Skocz do zawartości

UZR4

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 M50B20 VANOS 93
    E39 M52B20 VANOS 99
  • Lokalizacja
    Pomiędzy Zieloną góra a Gorzowem :D

Osiągnięcia UZR4

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No to pięknie, Ja po wypięciu Krokowca przerywała tak leciutko mi na 1800 obr - 2500, ale jak dodałem mocno gazu to nic... To chyba czeka mnie wymiana krokowca i cewek :D heheh ale o dziwo cewki mam chyba sprawne bo ostatnio troche pobawiłem się młotkiem i po dotykałem przewody dotknąłem krokowca i auto zapaliło, na moje zdziwienie chodziło normalnie, ale zgasiłem odpaliłem i dalej normalnie, poszedłem do domu za 15 min wyszedłem i odpaliłem BUNIE i lipa dalej powrót do choroby :D Chyba muszę z nią jechać na szczepienie hehe :cool2: dzisiaj wymieniam krokowca jak uda się wymienić to napisze czy pomogło czy nie... Na komputer pojadę tylko w ostateczności gdy skończą mi się chęci i pomysły :) Na razie zmierzam w dobrym kierunku ;D przynajmniej mogę wyjechać już z domu ;D hehe :norty:
  2. 4 cewka powiadasz ?? może inne też zdychają powoli... Ja u siebie muszę sprawdzić silniczek krokowy jutro będę miał nowy silniczek krokowy do sprawdzenia... Więc napiszę czy pomogło na 100% czy nie... Ps :Cewki miałem chyba wymieniane bo wszystkie z BOSHA, A fajki mam nowe bo sprawdzałem, ale mi się zdaję że to krokowieć bo przy zaplonie strasznie piszczy, no chyba że pompka paliwa się zaciera ( suka 150 pln )
  3. CHŁOPAKI EUREKA UPORAŁEM SIĘ Z PROBLEMEM OBROTÓW ;D Sprawdziłem: CEWKI ( Sprawne ) FAJKI OD CEWEK ( Wyglądały jak nowe i jeszcze taśma izolacyjna je okleiłem ) Szczelność całego dolotu ( nawet pryskałem aerozolem ) Świece (NOWE NGK ) Oleje i plyny sprawdzone ( Brak wycieków ) Świece po 300 km ostrej jazdy nawet nie zabryzgane olejem ani nie są czarne jak wyciągnąłem z głowicy to jak nówki. Wszystko połączenia elektryczne sprawdzone, i spryskane preparatem na połączenia Wurth ( WIURT ) Dosłownie wszystko sprawdzone... Silniczek Krokowy Sprawdzony i przesmarowany Niby działa Niby nie zawiesza się a to on jest problemem ;) <<<<< Ale zawsze gdy dodalem mocno gazu to czasem pojawilo się dziwne stuknięcie z okolić kolektora dolotowego a mi się zdaje że silniczek krokowy się po prostu zawieszał >>>>>> Dziś rano wstałem i wziąłem się poważnie za moją bunie i postanowiłem odłączyć przewód elektryczny od silniczka krokowego i silnik trochę przygasł aż się wystraszyłem ale jak dodałem gazu to się ustabilizował, i dodałem ponownie gazu i w silniku objaw prychania do 1000rpm znikł Odłączenie Silniczka krokowego spowodowało że nie ma prychania przy mocnym dodaniu gazu do 1000rpm, i też niema objawu że muszę silnik długo kręcić by go odpalić, zaczął lepiej przyspieszać itp wiadomo że na odłączonym silniczku krokowym samochód nie chodzi w 100% ale silnik pracuje o 180 stopniu inaczej... NIE ZAMYKAM NARAZIE TEMATU BO TO NIE ROZWIĄZAŁO PROBLEMU W 100% może w 80. Odezwę się jeszcze w tym temacie po wymianie Silniczka Krokowego na NOWY :)
  4. A tobie kolego wielkie dzięki za jakiekolwiek informacje na ten temat, możliwe że to właśnie fajki za to są odpowiedzialne ale zobaczymy co powie kolega z Gorzowa jak w swojej bawarce wymieni fajeczki, ja tam 7 albo 8 stycznia lece na PC jak nie uporam się z problemem. Szkoda że umnie nikt nie mieszka kto ma BMW e36 M50
  5. Jakiej tabliczki z ciśnieniem opon ?? A co mają opony do silnika ??
  6. Będę czekał z nie cierpliwością ale jak do 4 stycznia sam uporam się z problem to też napisze. Ale na razie czekam na odpowiedź od ciebie pozdrawiam :) Ja u siebie chyba też wymienię faje, bo na kompletne cewki nie mam na razie haisu bo przestój z robotą jest, a jakiejś zwykłej firmy tez nie chce pchać.
  7. Chce jechać na komputer ale teraz te święta i nowy rok ;/ aż się czekać nie chce, i do tego jeszcze taki ból że mechanik mieszka ode mnie 200 metrów ;/ ( I na dodatek pojechał do rodzinki ) Ja też obstawiam że to cewki lub te gumowe przewody cewek mają jakieś przebicie. A u ciebie też objaw się pojawia jak silnik się rozgrzeje???, bo u mnie jest tak że jak silnik jest zimny to Bawara chodzi jak talala :D Nic nie kicha nic nie prycha, rakieta, u mnie pojawia się problem jak się rozgrzeje :) To jak zamontujesz u siebie ceweczki z nowymi przewodami to weź napisz na Priv lub w temacie u mnie o tym, czy pomogło Mój kumpel ma podobną BMW ale znowu DIESLA ;/ To się nazywa pech ;/ Nie mam u kogo podmienić cewek, a kupować w ciemno też się nie opłaca bo jedna ceweczka 120 - 250 kosztuje a to jest 6 CYL :) Jak coś to napisze na priv do ciebie, jak podłącze pod kompa lub wymienię cewki od jakiegoś kumpla
  8. Jak masz w układzie płyn to rozgrzej samochód do 1 kreski tak by termostat był troszkę otwarty I odkręć taki mały plastikowy koreczek na chłodnicy oczywiscie silnik zgaszony i lej tak dlugo płyn aż się przeleje przez ten mały korek na pewno podczas zalewania plynu zauważysz wylatujące pęcherzyki powietrza jak plyn zacznie plynąc bez pecherzyków to zakręć ten koreczek oczywiscie zakręć korek główny od chłodnicy, jak silnik się rozgrzeje do temperatury pracy odkreć korek główny od chłodnicy i patrz czy nie pokazują się pęcherzyki powietrza w wlewie tam gdzie lejesz plyn., ALE JEŻELI BĘDĄ CI SIĘ TOCZYĆ PĘCHERZYKI POWIETRZA Z CHLODNICY LUB TAK JAK NAPISALI KOLEDZY PIANA TO SORY wiadomo co : 1. Termostat nowy albo chociaż sprawdzany w gorącej wodzie... Bo te objawy co ty masz ja miałem w BMW e32 730 tak samo jak mówisz, że aż wąż wywaliło z opaską z tej rurki Przyczyny miałem ; Cieknąca nagrzewnica , Zużyty termostat który się zawieszał, a w szklance z gorącą wodą się otwierał idealnie, oraz Pompa wody już była podjechana, Po wymianie tych elementów samochodzik ładnie chodził... Jak doradzilem coś źle to niech ktoś mnie poprawi ;) pozdro
  9. Silnik M50B20 Vanos rok 93 Typuje te same problemy co ty podajesz plus przepływka, i kumpel mi doradził że trzeba sprawdzić jakiś TPS Na komputer jade w poniedzialek bo mam dośc już tego auta, Powyżej 1000 rpm idzie jak burza, płynnie przyspiesza, spalanie normalne. Już sprawdziłem wszystkie wężyki, ( Szczelność i drożność ) + Cały Dolot silniczek krokowy sprawdzony (Nie zawiesza się chodzi płynnie) Cewki sprawdzałem sprawne na 90 % tak na oko ( Każda cewka gdy zostanie odłączona silnik przygasa i chodzi gorzej ) Odpowietrzyłam nawet układ chłodzenia ( SAM NIE WIEM PO CO ) Stan Oleju sprawdzony. Wszystkie połączenia elektryczne począwszy od czujnika wałka do złącza przepustnicy , sprawdzone i przesmarowane na nowo specialnym płynem do styków ( nawet oskrobałem nożykiem same styki ) No dosłownie wszystko co można zrobić samemu Ps: Objaw pojawia się tylko wtedy gdy jest około 600 - 900 obrotów i wcisnę gaz do dechy bo jak leciutko dodam gaz i wyjdzie po za 950 - 100O rpm to wszystko normalnie.
  10. Witam chciałem się doradzić mądrych kolegów co to jest za problem który doskwiera w mojej BMW A chodzi dokładnie o to że moja Bmw ciężko odpala tzn tak 5 - 6 sekund trzeba ją kręcić a gdy już odpali pojawia się problem z niskimi obrotami ale problem ten dotyczy że samochód chodzi na biegu jałowym 600rpm i gdy dodam gazu do samej podłogi to lekko go przydławi (przydusi) i po tym przydławieniu około 1 sekundy silnik wchodzi na około 900 - 1000 rpm i do samej odcinki jest wszystko w porządku samochód przyspiesza zarąbiście, zmiana biegów jest płynna podczas jazdy nie prycha nie kicha nic... Na biegu jałowym nie faluje, tylko wtedy zaczyna się problem gdy dam mu gazu miedzy obrotami 600 - 900. Powyżej 900 obrotów samochód ładnie reaguje na gaz. :cry2: :cry2: Ps:I przez ten problem wymieniłem świece na nowe NGK 6EK made in japan, po wymianie świec nic się nie stało tylko jedynie silnik ożył ponieważ lepiej reaguje na gaz jutro zabieram się za sprawdzenie silniczka krokowego i przewodów. Byłbym wdzięczny jak byście coś poradzili na moją bolączkę bo już nie mogę z moją bawarką wytrzymać. PS 2 : Stwierdziłem że samochód gdy chodzi na biegu jałowym i ma 600 obrotów i dodaje się gaz powoli ( NIE GWAŁTOWNIE ) to chodzi normalnie. Tylko gwałtowne dodawanie gazu miedzy 600 - 1000 rpm powoduje problem prychania przydławienia.
  11. UZR4

    m52b20 kręci, nie odpala

    A sprawdzał Pan czy jest iskra ?? No bo kompresja z cylindrów, nie mogła sobie tak po prostu uciec z dnia na dzień. 1. Ja na pana miejscu sprawdził bym ciśnienie paliwa w przewodach 2. Sprawdził Iskrę na swiecach 3. sprawdził kompresje cylindrów 4. Sprawdził czy układ nie jest zapowietrzony 5. sprawdził czy nie przestawił się zapłon Jak komputer nic nie pokazuje, żadnego błędu, to żaden mechanik tego silnika nie ożywi, wiadomo jakich mamy mechaników w polsce biorą tylko kase i nic innego, Trzeba trafić prawdziwego fachowca. Jutro jeszcze zapytam mojego znajomego, chłop ma trochę pojęcia o BMW zapytam co może jej dolegać.
  12. UZR4

    m52b20 kręci, nie odpala

    Mi się zdaje że kręcić na pewno by kręcił... Sprawdź czy masz ogólnie iskrę na świecach mogła paść cewka lub taki mały kondensatorek koło niej kiedyś mój kumpel tak miał że padł mu ( Kondensator cewki zapłonowej ) i nie miał iskry po wymianie było wszystko ok. A jak przekręcisz kluczyk to wszystkie kontrolki zapalają się tak jak zawsze czy nie ??
  13. Ja tak miałem gdy umyłem silnik, jakieś głupie przebicie miałem... No ale odpaliłem, poczekałem aż się silnik rozgrzeje do temeperatury pracy, no i ją trochę przepaliłem, po prostu gazz do odciecia wszystko na max Pozniej szarpło 2 razy i coś się odblokowalo ;D po prostu nie paliło mi chyba na 1 gar Dobrze koledzy radzą sprawdź cewkę albo zrób tak jak ja :) Daj mu po tym R6 bez 1 gara ;) żarcik Tak to nie katuje mojej dziewczynki :)
  14. UZR4

    m52b20 kręci, nie odpala

    Hmm może sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu :) Ja tak miałem w Swojej M52B20, że nie chciała odpalać... Ale po dłuższym kręceniu, dodalem gaz do końca i zaczeła żyć ale silnik chodził tylko wtedy gdy dałem gaz do dechy i do tego bardzo nie równo, a gdy puściłem gaz to zdechła, no i wymieniłem czujnik i teraz pali i jezdzi supcio :)
  15. Witam wszystkich fanów BMW mam mały problem od dwóch dni w aucie z tylu z okolić dyfra zaczeło mi coś tak stukać delikatnie prawie nie było tego słychać, ale dzisiaj co raz bardziej z ruszania na ruszenie coraz bardziej aż w końcu stało się to co się miało stać chyba rozsypał się dyfer ale nie jestem pewnien przy ruszaniu mocno szarpie az trzepie calą budą, jak włącze bieg do tyłu to szarpie, do przodu szarpie to jest tak 50 cm jazdy normalnie kolejne 50 cm BUM i nie idzie jechać szybciej niz 20 km/h i pojawił się wyciek oleju z mostu. Hamulce w porządku Silnik w porządku na luzie chodzi idealnie Sprzegło pierwsza klasa Moje BMW to E36 320i rocznik 93 o przelożeniu chyba 3.45 I moje pytanie leci takie czy to na pewno dyfer ???? I czy mogę wsadzić dyfer od BMW e36 318 rocznik 92 albo 94 nie pamiętam dokładnie chodzi mi o to czy 318 też ma przelożenie 3.45 ???? proszę was o szybką odpowiedz bo w piątek mam wyjechać a tu taką niespodziankę mi zaprezentowała moja ukochana ;( Bez niej to jak bez ręki Ps: Problem nie wynikł przez katowanie bo nie było katowania :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.