Skocz do zawartości

Bufeo

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bufeo

  • Urodziny 30.11.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330xd '02
    E90 318d '05
    E61 525d '07
  • Lokalizacja
    Mielno - Zachodniopomorskie

Osiągnięcia Bufeo

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Znalazłem czas przy sobocie. Kompresja na pierwszym ok. 10 bar, na pozostałych po 22-24 bary. Przy próbie olejowej na 1 cyl. od razu się uszczelnił i dobił tak jak reszta. Wychodzi na to że pierścienie, ale samochód gdy gdy złapie temp. powyżej 50 st. od razu chodzi równo i cicho. Rozmawiałem z kilkoma osobami, stawiają na hydro popychacz, że jest przytarty. Jutro przy dobrych wiatrach zabiore sie za ich wymiane.
  2. Biały dym....musze zaobserwować. Kompresje postaram sie zmierzyć, zaraz pojade do znajomego mechanika, który ma tą aparature i u niego sprawdze. Niestety o słabszej kompresji pomyślałem w peirwszej kolejności. Tylko czy to prawidłowy trop? skoro tylko przez chwile rzuca silnikiem, a po krótkiej pracy już nie?
  3. Witam tak jak w temacie, E61 525D po lifcie. Pojazd w chwile po uruchomieniu na zimnym silniku bardzo szarpie silnikiem. Wchodze w korekty wtryskow i dawka na 1 cylindrze +5mg, silnikiem rzuca tak jakby nie chodzil na wszystkie cylindry. Po chwili gdy auto sie nagrzeje wszystko sie uspokaja i wraca do normy. Wtryski zamieniane miejscami 1 z 3, i bez wzgledu na to jaki wtrysk wrzuce na 1 cylinder to leje na +5, z czasem spada na +3 Wtrysk pierwrzy byl regenerowany, gdy jest w na innym cylindrze pracuje prawidlowo. Błędów w silniku brak.
  4. Zużycie koła zebatego polega na scieraniu i zmianie kształtu zęba. Na kole zębatym napędowym skrajne zużycie zębów doprowadza do haczykowatego ksztaltu zęba, ale to raczej nie masz się czym martwić. Chociaż teraz w tych silnikach to wszystkiego się można spodziewać. Tak w ogóle to w obudowie rozrządu są dwie duże zaślepki na nasadke e17. Pod tą bardziej po lewo kryje się napinacz, gdy tloczek wystaje już na 1cm to oznaka że wypada zmienić rozrząd bo wkrótce możemy mieć nowe przygody.
  5. Link poniżej, do M47N2: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC31-EUR-02-2007-E60-BMW-520d&diagId=11_3318 do N47: http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=NX31-EUR-03-2007-E60N-BMW-520d&diagId=11_4088 Kolega nie napisał w sumie ile KM ma fura. Jednego jestem pewny, jeśli rozrząd ma z przodu to koło zębate schodzi bez problemu ręką i nie trzeba wymieniać zadnego wału. Z N47 nie miałem do czynienia, niby zebatka nie schodzi a na realoem widać ze jest oddzielnie, także nie wiem dokładnie jak to jest.
  6. M47N2 ? 163KM? Wtedy masz rozrząd od frontu, więc wymieniasz napinacz i dwa łancuchy, do tego wypadałoby wymienić ślizgi łancucha x4, niby jeśli nie są popękane/uszczerbione to nie trzeba ale każdy kosztuje ok 30zł, a przecież nie mamy ochoty tam zaglądać drugi raz. Pompa wody nie jest na rozrządzie, ale jeśli zdecydowałeś też wymienić to spoko. Ja rozrząd wymieniałem sobie sam i wymieniałem też koło zębate pompy wysokiego ciśnienia - 170zł OE, ale u mnie był zerwany łancuch i ząb był ukruszony. Z tego co slyszałem kilka razy od różnych "fachowców" - nie wiem bo sam nie widziałem, w tych które maja 177KM (ale to raczej jest N47) to koło zębate i wał to jeden element i dopiero tam trzeba wymieniać cały wał. Nie bardzo chciało mi sie w to wierzyć i teraz jak porównuje M47N2 z N47 to ten drugi też ma koło zębate ściagane. Jak coś to pytaj, jeśli coś bede wiedział to pomoge.
  7. Mam podobne bmw / PF26134 moje jest z Austrii i nietety większość swojej kariery spędziła w śniegu. Dużo ognisk rudej. Gdy wracałem nią na kołach na przejeździe kolejowym pękł zardzewialy kielich na amortyzatorze na którym spoczywa sprężyna i rozcielo mi to oponę. Bardzo fajne auto ale wiele rzeczy jest inne, czujniki ABS tylko org, zawieszenie przód tylko lemfordrr - naszczescie wymianę mam już za soba. Pierwsze M57 nie wymagały wymian łańcuchów, dopiero m57n i m57n2 zrywaly łańcuchy. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  8. No to na co czekasz, zajrzyj tam. 2,7ohm ale gdyby był, to kontrolka by się nie paliła. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  9. Jak już coś wlewać, to takie, zeby była szansa na poprawe pracy silnika. Bo wlejesz byle co i sie poźniej zniechęcisz. Ja to wlewam, cena ok 45zł http://liquimoly.pl/produkty/dodatki/dodatki-do-paliw-diesel/oczyszczacz-wtryskiwaczy-diesel-2666-detail
  10. Nadal nie wiemy jakie ciśnienie ładuje ci pompa progowa. podłączałeś inpe czy jakieś uniwersalne cudo?
  11. Tak, wszystko było ok. Nic nie kasowalem. Nastawnik był ten co wcześniej, tylko coś tam lutowali nowego, zamontowali mi i odjechalem. Problem więcej się nie powtórzył. Co prawda rok później auto sprzedałem, ale nowego nabywcę nadal spotykam na mieście i nie narzeka na fure. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  12. Odpal inpe i przyjrzyj się pracy szyny commonrail czy ma.odpowienie ciśnienie, na wolnych 300bar, ale mówisz że na wolnych jest ok, więc może coś ją przytyka, albo pompa wys cisnienia niedomaga, albo nie dostaje paliwa. Spróbuj to zaobserwować w live data. Zwróć uwagę na pompe diesla (progowa). Powinna ładować 4bar paliwo. Czy pod obciążeniem nie spada jej ciśnienie. Myślę że nie powinno spasć poniżej 3,6-3,8bara. Może ktoś sprecyzuje te wartości Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  13. U mnie takie objawy zakończyły się padnieciem vp44, wymieniłem czujnik wałka ale nic nie dało i musiałem sterownik regenerowac Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  14. Jak szarpanie występuje to ja stawialbym na układ zasilania paliwem a nie turbo. Turbo albo ładuje albo nie, albo ciągnie albo nie, nie ma szarpania. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  15. Kolektor słoneczny? Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.