Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam :) mam zamiar kupic bmw e34 tylko mam dylemat z jakim silnikiem (chodzi mi o awaryjnosc) 2.0 150 km , 2.5 170km czy ten z 190 km oczywiscie chodzi mi o benzyne :) ktory waszym zdaniem jest mniej awaryjny? Edytowane przez dawid54323
  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

2.0 powiem Ci, że trochę mało(sam taki miałem ), polecam 2,8 spalanie na podobnym poziomie :cool2:

PS zmień tytuł bo Ci zablokują :nienie:


http://www.ermail.pl/images/linkbanners/eRmailBannerSmall2.jpg">

Opublikowano

mi w 2.0 gazu brała na trasie 9 w mieście ok 13(sekwencja),

trochę nie doczytałem ty chcesz E34 a tam nie było 2,8 :duh:

tak jak pisałem dla mnie 2.0 w tej budzie to min pomyśl o 2,5.

Pamiętaj, że bardzo wrazliwe na przegrzanie :!:


http://www.ermail.pl/images/linkbanners/eRmailBannerSmall2.jpg">

Opublikowano
Dodam jeszcze tylko że gdybym ja miał teraz kupowac to brałbym tds-ka :cool2:


http://www.ermail.pl/images/linkbanners/eRmailBannerSmall2.jpg">

Opublikowano
o przegrzaniu juz slyszalem :) dzieki za odpowiedz :) no to bede sie za 2.5 rozgladal ;p o tds tez myslalem ale jak widze ceny ropy to mi sie odechciewa ;p
Opublikowano

no fakt min wyższe od benzynki ale po pierwsze ropki mniej spali(mi w E39 touring 8-9L) pozatym ropke zawsze można od jakiegoś znajomego tirowca taniej skombinowac(mi się ostatnio udaje kupowac po 4.7zł).

Jednak to twój wybór i nie chcę ci niczego sugerowac.

Myslisz o gazie?


http://www.ermail.pl/images/linkbanners/eRmailBannerSmall2.jpg">

Opublikowano
2.0 powiem Ci, że trochę mało(sam taki miałem ), polecam 2,8 spalanie na podobnym poziomie :cool2:

PS zmień tytuł bo Ci zablokują :nienie:

 

W E34 nie wystepuje silnik 2.8

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano
spalanie jest bardzo podobne ale czy identyczne? hmmm... moim zdaniem warto rozejrzec sie tez za m50b20, napewno wieksza szansa trafic w lepszym stanie. nie sugeruj sie tym, ze tylko 2,5 i na nic innego nie patrzysz. poogladaj pojezdzij a napewno cos trafisz. osobiscie celowalbym w wersje bez vanosa ale to tylko moje zdanie
Opublikowano

vanosa nie chce :) jestem nowy na tym forum a wiec przepraszam jezeli juz byl podobny temat :)

mysle nad 2.5 w gazie skoro ma podobne spalanie jak 2.0 to wole 2.5 ;p

Opublikowano
Dlaczego nie chcesz z Vanosem? Przecież to zaleta, fakt, elektroniki trochę jest ale jeśli znajdziesz zadbany egzemplarz to jest plus.
Opublikowano
Tak jak koledzy wyżej wybrałbym na Twoim miejscu również 2,5 litra. Obecnie mam 2 litry 150 koni i jednak to trochę za mało do tej budy, optymalny silnik do E34 to właśnie 2,5. Tylko taki niestety dość ciężko trafić w dobrym stanie, ale życzę powodzenia :cool2:
Opublikowano
Ja kupując auto miałem ok 240000km i zrobiłwm nim ponad 90tys i żadnych problemów z vanosem nie miałem :norty:


http://www.ermail.pl/images/linkbanners/eRmailBannerSmall2.jpg">

Opublikowano

A teraz mam tego jakże awaryjnego tds-a :?: :!:

Póki co zrobione 40tys i prócz czynności eksploatacyjnych to tylko regenerowałem rozrusznik(od nowości raczej nie ruszany)koszt 150 zł :)

 

PS, Lubię obalac mity :cool2:


http://www.ermail.pl/images/linkbanners/eRmailBannerSmall2.jpg">

Opublikowano
Ja dodam tylko tyle, kupując moją e34 szukałem też m.in. opinii na temat silnia. Kiedy już stanęło na diesel'u to, piszę szczerze, od wszystkich znajomych mechaników i takich którzy jakieś tam pojęcie mają o tym, nie znalazła się ani jedna osoba, która zaproponowała by mi TDS'a. Wręcz radzili trzymać się od niego z dala. Skoro w takim temacie rzesza ludzi mówi jednym głosem to chyba coś jednak musi w tym być. Nie chcę tutaj tego oceniać, gdyż nie miałem nigdy do czynienia z takim TDS'em. Znam tylko dwa przypadki, jeden w e34 następny w e39 moich znajomych, którzy wiecznie meli problemy z tymi silnikami. E39 pozbył się bardzo szybko. Natomiast e34 po którejś tam naprawie stoi już sobie na kołkach i dogorywa ;)
Opublikowano
Ja dodam tylko tyle, kupując moją e34 szukałem też m.in. opinii na temat silnia. Kiedy już stanęło na diesel'u to, piszę szczerze, od wszystkich znajomych mechaników i takich którzy jakieś tam pojęcie mają o tym, nie znalazła się ani jedna osoba, która zaproponowała by mi TDS'a. Wręcz radzili trzymać się od niego z dala. Skoro w takim temacie rzesza ludzi mówi jednym głosem to chyba coś jednak musi w tym być. Nie chcę tutaj tego oceniać, gdyż nie miałem nigdy do czynienia z takim TDS'em. Znam tylko dwa przypadki, jeden w e34 następny w e39 moich znajomych, którzy wiecznie meli problemy z tymi silnikami. E39 pozbył się bardzo szybko. Natomiast e34 po którejś tam naprawie stoi już sobie na kołkach i dogorywa ;)

 

 

To ja nie wiem jak bardzo one musiały być wywalone aby tak się działo... Poprzedni silnik który był w mojej zrobił 600k i ani raz głowica nie pękła... Jedynie turbina i nastawnik ale miały już prawo...

Jak się nie katuje na zimnym, schładza po jeździe i nie pali się gum <- idiotyczne w każdym calu... to nie wiem co się może w tym silniku zepsuć co pare k km...

Opublikowano

springieer no to mozesz zaczac trzesc portakami, bo jezeli twoj TD jest z 93r to masz pod maska omawianego tutaj m51b25 czyli TDS bez S.

Ja tez powinienem trzasc rajtami, ale kurna moj TDS bez S jest magiczny i sie kurna zespsuc nie chce :roll:

Opublikowano
Ale tak jak pisałem wcześniej nie chcę tutaj oceniać wypowiedzi mechaników, gdyż sam się na tym nie znam. Znam tylko te dwie historie aut, gdyż przytrafiły się moim znajomym. Być może i jest to zbieg okoliczności. Bardziej chciałem pokazać to, że ten osąd nadal istnieje. I teraz co ma zrobić taki przyszły nabywca diesel a jak ja, który chciał by coś kupić, a nie zna się na tym? Pytasz znajomych, którzy tym się zajmują, mechaników i wszyscy mówią to samo. Nawet ostatnio na początku zimy rozszczelniła mi się pompa wtryskowa, zaprowadziłem auto do mechanika, a ten mi na wejściu niemal 'tyle szczęścia, że to nie TDS'. Może już tak mają w zwyczaju to mówić i się przyjęło,tak ja my Polacy wiecznie narzekać ;)
Opublikowano

Ok, pomijajac wszystko, czy rozumiesz ze pod maską masz silnik m51d25, a to wlasnie TDS tylko bez S ???

Bez S czyli 115Km zamiast 143, ale to dalej ten sam silnik... wiec? Robisz w pory czy nie? :mrgreen: hehe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.