Skocz do zawartości

CHIP TUNING BMW 318D 320D 330D #Profi Strojenie# PROMOCJA


Rekomendowane odpowiedzi

  • 11 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam. Ile da sie wyciągnąć z zestawu:

330d (231 km), fmic (kopia wagnera), turbo hybryda(perun), bez dpf, przy założeniu ze wtryski pozostaną oryginalne ?

Opublikowano
teraz wszystko zależy od stanu wtrysków :D

 

W poprzednim roku wymieniłem komplet 6 sztuk (nowe w boshu)

W zasadzie pytanie powinno brzmieć, czy jest sens wkladac hybryde, nie zmieniajac wtryskow ?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dobry,

Czy wymiana Turbiny i wtrysków od silnika 150KM do silnika 116KM coś da bez przeprogramowania?

W 116KM na CR turbina jest mniejsza ( taka jak w 136KM silniku)?

Pytam bo mam na podwórku prawie całe auto i tak się zastanawiam czy do mojego 116Km e46 podejdą te graty i poprawią osiągi (w niedalekiej przyszłości bym wykonał chiptuning). Czy mogą zaszkodzić silnikowi wymienione te graty bez zmian w sofcie?

Mam jeszcze jedno pytanie ile wytrzyma seryjne sprzęgło z 116KM?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak masz dawcę to śmiało zamieniaj a jeżeli chodzi o sprzęgło w 318d to dużo zależy od sposobu eksploatacji, ale raczej górna granica to jakieś 160-170/370-380. Sprzęgło warto wymienić na to z 320d m47n, ponieważ jest takie jak w m57.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Mam auto dzięki któremu naprawiam moją Bumcię. A że ono ma 150KM a ja 116KM, to właśnie taki plan mi do głowy dzisiaj wpadł. Wtryski 3szt są po regeneracji a 1 szt nówka, Turbina bez luzów, i trochę szkoda sprzedać taki secik Tuningowy.

Jak będę oddzielał skrzynię biegów od silnika będę musiał sprawdzić stan sprzęgła i 2masu. Jedynie szkoda że trafiłem na auto ze skrzynią biegów o 5 przełożeniach, mimo że to wersja po FL tak jak moja.

Ogólnie to kupiłem auto po wydmuchaniu uszczelki i z uszkodzonym tłokiem od strony ściany grodziowej.

PS. most jakoś będzie się różnił? czy jest taki sam jak w mojej? pytam czysto teoretycznie bo za dużo roboty by było przy wymianie.


Co odnośnie eksploatacji to normalna z lekką nutką dynamiki ( nie zamulam, ale też i nie daję po czerwony obszar na obrotomierzu).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

hej, powoli zmierzam sie z tematem podniesienia mocy w 2.0d 136KM sedan, przebieg 276tys km, zdrowa seria, salon PL, 1 wł.


Jako nazwijmy to stage 1, chciałbym zmienić IC, turbo, downpipe de cat+ końcowy tłumik przelot od RM Motors


Zrobiłem małe zestawienie opcji potrzebnych gratów z orientacyjnymi cenami. Wydaje mi się, ze mogę odpuścić wymianę wtrysków(Firad +50% Flow/535d e60) ewentualnie na rzecz wzmocnionego sprzęgła z dwumasa(jeżdzę nadal na oryginalnym fabrycznym). Wydaje się, że byłoby to rozsadne, ale jeśli nie jest to konieczne to nie.


Myślę, że ok 200KM mi starczy, chyba, że mozna bezpiecznie więcej(220-230) przy któryms zestawie, zatem, która drogę należy obrać? Z dodatkowych kosztów to remap 1400zł(zgadza się?) no i montaż gratów(proszę o podpowiedź). Zastanawiam się, który IC wybrać, wydaje się, ze 550x140x65mm od fmic sie sprawdza.


TURBO

1)500zł(olx) turbosprężarka gtb1752v wyjęta z Master Trafic 2.5 Dci

2)1800zł turbosprężarka TC-Turbo

3)2300zł turbosprężarka Perun-Turbo stage 1


IC (bez rurek,zacisków + ok 200zl)

1)299zł https://fmic.pl/intercoolery-fmicpl/197-intercooler-550x140x65mm.html#/30-intercooler-fmic_eu

Intercooler o wymiarach rdzenia: 550x140x65mm,

wymiary całkowite: 700x140x65mm,


2)329zł https://fmic.pl/intercoolery-fmicpl/685-intercooler-550x180x65mm.html

Intercooler o wymiarach rdzenia: 450x180x65mm,

całkowitych: 600x180x65mm,


3)441zł INTERCOOLER JRSPEC 550X140X65MM https://fmic.pl/intercoolery-jrspec/46201-intercooler-550x140x65mm.html

Wymiary rdzenia: 550x140x65mm

Wymiary całkowite: 700x140x65mm (+ mocowania)


DP

1)730zł dp DECAT BMW E46 320D M47 https://rm-motors.pl/pl/downpipe/57-bmw-m47.html

Średnica rury 63,5 mm

Stal kwasoodporna


Tłumik końcowy przelotowy RM-Motors

250zł https://allegro.pl/oferta/tlumik-koncowy-przelotowy-rm-motors-rm6-63-5mm-7649696070

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma opcji, że bez ruszenia układu paliwowego osiągniesz więcej niż 170 km w tym silniku. Wiele zależy od kondycji vp44, może się okazać, że max to 155..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Życzę powodzenia, szczerze.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Czołem drodzy państwo, pozbyłem się mojego e46 3.0d 184 km ze względu na słaby potencjał w rozwoju mocy. Moim targetem są okolice 300 koni, moze ciut więcej.

I tutaj, jeszcze przed zakupem auta, chciałbym się dowiedzieć jak duża jest różnica w wydajności wtrysków Euro3 i Euro4 w M57N. Oferta aut EU3 jest sporo bogatsza i łatwiej o sensowny wybór, ale priorytetową sprawą jest dla mnie możliwość podbicia mocy do tych 300km, więcej nie przewiduję bo to ma być nadal daily spalające przyzwoite ilości paliwa z racji pokonywanych przeze mnie tras ;)

Stąd też nie chciałbym raczej wymieniać wtrysków na tych z 535d.

Jaka jest granica wydajności tych wtrysków EU3? Da się uzyskać na nich spokojnie 300 koni? Czy może warto przyłożyć się, czekać i szukać fajnej sztuki EU4 :D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Czołem drodzy państwo, pozbyłem się mojego e46 3.0d 184 km ze względu na słaby potencjał w rozwoju mocy. Moim targetem są okolice 300 koni, moze ciut więcej.

I tutaj, jeszcze przed zakupem auta, chciałbym się dowiedzieć jak duża jest różnica w wydajności wtrysków Euro3 i Euro4 w M57N. Oferta aut EU3 jest sporo bogatsza i łatwiej o sensowny wybór, ale priorytetową sprawą jest dla mnie możliwość podbicia mocy do tych 300km, więcej nie przewiduję bo to ma być nadal daily spalające przyzwoite ilości paliwa z racji pokonywanych przeze mnie tras ;)

Stąd też nie chciałbym raczej wymieniać wtrysków na tych z 535d.

Jaka jest granica wydajności tych wtrysków EU3? Da się uzyskać na nich spokojnie 300 koni? Czy może warto przyłożyć się, czekać i szukać fajnej sztuki EU4 :D

 


Cześć,


Mam M57N z 2005 w coupe i ostatnio byłem na przestrajaniu i moje auto wypluło 279KM i 612nM na samym programie. Myślę, że większy cooler i wydech i byłoby koło 300KM. Mój plan to hybryda, sprzęgło w kevlarze (ślizga się na 5tce), wtryski 335d/535d, większy cooler i wydech! Myślę, że będzie z tego takie M3 w dieslu :D albo nawet mocniej ;)

Gdyby dało się jakoś w miarę łatwo wrzucić fotę to pokazałbym wykres!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wrzucasz na jakiś hosting a bezpośredni link do zdjęcia wklejasz między nawiasy po kliknięciu na Img, cała filozofia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 lata później...
Opublikowano
Cześć, odkopie temat bo jakoś nigdzie nie mogę znaleźć informacji. Mam E46 z 2004 roku, 2.0D 150km ale z automatem. Jakiś Ruski Vin dekoder podał mi oznaczenie tego automatu jako A5S360R/A5S390R. Z tego co gdzieś wyczytałem wychodzi, że jest to automat od GM? Teraz pytanie, jak wygląda kwestia podnoszenia mocy przy tej skrzyni? Bo z tego co powszechnie wiadomo to automaty GM nie słyną z wytrzymałości i trwałości.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie automaty tylko ten automat. Tuner będzie wiedział co robić, moment musi narastać liniowo i mieć max w górnej partii obrotów. Wtedy jest szansa, że nie będzie przyspieszonego zgonu gm-a.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.