Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Koncze kompletowanie zawiesznia do E39 523i 2000r. Mam wszystko oprocz amortyzatorow i tu mam wielki dylemat. Czytalem wiele postow ale sa rozne opinie od "3 miesiace do smieci" czy tez "smigam juz 12 miesiecy jest luzik" :)!

Na Advantage mnie nie stac i nie usmiecha mi sie za bardzo cos twrdszego. Autkiem chce posmigac 3 lata.

Napiszcie prosze co sadzicie "raz jeszcze" o Sachs super touring + Eibach pro kit 30mm-25mm E2053-140. Jak zywotnoscia i trakcjai.

 

 

Dzieki

 

Przemas

Opublikowano

No i nikt nie dolozy 3 groszy? Na stronie Eibach producent nie zaleca wymiany amortyzatorow na sportowe maja byc w dobrym stanie. W aucie musze wymenic cala zawieche a nie chce miec kozy. Szukalem naprawde duzo 20mm od mtyechnika ale nie mozna ich nigdzie dorwac uzywki nie wchodza w gre chociaz nawet na te sie nie spotkalem a nie bede kupowal 400zl za sztuke w ASO Pytalem 2 mechanikow i w sklepie czescidobmw.pl i moge zalozyc super touring + eibach. Pomoze kto ?

 

Pozdro

 

Przemas

Opublikowano
Nocki mi to nie zajelo. Komplet odboje,oslony allegro - Advantage 2150zl , Super touring 1700zl. Biore Advantage i zrobie jak powinno byc:) Pozdro
Opublikowano
Nie wiem, czy dokładnie przeczytałeś, ale jest tam info o pro kit + advantage, że przód się wysrał.Nie pamiętam po ilu tyś. Pdobno jest to spowodowane tym, że pro kit z przodu opada ponad 40mm a advantage jest do m-tech czyli około 20mm.
Opublikowano
Elo. Hardokorowcy pchaja super touring do eibach i nie bylo "zle" czytalem wiec jesli advantage nie podejda to CO polecasz?
Opublikowano
Jak tak bardzo chcesz adventage to taniej wyjdzie monroe reflex http://czescidobmw.pl/kategorie/M-Podwozie-sportowe-S704A,7620.html Jeździ na nich Manolito77 możesz go podpytać. Ja natomiast szukał bym do przodu bilstein b8, a na tył dał bym te reflex-y. Cenowo wyjdzie podobnie jak komplet advantage. Do b8 nie trzeba kupować osłon i odboi. Napisz do czescidobmw i zagadaj - tam też potrafią dobrze doradzić.
Opublikowano

Pytalem juz w tym sklepie o mozliwosc montazu super touring + eibach i powiedziano mi ze mozna zakladac... A czy eibach opada wiecej jak 40mm to juz bym polemizowal. Dane techniczne 30mm - 25mm wiec?... Nie wiem czy monroe jest wystrczajace do BMW. B8 jest za twardy a samochod uzywam jako limuzyne a nie sport wozek.

Napisz jaki Ty masz setup up.

 

Pzdro

Opublikowano
Nie wiem czy monroe jest wystrczajace do BMW.

Skoro używasz auto jako limuzynę a nie sportowy wózek to Monroe jak najbardziej się sprawuje w BMW. Zwłaszcza, że ten producent dostarczał także amortyzatory na pierwszy montaż do wcześniejszych modeli BMW więc doświadczenie mają.

Ja jeżdżę na Monroe Reflexach od października zdaje się (wiem, ze nie jest to jakiś mega przebieg) ubiegłego roku i spisują się bardzo dobrze. Zdaje się, ze też chyba kolega Cichy na nich jeździ i też sobie chwali.

Pzdr.

Opublikowano
U mnie siedzi vogtland -30/-30 + amory eibach, które robi dla nich na 99% sachs. Jak porównywałem amory to te z przodu są dużo krótsze od standardów. Podczas wymiany sprężyny ściski skręcone prawie na max. Z tyłu różnica była może około 15mm. Zamiast b8 to może koni sport z reg. twardości. Ustawisz sobie jak będziesz chciał http://www.xteam.pl/87411341sport-amortyzator-koni-sport-seria-%C5%BB%C3%93%C5%81ta-p-1429.html?osCsid=81223644e815680c62c6e121c9d8065b
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdaje się, ze też chyba kolega Cichy na nich jeździ i też sobie chwali.

Pzdr.

Polecam :cool2: .Przeleciały już coś ok. 60tk.

Tylko,że ja mam zwykły zawias.

Pzdr.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Cos sie ruszylo ale odp mi wode z mozgu zrobily:) Sam juz nie wiem co bedzie a kupuje sprzet w piatek. Dalej mnie nie przekonuje monroe(bo jesli jest taki sam jak advantage to co sie szybciej rozleci?) a b8 odpada(jest drozszy + monroe reflex +200zl a tylu juz nie dozbieram) :( Moglibyscie mnie jednak poblogoslawic z advantage i bede mial spokoj?!:)

 

ps Cichy to twoj wozek? Nisko siedzi a mowisz ze masz zwykly zawias:( Wogole te foto widuje chyba codziennie szukajac odp na roznych forach:)

 

Pzdro

 

Przemas

Opublikowano

Moze sie jednak skusze na B8. Przeszukujac niemieckie fora natknalem sie ze to tylko B8 nadaje sie do obnizonego zawieszenia bo jest on krotszy od pozostalych. Bilstein jest znacznie drozszy od sachsa wie Kto gdzie kupic najtaniej?

 

Znalazlem na gripendo.de 340 euro za pare. Wychodzi 700 zl za sztuke...

Opublikowano

No to kilka słów ode mnie.

Nie opada bardziej niż 40mm, możesz być spokojny. Gleba jest porownywalna do m-tech, może ciut bardziej, ale tylko ciut.

 

Ja mam zestaw eibach pro kit + advantage i działa to źle.

Źle dlateego, że eibachy są sprezynami zbyt miekkimi w stosunku do sposobu tłumienia tych amorów i sa nadmiernie przeciażane.

 

Jesli chcesz koniecznie advantage, to pomyslalbym nad springami weiteca - są twardsze od pro kitów

Tym tokiem mysle ze super touring bedzie wspolgrało z eibachami, ale bedziesz miał "tapczan", co przy tej glebie mija sie z celem moim zdaniem.

Eibach uchodzą za springi dające jakąś tam glębe zachowując jeszcze przyzwoity komfort. Wg mnie błędna droga, bo chcac większej gleby musisz miec twardo i koniec. Jak zaczniesz jezdzic na wybojach to bedziesz wiedział o czym mówię :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ps Cichy to twój wózek? Nisko siedzi a mówisz ze masz zwykły zawias:( W ogole te foto widuje chyba codziennie szukając odp na roznych forach:)

Tak to mój wózek zawias jest zwykły,tylko felga(na zdjęciu) jest 18-to calowa i może się tak wydawać.

Coś Ci się wydaje jestem tylko na tym forum BMW :cool2: .

Tak wygląda na 16-tu calach.

http://images47.fotosik.pl/1056/7f13f5bb02136480med.jpg

A tak na 18-tu.

http://images43.fotosik.pl/1056/0d37b5aedfa0563bmed.jpg

Takie złudzenie bo felgi są szerokie na 8,5" ,a opona z tyłu to 245.

Pzdr.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Jesli advantage jest za twardy do eibach to co dopiero b8? Co myslisz wiec opro kit b8 przod i monroe reflex na tyl jak kolega wczesniej napisal? Pzdr
Opublikowano

Do B8 to juz tylko weitec lub jeszcze cos twardszego.

Co do Monroe - nie wypowiadam się, nie mialem do czynienia.

Z doswiadczenia tylko piszę, że posiadam zestaw, o który dopytywales początkowo i to ze sobą średnio współgra.

 

Eibachy to springi dla kogoś, kto chce poprawić wizualnie auto dając mu małą glebę, zachowując seryjne amorki. A jak się zachowuje taki zestaw podczas jazdy to już inna bajka, niezbyt kolorowa ;)

Opublikowano (edytowane)

Chetnie poslucham tej "bajki":) Powiem szczerze ze zaluje ze zalozylem temat bo mam straszny metlik w glowie. Dodam ze mieszkam w anglii i jako tako dziur nie ma chociaz nawierzchnia jest nierowna z duza iloscia "hopek" pelno ich tutaj:) Wiec jeszcze raz konczac temat. Musze wymienic cala zawieche a po wymianie nie chce miec tak zwanej kozy. Eibach obniza najmniej a springi m technik za drogie. Co bys kupil do 2300zl miedzy sachs a bilstein? Pro Kit od miesiaca leza w szafce:)

 

 

ps Napisalem do niemieckiego sklepu o najoptymalniejsze amorty do pro kit. Odpisali ze bilstein b6 are best... Rece mi juz opadaja:( Pozdro

Edytowane przez fan1984
Opublikowano
Cichy fajny wozek masz... Ladny kolorek tez mam taki sam :) Identyczne nie chce innego auta w ZYCIU! hehe
  • 5 lat później...
Opublikowano
Do B8 to juz tylko weitec lub jeszcze cos twardszego.

Co do Monroe - nie wypowiadam się, nie mialem do czynienia.

Z doswiadczenia tylko piszę, że posiadam zestaw, o który dopytywales początkowo i to ze sobą średnio współgra.

 

Eibachy to springi dla kogoś, kto chce poprawić wizualnie auto dając mu małą glebę, zachowując seryjne amorki. A jak się zachowuje taki zestaw podczas jazdy to już inna bajka, niezbyt kolorowa ;)

Odgrzeję kotleta kolego .Nie masz racji :duh: Eibach i Bilstein współpracują ze sobą .Bardzo twardy sportowy amor o skróconym skoku jakim jest ich produkt pod nazwą B8 jest wkładany w gotowe zestawy sprzedawane przez obu tych producentów pod nazwą B12 .A na tych zestawach lata większośc aut sportowych i jak przejrzysz neta to wszyscy są super zadowoleni? To może fakt że ci się zle jezdzi na advantage z pro kit spowodowany jest faktem że mimo wszystko sachs jest jeszcze za miękki do tej spręzyny ???

 

tu masz pierwszy lepszy filmik na ten temat :https://www.youtube.com/watch?v=faGvMVmAPIg

Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
Opublikowano
Teraz to dałeś do pieca kolego :mrgreen: tamten użytkownik już pewnie przez te 5 lat zrezygnował z BMW :lol:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
A ja myślę że jeszcze się nie zdecydował i wciąż czeka na nasze opinie :mrgreen: :mrgreen:
Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.