Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Zamierzam trochę opuścić swoje autko. Początkowo chciałem dać -60/40 ale po lekturze forum chce przejść ba -40/30. Chce kupić sportowe zawieszenie (kit) i tu właśnie pojawia się mój problem. Mianowicie co będzie mi dodatkowo potrzebne?? Poduszki, oboje?? Planuje zostawić sobie całe ori kolumny w razie W ;)
Opublikowano

Ktokolwiek?? Chodzi mi o budowę kolumny Macphersona w BMW. Co oprócz amortyzatora, sprężyny, poduszki odboju i osłony będę potrzebował.

Bo na tym obrazku jest widoczne sporo częsci

http://www.dominik502.republika.pl//PODUSZKA%20AMORTYZATORA%20PRZOD%20E36.JPG

Opublikowano
Najlepiej kup sobie gwint ja mam automotiv dopiero zakladam. Ale kumpel na tym jezdzi i jest zadowlony lekko utwardzone, super trzyma sie drogi.
E36 m50b25 VANOS coupe
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
A może FK Automotiv kit? Mam to do siebie ale jeszcze nie założyłem, jak chcesz to mam dostęp do produktów FK w dobrych cenach :D
Opublikowano

a jak te FK sprawuje sie na polskich drogach??

jak wyglada twardosc, wybieranie wyboi w stosunku do M technika??

moze ktos skomentuje

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, a co z odbojami?? Kopiłem seryjne, nie będą za długie?

Mam poduszki, odboje i osłony,. Czy to wszystko co potrzebne do złożenia kolumny? (oprócz sprężyny i amora oczywiście ;) )

Opublikowano
a jak te FK sprawuje sie na polskich drogach??

jak wyglada twardosc, wybieranie wyboi w stosunku do M technika??

moze ktos skomentuje

 

beznadzieja..... sztywno, auto skacze jak pingpong. Na super równej drodze prowadzi się jak po szynach - ale takich dróg u nas nie ma. O wybieraniu nierówności możesz zapomnieć - po prostu beton.

 

Na nierównej drodze i przy dużych prędkościach takie zawieszenie jest po prostu niebezpieczne.

 

Ja wróciłem do zawieszenia Mtechnic + nowe amorki Sachs i jest 100x lepiej niż na tych badziewiach za 800-1000 pln. No ale czego wymagać za taką cenę. Dobry giwint do e36 kosztuje ok 4 tyś.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak jest masz KPL gwint to nie potrzebujesz nic. Wszystko powinno byćw kpl. Jak nei to powinno zostać stare, co masz. Ale pewnie nie masz kpl KITU, Tylko jakieś holera wie co....Do wymiany amora potrzebujes tylko amora, sprężyny. Poduszki zostają stare, po i po co je wymieniać jak nie są uszczkodzone. Podkładki pod sprężyny tak samo. Śruby montażowe muszę być w nowych amorach.

Obój bierzesz seryjny, ew. trochę go skracasz. Osona może zostac. Jak potrzebujesz podkladki i tę blache, to raczje tylko ASO...

 

PZDR>

Opublikowano
lepiej zastanów sie dwa razy nad tym sportowym zawieszeniem. Ja wiem o tym łopatologicznie , posiadałem takie zawieszenie, po pierwsze jedziesz jak traktorem a po drugie naszym drogom dalego do takiego zawieszenia i po pół roku jazdy poszedł olej z tylnych amorków. Jak chcesz to moge sprzedac za 200 stówki sprezyny sportowe które obniżaja auto 60/40 :) Całe sportowe zawieszenie które miałem było nowe wybuliłem ok 1300 i [BAD] z tego. Jak coś pisz na PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.