Skocz do zawartości

m52b20 kręci, nie odpala


dudaek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem chłopaki i dziewczyny. Przed mrozami jakie były do tej pory wracałem z podróży i zaświeciła mi się rezerwa więc dolałem na stacji za 20 pln bo tylko tyle miałem przy sobie (rezerwa nie zgasła) i pojechałem kilkaset metrów do domu. Po dwóch dniach, w międzyczasie dowaliły mrozy, chciałem odpalic ale najpierw dolałem 5 literków benzyny i nie odpalił. Próbowałem na kable, na holu, nic. Kręci ale nie odpala. sprawdzałem świece - zalane, paliwo dochodzi, pompa pracuje. Podłączałem pod kompa, chyba CDIF 2 czy jakoś tak, zero błędów. Jutro chcę sprawdzic czy jest iskra na świecy. Co to może byc? Stoi już w garażu 4 tydzień a ja pojęcia nie mam. pzdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm może sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu :)

Ja tak miałem w Swojej M52B20, że nie chciała odpalać...

Ale po dłuższym kręceniu, dodalem gaz do końca i zaczeła żyć

ale silnik chodził tylko wtedy gdy dałem gaz do dechy i do tego bardzo nie równo,

a gdy puściłem gaz to zdechła, no i wymieniłem czujnik i teraz pali i jezdzi

supcio :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się zdaje że kręcić na pewno by kręcił...

Sprawdź czy masz ogólnie iskrę na świecach mogła paść cewka lub taki mały kondensatorek koło niej

kiedyś mój kumpel tak miał że padł mu ( Kondensator cewki zapłonowej ) i nie miał iskry po wymianie było wszystko ok.

 

A jak przekręcisz kluczyk to wszystkie kontrolki zapalają się tak jak zawsze czy nie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzał Pan czy jest iskra ??

No bo kompresja z cylindrów, nie mogła sobie tak po prostu uciec z dnia na dzień.

 

1. Ja na pana miejscu sprawdził bym ciśnienie paliwa w przewodach

2. Sprawdził Iskrę na swiecach

3. sprawdził kompresje cylindrów

4. Sprawdził czy układ nie jest zapowietrzony

5. sprawdził czy nie przestawił się zapłon

 

Jak komputer nic nie pokazuje, żadnego błędu,

to żaden mechanik tego silnika nie ożywi, wiadomo jakich mamy mechaników w polsce

biorą tylko kase i nic innego, Trzeba trafić prawdziwego fachowca.

 

Jutro jeszcze zapytam mojego znajomego, chłop ma trochę pojęcia o BMW

zapytam co może jej dolegać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4. Sprawdził czy układ nie jest zapowietrzony

5. sprawdził czy nie przestawił się zapłon

 

ad4. to nie diesel

ad5. w tym silniku nie ma aparatu zapłonowego,są cewki na świecach,zapłonu się nie ustawia,zapłon jest sterowany przez ECU.

 

Myślę ,że nie ma iskry,skoro świece zalane ,a nie pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym rozważył wine mrozów. Nie wiem czy teraz są u Ciebie duże, ale miałem kiedys tak, że wlasnie rano na duzych mrozach nie odpalała mi fura, wiec zdjałem przewód paliwowy przed filtrem paliwa i dmuchnałem lekko i nic. odkrecilem wlew paliwa i spowrotem w rurke delikatnie kompresorem. Jak ręką odjał. Musiałem miec gdzies wtedy wode. Moze to nie to, ale najłatwiej tak sprawdzic, niz zaraz cisnienia na cylindrach mierzyć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Iskra jest. O dziwo po złozeniu auto odpaliło, jednak po chwili zgasło. Później w wielkich trudach odpaliło znowu jednak długo musiałem kręcic rozrusznikiem i z pedałem gazu wcisnietym, odpala i po chwili gaśnie. Czy może to być prowizoryczna przyczyna - zapchany filtr paliwa? ewnetualnie swiece też przy okazji do wymiany? aczkolwiek świece nie wyglądaja na przepracowane.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na Twoim miejscu zacząłbym od wymiany świec, jeśli to nie pomoże to zostaje chyba ponowna diagnostyka komp, a filtr paliwa też dla świętego spokoju bym sprawdził i wymienił?Może jakieś słabe paliwo masz w baku?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EWS tzn. immo? Nie wiem, kluczyk mam zwykły więc raczej immo nie mam, tu jest dziura w danych u mnie niestety. Podejrzxewam, że cofa się paliwo - pompa lub filtr?

 

witam, mam ten sam problem, silkin kreci ale auto nie chce odpalic;/ iskra jest i wszytsko co wyzej tez sprawdzone ?

mam pytanie czy moze to byc wina rozrządu ? moglo sie cos z nim stac ?

 

to zalezy jaki masz silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I sprawa rozwiązana! Okazało się, że cichym szkodnikiem w moim przypadku był katalizator. Był zapchany i było w nim tyle wody, że prawie całe wiaderko spuściłem. Oczywiście podczas mrozów zamarzła i prawie puchę rozsadziło. Dobrze, że nie odbiło to się na tłoki. Pozdro i dzięki za zainteresowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.