Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
u mnie niestety nie ,tylk o elektryka i szyber .Zaleta wiekszych silnikow jest lepsze wyposazenie

...kwintesencja piękna i harmonia ksztaltów E36..:)

http://tygra85.w.interia.pl/szablon_obrazki/okopt.JPG

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

to zalezy od wyposazenia

 

standardowo masz godzine/date i temperature na zew.

jak jestes napalony to mozesz wsadzic "pelnego kompa" bo kable sa podprowadzone w kazdej bmw, tylko musialbys montowac wszystkie czujniki...

 

a z wyposazeniem jak pisalem: mozesz miec prawie wszystko i w 1,6 i w 1,8 a zarazem ubogie 2,0...

 

standardowo masz abs, wspome, el lusterka, podgrzewane spryskiwacze (?chyba)... ja mam jeszcze poduszke kierowcy, szyberdach elektryczny, skore, el szyby (ale takie ma kazda coupe)... reszta? zalezy jak trafisz, jak pisalem mozesz miec "wlasnie 316 sedana, pelna skora, klimatronic, szyberdach, webasto, elektryka, poduszki itp itd"...

Szybkich samochodów i pięknych kobiet, albo odwrotnie...

http://img169.imageshack.us/img169/8725/k1c6qd.png

Opublikowano
to zalezy od wyposazenia

 

standardowo masz godzine/date i temperature na zew.

No niestety nie.

Najbiedniejsze e36 nie maja tam nic, bo zegarek jest zamiast obrotomierza. Jesli auto ma juz obrotomierz, to w miejscu komputera moze byc albo zegarek analogowy, albo elektroniczny z zewnetrznym termometrem. Oprocz tego moga byc tam dwa modele "komputera".

 

jak jestes napalony to mozesz wsadzic "pelnego kompa" bo kable sa podprowadzone w kazdej bmw, tylko musialbys montowac wszystkie czujniki...

A to nastepna ciekawostka. Jesli masz wszystkie kable (2 wtyczki), tzn. ze twoja miala kompa tylko go ktos wyjal. W zwyklej e36 z termometrem, podlaczenie kompa wiaze sie z rozbebeszeniem auta i polozeniem dodatkowej wiazki. Sporo zabawy, wiec sobie odpuscilem.

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano

Zauwazylem ze e36 maja dwa kokpity (dwa rodzaje). W wersji COMPACT wydaje mi sie ze jest ubozszy.

 

sedan

http://blizniak.pcz.pl/~yaru/b1a.jpg

 

 

 

 

 

compact

http://blizniak.pcz.pl/~yaru/b2.jpg

Opublikowano
Zauwazylem ze e36 maja dwa kokpity (dwa rodzaje). W wersji COMPACT wydaje mi sie ze jest ubozszy.

 

Poszukaj i poczytaj stare posty na forum, bylo juz o kokpitach.

Tak naprawde sa trzy rodzaje:

1.sedan/kombi

2.coupe

3.compact

Dwa pierwsze na oko identyczne, ale nie sa ze soba zamienne, compact ma inny, wynika to z tego, ze projektanci chcieli uniknac w nim tak glebokiego "wnikania" do wnetrza samochodu jak w sedanie.

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano
Zauwazylem ze e36 maja dwa kokpity (dwa rodzaje). W wersji COMPACT wydaje mi sie ze jest ubozszy.

 

Nie wiem co w nim jest uboższego ,jest wprawdzie inny niż w wersji coupe ,ale też się moze podobać ,a co do tego czy jest uboższy czy nie to już zależy od rodzaju wyposażenia w moim np: jest wszystko łacznie z podgrzewanymi siedzeniami.

Jeśli BMW jest chorobą ,to ja nie chcę wyzdrowieć.


Mój mały czarny Diabełek 323Ti compact

Opublikowano
Dzieki chlopaki. Wiem juz ze jak bede kupowal to z silnikiem 1.8. Silnik "is" to jest ten na lancuszku m43 ? Kompakt mi sie nie podoba wewnatrz.
Opublikowano

A jak sprawa wyglada z silnikami 2.0 ? spalanie modele silnikow (lancuszek pasek) wtryski.

 

Moze ktos mi poleci jakas stronke o silnikach w e36 ?

Opublikowano

a ja polecam to co mam czyli 325i 193KM :) sedan

silnik raczej bezawaryjny pali... w miescie 12-13litrów (w zimie) a w trasie cięzko przekroczyć 8 litrów.

efektowna praca to duzy plus:):)

Ale równiez polecam 1,8is 140KM.

BMW 318i E30
Opublikowano
a ja polecam to co mam czyli 325i 193KM :) sedan

silnik raczej bezawaryjny pali... w miescie 12-13litrów (w zimie) a w trasie cięzko przekroczyć 8 litrów.

efektowna praca to duzy plus:):)

Ale równiez polecam 1,8is 140KM.

 

Ja mam trochę słabszą wersję bo tylko 192 koniki ale też Ci polecam taki silniczek :lol:

Opublikowano

Jak sie maja ceny instalacji gazowych ?? do silnikow 1.8i 1.8is 2.0i ? Interesuja mnie ceny tych najtanszych instalacji jak i te z drozsze.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Daj sobie spokoj z tuningiem. To sa wolnossace jednostki, wiec przyrost mocy jest minimalny i kosztowny. Liczac, ze uzyskasz np. 15 km, co bedzie juz niezlym wynikiem, uzyskasz raptem moc jaka ma 1.8, a koszta beda spore. Lepiej wiec na wejsciu dolozyc troche i kupic mocniejsza wersje niz bawic sie w tuning. Tym bardziej, ze roznice w cenie pomiedzy 1.6 a 1.8 sa male.

 

Przyłączams ię do opinii. Tuning BMW to bezsensowna sprawa w tych BMW.

róznice w cenie sa prawie zadne. To ta sama klasa...Poza tym patrz na stan techniczny. Popatrz i zastanów sie nad swoim stylem jazdy. Jesli wlisz jezdzic spokojnie, to 1.6 jest lepzym wyjsciem, jesli bedziesz chcial wcisnąc pedał tp kup 1.8.

 

Jesli szukasz auto, które zawiezie cie z punktu A do B --to kup 1,6.

 

Nie ma co mówic że 1,6 pali więcej niż 1.8 jak niektórzy tu piszą. 1.6 pali tyle co 1.6 a silnik 1.8 pali tyle co 1.8. Nigdy nie ma tak ze 1.6 pali tyle co 1.8 --totalny brak logiki. 1,6 z założenia pali mniej niz 1.8 i tak tez jest. Jesli bedziesz jechac 90 km/h silnikiem 1.6 i 1,8 to ten drugi spali wiecej. Jesli zas bedziesz jechać 140 km/h to 1,6 spali tez mniej.

 

Poza tym ubezpieczenie, ilości płynów...

 

no i zuzycie paliwa. na stacji benzolowej bedziesz miał przewage nad 1.8 w postaci "grubszego portfela".

 

Powiem krótko-kup samochód w dobrym stanie-który nie dymi na niebiesko, z dobrym zawieszeniem...gdzie koszty i zakres obsługie bedzieminimalny wtedy na 100% nie pojawią się posty w stylu "jak zmniejszyc zuzycie paliwa" --jak ostatnio....

"Mężczyznę poznać nie po tym jak zaczyna, ale po tym, jak kończy..." Leszek Miller

"Czy stać nas na to, aby nas nie było stać..?" Kazimierz Marcinkiewicz


2oo> niż 4 koła

Opublikowano

I jeszcze jedno. W silniku 1,6 moim zdaniem nie warto zakłądac gazu, bo silnik straci na i tak nie zbyt duzej dynamice, a wiec odpadaja koszty stałe-czyli koszt sekwencyjnej instalacji gazowej....a to kolejne 3000 mniej.

 

Ja osobiscie odradzam 1.8. Powinienes rozejrzec sie za 1.6 w stanie dobrym-odpowiadającym swojemu wiekowi.

"Mężczyznę poznać nie po tym jak zaczyna, ale po tym, jak kończy..." Leszek Miller

"Czy stać nas na to, aby nas nie było stać..?" Kazimierz Marcinkiewicz


2oo> niż 4 koła

Opublikowano
Nigdy nie ma tak ze 1.6 pali tyle co 1.8 --totalny brak logiki. 1,6 z założenia pali mniej niz 1.8 i tak tez jest. Jesli bedziesz jechac 90 km/h silnikiem 1.6 i 1,8 to ten drugi spali wiecej. Jesli zas bedziesz jechać 140 km/h to 1,6 spali tez mniej.

 

Poza tym ubezpieczenie, ilości płynów...

 

No z tym się raczej za bardzo nie zgodze.Wszystko zależy jaką ktoś ma "noge".Poprostu kręcąc 1.6 na wysokich obrotach spali ona więcej niż 1.8 czy nawet 2.0 . Jeśli np. idąc za twoim przykładem będziesz jechał silnikiem 1.6 -140km/h to napweno spali ci więcej niż silnik 2.5 który jedzie też 140km/h ponieważ ja będe utrzymywał obroty przy tej predkosci na 2500-3000 obr a silnik 1.6 trzeba będzie kręcić do o wiele więszych obrotów.

 

Co do ubezpieczenia to dużo zalezy od zniżek ja mając 2.5L płace za Oc 520zł a kumpel ma 1.6 a płaci 1100zł ..

Jeśli BMW jest chorobą ,to ja nie chcę wyzdrowieć.


Mój mały czarny Diabełek 323Ti compact

Opublikowano

Masz racje Labradorze-takie porównania sa nie na miejcu--wyniki testów tego typu zaleza od zbyt wielu "zmiennych" aby tak łatwo rozstrzygać....

 

ale ja wiem, ze w takich samych warunkach 1.6 spali mniej...bo chodzi o identyczne warunki

"Mężczyznę poznać nie po tym jak zaczyna, ale po tym, jak kończy..." Leszek Miller

"Czy stać nas na to, aby nas nie było stać..?" Kazimierz Marcinkiewicz


2oo> niż 4 koła

Opublikowano
ale ja wiem, ze w takich samych warunkach 1.6 spali mniej...bo chodzi o identyczne warunki

 

Nawet jeśli pali mniej ,to zostaje jeszcze sprawa niezapomnianych wrażeń z jazdy R6 i dzwięku pracującego silnika sześciocylindrowego,można się zakochać od pierwszej jazdy :D

Wiesz o czym mówie prawda ,bo sam masz R6 :cool2:

Jeśli BMW jest chorobą ,to ja nie chcę wyzdrowieć.


Mój mały czarny Diabełek 323Ti compact

Opublikowano
ale ja wiem, ze w takich samych warunkach 1.6 spali mniej...bo chodzi o identyczne warunki

 

Nawet jeśli pali mniej ,to zostaje jeszcze sprawa niezapomnianych wrażeń z jazdy R6 i dzwięku pracującego silnika sześciocylindrowego,można się zakochać od pierwszej jazdy :D

Wiesz o czym mówie prawda ,bo sam masz R6 :cool2:

 

 

Jasne , ze wiem. R6 to porzadny silnik. Do pewnego czasu dałbym sobie siurka uciąć, ze w BMW siedzi V-6 :duh: :duh:

 

Wrażenia to też ważna sprawa . Wiem cos o tym i Ty Labradorze też. Wiesz co, ostatno poznaje takich ludzi, ze moge uwierzyc tez w to, ze znieśliby BMW z silnikiem od Seicento. Moze na wiosne bedzie lepiej...

 

No i ten dzwięk pracującej 6-tki i wygląd. OK.

Oszczędzania w 6 cyl brak-trzeba nauczyc sie mądrze jeżdzić i patrzec na plaiwomierz..wtedy bdzie oszczedniej...przypomniało mi się, bo dawałem ostatnio takiemu jednemu rady odnośnie tego jak zmniejszyc zuzycie paliwa w jego 320i KOmbi.

"Mężczyznę poznać nie po tym jak zaczyna, ale po tym, jak kończy..." Leszek Miller

"Czy stać nas na to, aby nas nie było stać..?" Kazimierz Marcinkiewicz


2oo> niż 4 koła

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.