest zdecydowanie za mala.

Od razu pisze,ze mieszkam w UK i nie szukam auta w PL.

 

Potrzebuje auta 7 osobowego, a to dlatego, ze jesli mam jakich kolwiek gosci, przydadza sie dodatkowe 2 siedzenia.

Auto jak w tytule 2009, ewentualnie 2010 - zalezy od ceny, 30d lub 35d

 

Powiem szczerze,ze zalezy mi na wygodzie, ale nie tylko dla mnie i pasazera, a glownie dla moich 3 synow, siedzacych z tylu.Jeden caly czas musi jeszcze jezdzic w foteliku, wiec potrzeba duzo miejsca.

Jak tutaj sprawa wyglada na dluzszej trasie, jak siedzi sie na srodkowym miejscu?Dodam,ze synowie maja 12/13 i 5 lat.

Zalezy mi rowniez na komforcie jazdy, a wiadomo,ze jak 7 miejsc w X5 to i musza byc RFT - a z tymi pewnie bedzie dosc twardo?Jakie macie doswiadczenia z oponami run flat w tych samochodach, a dokaldnie jak sie zachowuje samochod?

 

Nie ukrywam,ze podoba mi sie X5 i BMW jako marka bardzo mi bardzo pasuje, ale............... Ogladalem rowniez Forda S-Maxa z 2012 2.2 TDCI 200KM (koszt zakupu taki sam jak X5 z 2009), wersja Titanum X sport i samochod na prawde zrobil na mnie mile wrazenie.

Przede wszystkim jest duzy a 2 rzad posiada 3 osobne siedzenia, kazde regulowane i odchylane.Czyli synowiem, jak np jade w dluga trase do PL w odwiedziny, mieliby wygodnie.

 

No i jeszcze jedna wazna rzecz.Jak z usterkami w X5 - mowie tutaj o jakis czestych i wspolnych dla tego samochodu?Jest ich sporo, nie ukrywam,ze nie lubie ladowac kasy w auto, wiec wole si eupewnic, czy moga mnie czekac jakies nie mile niespodzianki.

 

Bede wdzieczny za wszelkie opinie.

Opublikowano

...

Nie ukrywam,ze podoba mi sie X5 i BMW jako marka bardzo mi bardzo pasuje, ale............... Ogladalem rowniez Forda S-Maxa z 2012 2.2 TDCI 200KM (koszt zakupu taki sam jak X5 z 2009), wersja Titanum X sport i samochod na prawde zrobil na mnie mile wrazenie.

Przede wszystkim jest duzy a 2 rzad posiada 3 osobne siedzenia, kazde regulowane i odchylane.Czyli synowiem, jak np jade w dluga trase do PL w odwiedziny, mieliby wygodnie.

 

Czesc,

odniose sie tylko do czesci Twojego postu, bo co do E70 sam jestem na etapie poszukiwan X5 badz X6.

 

Co do siedzen. To mozesz poszukac E70 z 2. rzedem siedzen regulowanym. Zdarzaja sie niektore modele z tym siedzeniem. Masz kanape podzielona: 40% + 60%, ktore mozesz przesuwac (w sumie) 80mm przod/tyl + regulowac kat oparcia ok: -3° / +4°. czyli w sumie dosc sporo zeby dopasowac.

SZukaj pod haslem: Sonder Austatung (SA) wg niemieckiego nazewnictwa.

Rozpoznasz najszybciej po raczce/grifie umieszczonym po lewej stronie siedzenia, na wysokosci miedzy miednica a pod pacha oraz dodatkowym grifie na gorze oparcia, kolo zamka.

Jest nie wiele modeli tych siedzen przy 5miejscowym, ale na 100% sa w kazdym 7 miejscowym. Mozesz sobie porownac.

 

Wracajac do meritum sprawy.. Ford S-Max.. nie jest tak reprezentatywny jak X5, ale jak piszesz: tanszy, mlodszy, lepiej moze byc wyposazony.

:D

Opublikowano

Wyposazenie w S-max nie jest zle, praktycznie to samo co w X5, z mala przewaga na korzysc S-Maxa (mowa o standardowym), tyle ,ze nie ma I-drive, do ktorego bardzo sie przyzyczailem - ale bez tego mozna zyc.

To ,ze mozna regulowac siedzenie na tylnej kanapie nie wiedzialem, ale i tak srodkowa czesc pozostaje tej samej wielkosci i 2 sporych chlopakow bedzie tam mialo dosc cisano.

Opublikowano
Wyposazenie w S-max nie jest zle, praktycznie to samo co w X5, z mala przewaga na korzysc S-Maxa (mowa o standardowym), tyle ,ze nie ma I-drive, do ktorego bardzo sie przyzyczailem - ale bez tego mozna zyc.

To ,ze mozna regulowac siedzenie na tylnej kanapie nie wiedzialem, ale i tak srodkowa czesc pozostaje tej samej wielkosci i 2 sporych chlopakow bedzie tam mialo dosc cisano.

 

Tak. Mozna.

 

E70 wychodzilo w droch wariantach: tanszym (Hi Lock-zamek tylko u gory. Oparcie mogles zlozyc/rozlozyc tylko) oraz drozsza: (Low-Lock - przesuwne siedzenia + zmiana katu oparcia + Easy Entry na III. rzad.) Rozpoznasz takze, po tym, ze srodek (20%) ma krotsze siedzisko w porownaniu do Basic wersji.

oto foto Comfort:

http://imgc.classistatic.com/cps/kjc/120120/446r1/37164g4_20.jpeg

 

Wg mnie S-Max lepiej wyposazony, mlodszy. Pod wieloma katami bije E70, ale nie jest tak prestizowe jak BMW... i tu sie za to placi.. :duh:

Opublikowano
poza prestiżem dodał bym jeszcze,radość z jazdy, komfort(owe fotele), układ kierowniczy, rozkład masy, napęd xdrive, hamulce, osiągi odpuszczę bo 200 konny smax pewnie przyzwoicie się buja. poza suchymi danymi i ficzerami koniecznie trzeba się przejechać jednym i drugim
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyposazenie w S-max nie jest zle, praktycznie to samo co w X5, z mala przewaga na korzysc S-Maxa (mowa o standardowym), tyle ,ze nie ma I-drive, do ktorego bardzo sie przyzyczailem - ale bez tego mozna zyc.

To ,ze mozna regulowac siedzenie na tylnej kanapie nie wiedzialem, ale i tak srodkowa czesc pozostaje tej samej wielkosci i 2 sporych chlopakow bedzie tam mialo dosc cisano.

Jesli szukasz auta 7 osobowego na trase do polski to e70 odpada. Jesli chodzi o praktycznosc/miejsce/servis/ubezpieczenie w uk/tax road/paliwo ja bym szedl w Forda. Jedyny minus, jesli jest to minus, to taki, ze auto stalo sie bardzo popularne wsrod Rodakow, i na autostradach w europie podczas wycieczki do Polski bedzie tego dziesiatki :D Zastanowilbym sie jeszcze nad Mercedesem Rseries np.

http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201301184970676/sort/default/usedcars/maximum-age/up_to_5_years_old/model/r_class/make/mercedes-benz/onesearchad/used/onesearchad/nearlynew/onesearchad/new/page/3/postcode/bb55gq/radius/1501?logcode=p

Opublikowano

Generalnie kolega pytal o 5 miejscowego X5 i komfort na srodkowym siedzeniu :cool2:

Co do 7miejsc.. czyli 3-go rzedu siedzen.. to ten komfort bedzie w zasadzie wszedzie taki sam :duh: Te siedzenia sa waskie, jedynie co maja, to regulowany zaglowek w pozycji: max dol/max gora i i nic poza tym.

 

Ja mam 175cm i niecale 70kg wagi, i mialem 5godzinna mozliwosc siedzenia w S-Maxie podczas przejazdu do zony. Powiem tak. Dalo sie wytrzymac, ale przy co 2godzinynch przerwach.

 

Kupowanie auta, po to, ze moze sie zdarzyc, ze kiedys bezdiemy kogos zabierac ( stad nam potrzebne duzo miejsca/7siedzem/800L bagaznik) uwazam za nonsens.

Tak samo, jak chcialem kupic X5 bo wiecej miejsca niz w X6, bo praktyczniejsze, etc..

A guzik mnie to obchodzi, ze 4osoby wejda do auta i w 5 sie nie da. Ze kiedys przyjada znajomi i sie nie zabierzemy wszyscy.. No coz.. to moj samochod i kupuje go pod siebie :D

 

Jak czesto jezdze w 5 osob tym autem?? A jak czesto nie??

I po co mi bagaznik wielkosci autobusu, kiedy potrzebuje go zaladowac tylko 4 razy w roku. A na codzien mi taka przestrzen (mala) wystarczy. :mrgreen: :mrgreen:

Jesli bede potrzebowal zeby duzo zabrac, to wsadze trumne na dach i po klopocie :cool2:

Ja wyroslem juz z okresu: wozenia powietrza w samochodzie :norty:

 

....

Jedyny minus, jesli jest to minus, to taki, ze auto stalo sie bardzo popularne wsrod Rodakow, i na autostradach w europie podczas wycieczki do Polski bedzie tego

To chyba najlepszy dowod na praktycznosc S-Max'a :mrgreen:

Opublikowano

Moja żona 4 lata jeździła od nowości S-Maxem Titanium z silnikiem 5cylindrowym z turbiną od Volvo. Szukaliśmy długo następcy i wybraliśmy nowego S-Maxa Titanium-S, 240 KM, Powershift, panoramiczny dach, navi, topowe Hi-Fi Sony, wentylowane fotele, 7 miejsc, alcantara, czerwone nitki, skrętne ksenony, kamery cofania, regulowane zawieszenie i pierdyliard innych bajerów. To wszystko kosztuje tyle co goła trójka BMW... Ja w tym czasie ujeżdżałem po kolei E60, F10 i od półtora roku X5. Mamy trójkę dzieci dwoje nastolatków powyżej 170 cm i 5latka jeżdżącego jeszcze na poddupku. Cała trójka przy dłuższych wyjazdach woli jeździć S-Maxem. Jakoś te 3 fotele dają im więcej przestrzeni osobistej. Komfort jazdy też jest wyższy w S-Maxie, wyciszenie podobne, ogólnie jeśli nie potrzebuje się 4WD to moim zdaniem S-Max w wypasie jest lepszym wyborem niż X5. Z minusów - FWD z 240 KM przy ruszaniu na mokrym walczy o trakcję.

 

To takie subiektywne spostrzeżenia ale z życia z obydwoma samochodami równolegle a nie jazd próbnych.

 

http://imageshack.us/a/img811/1952/img9648s.jpg

Opublikowano

Dziekuje wszystkim za uwagi.

 

Co do Mietka to ok, ale znow srodkowa kanapa lipa, bo waskie siedzenie, a na tym mi najbardziej zalezy.

 

Generalnie kolega pytal o 5 miejscowego X5 i komfort na srodkowym siedzeniu :cool2:

Co do 7miejsc.. czyli 3-go rzedu siedzen.. to ten komfort bedzie w zasadzie wszedzie taki sam :duh: Te siedzenia sa waskie, jedynie co maja, to regulowany zaglowek w pozycji: max dol/max gora i i nic poza tym.

Jak czesto jezdze w 5 osob tym autem?? A jak czesto nie??

Czesto przyjezdzaja do mnie albo tescie, albo rodzice, lub inna rodzinka.Te 2 miejsca dosc czesto beda uzywane, ale nie na codzien.Ja wiem,ze to zadna przyjemnosc jechac na nich w trase, ale na krotkie odcinki jest ok, a o to dokaldnie chodzi.

Jak slusznie zauwazyles glownie chodzi mi o srodkowa kanape, i ona tutaj jest wazna.Jezdze z rodzina w 5 osob bardzo czesto, nie tylko w dlugie trasy.

 

Dzisiaj bylem i w slaonie Forda i powiem tak.... jakas masakra to w jaki sposob zostalem potraktowany, jak jakis chlystek.Dopiero pozniej jak zapytalem czy wezma mi samochod w rozliczeniu i gosc zobaczyl ,ze jezdze BMW - od razu inna gadka i stal sie nagle bardzo mily.Malo brakowalo,zebym nie jeb... drzwiami i wyszeld, ale zona mnie pohamowala.Mniejsza z tym, ale w BMW takie zachownie jest nie do poyslenia - przypadek?

 

Jednak sklaniam sie ku Fordowi, ze wzgledu na wygode, pozniej wezme jeszcze jazdy probne jednym i drugim, a nastepnie porownam.Niestety srodek kanapy w X5 jest twardy, waski i niewygodny, jasne,ze sercem bralbym BMW, ale rozumem chyba jednak Ford.

 

@Mitamad - bardzo dziekuje, o takie porownanie mi chodzilo.Tym bardziej mnie przekonujesz do Forda.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Znajomi maja S-maxa i sa mega zadowoleni. Kazdy kto choc raz przejechal sie z UK do Polski wie o czym mowimy i wie czego od auta oczekuje. Jesli chodziloby o tylko 5 osob to tylko x5 albo piekne (dla mnie) 5GT , pal licho te twarda kanape na srodku w obydwu autach, za ten wyglad i marke BMW bym w to szedl, ale jesli 7 osob plus to co wyzej napisalem to juz S-max. No jest jeszcze mega wielkie Q7. Jako drugie auto w domu, why not? jako jedyne auto to juz niekoniecznie...

ah: dodam jeszcze, ze za 7letnie x5 mamy prawie nowego S-maxa...

Opublikowano

Panowie..

kazde siedzenie srodkowe 20% przy kanapie dzielonej 1/3 +2/3 bedzie twarde i waskie.

R-Klasse oferuje zestawienia 4 / 5 / 6 / 7 miejsc. Jak kto woli.. trzeba tylko znalez pasujacy model.

Co do BMW ( czy Mercedesa) to niestety, placi sie za marke 'premium'.

Bardzo ladne porownanie/opis kolegi wyzej na temat S-Maxa :cool2:

 

Rozumiem kolegow, ktorzy z UK jada do PL. W dodatku majac rodzine na pokladzie. W tej calej praktycznosci, S-Max wydaje sie byc najlepszym rozwiazaniem (stosunek ceny do jakosci) :mrgreen:

Opublikowano
Witam zaczynam się rozglądać za kupnem BMW X5 E70 (rok 2009/2010/2011 w dieslu który najlepiej wybrać dokładnie model z jakim wyposażeniem (kolor skóry najlepszy w utrzymaniu itp) średnia cena naprawde zadbanego autka czy salonowego czy z zagranicy (niemcy?) z jakim mniej więcej przebiegiem , co będzie mnie czekało do wymiany itp. Proszę pisać szczerze najlepiej z własnego doświadczenia przeglądałem oferty ale chyba nic nie ma ciekawego na chwile obecną ,a nie chcę się władować po uszy... Z góry dziękuję za konkretne odpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.