Witam. Mam podobne objawy, po przekręceniu kluczyka jest zero reakcji. Po lekturze forum sprawdziłem stacyjkę i przekaźniki. W sumie pod kierownicą znalazłem tylko jeden: http://imageshack.us/a/img18/2729/ke34.jpg W stacyjce prąd jest na wszystkich przewodach po za jednym, tym szaro - zielonym. http://imageshack.us/a/img28/9236/i5b6.jpg http://imageshack.us/a/img59/764/wo73.jpg Wcześniej nie przygasały kontrolki, ale dziś od ciśnienie oleju słabo świeci, a od akumulatora prawie wcale. Ta od oleju przygasa po przekręceniu kluczyka. Auto na po pych pali bez problemu, ale zauważyłem, że kontrolka od akumulatora pulsuje podczas pchania, mimo, że auto było na luzie. http://imageshack.us/a/img822/8099/6win.jpg Po odpaleniu dziwnie się zachowywało, na biegu jałowym trzymało obroty ponad 1 tyś. Jak spadło do normalnych obrotów to nie równo pracowało i było strasznie zamulone. Po jakimś czasie jazdy samo dochodziło do siebie, ale co jakiś czas podczas jazdy problem się znów pojawiał. Masa łącząca maskę i komorę silnika jest lekko przetarta, ale mierząc miernikiem buda - silnik wskazuje 11,88V. Macie jakieś pomysły co i gdzie mogę sprawdzić?