Skocz do zawartości

Łańcuch rozrządu N47


filu02

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tylko zauważ kto na kogo bardziej nastaje.

Nie zauważyłem na forum by posiadacze N47 prowadzili tak zajadłą nagonke na tych od M47.

W przeciwna stronę widać różnicę. Nie rozumiem tylko tego jadu u posiadaczy M47,czyżby jakieś kompleksiki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko zauważ kto na kogo bardziej nastaje.

Nie zauważyłem na forum by posiadacze N47 prowadzili tak zajadłą nagonke na tych od M47.

W przeciwna stronę widać różnicę. Nie rozumiem tylko tego jadu u posiadaczy M47,czyżby jakieś kompleksiki?

Tak mamy z pękających łańcuchów kompleksy :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek,twoja wiedza na temat N47 jest wyłącznie internetowa,więc daj już spokój z tą nagonką.

 

Tak na marginesie,jeszcze nie tak dawno myślałeś że w BMW siedzi 2.0 TDI...

 

Mam n47a, najbardziej boli mnie i nie daje pełnego komfortu to, że on może w każdej chwili je..but..nąć niezależnie od przebiegu, poza tą myślą kocham ten silnik (jego spalanie, pracę, dynamikę no i wygląd pod maską :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PPGG=>następny internetowy znaffca....śmiechu warte!

kichasz w galoty bo będzie problem to sprzedać... noi 3 kafle pójdą jak nic z portfela by betka mogła jeździć

Nie mam zamiaru sprzedawać tak zaje..bistego auta!

Co to jest 3 tysie raz na 200 tys km? W TDI to są dwie wymiany paska rozrządu,wiec nie widzę w tym problemu.

Masz jeszcze coś konstruktywnego do powiedzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PPGG=>następny internetowy znaffca....śmiechu warte!

kichasz w galoty bo będzie problem to sprzedać... noi 3 kafle pójdą jak nic z portfela by betka mogła jeździć

Nie mam zamiaru sprzedawać tak zaje..bistego auta!

Co to jest 3 tysie raz na 200 tys km? W TDI to są dwie wymiany paska rozrządu,wiec nie widzę w tym problemu.

Masz jeszcze coś konstruktywnego do powiedzenia?

Ostatnio znajomy w seacie zapłacił 1300 zł za wymianę rozrządu poza ASO. Po 80 tysiącach km.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek,twoja wiedza na temat N47 jest wyłącznie internetowa,więc daj już spokój z tą nagonką.

 

Tak na marginesie,jeszcze nie tak dawno myślałeś że w BMW siedzi 2.0 TDI...

 

Jaki Misiek??? co mięłaś z Miśkiem nie przyjemną historię że Ci tak utkwił :?:

:duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: Pokaz mi ten post z 2.0tdi,co Ty Chory jesteś :?: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko zauważ kto na kogo bardziej nastaje.

Nie zauważyłem na forum by posiadacze N47 prowadzili tak zajadłą nagonke na tych od M47.

W przeciwna stronę widać różnicę. Nie rozumiem tylko tego jadu u posiadaczy M47,czyżby jakieś kompleksiki?

 

Bo nie czytasz postow o M47N2

Kazda wypowiedz K8v8M to lobbing N47 a nagonka na M47 :D , stad sie bierze zapewne odreagowanie w druga strone.

Zreszta nie widze sensu dywagowania o sprawach oczywistych.

M47 zabija wymiana oleju co 30kkm, a N47 to slaby material lancucha ktory rozciaga cie zaleznie od stylu jazdy i temteratury otoczenia, ot i wszystko w tym temacie i nie ma o co bic piany.

Jezdzic wolno, spokojnie, dostojnie i nic nikowu sie nie zerwie :mrgreen:

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wypowiedzi sa jedynie reakcja na wypowiedzi posiadaczy M47, którzy notorycznie doradzali ten silnik jako dobra sprawdzona konstrukcje, co jest zwykłym wprowadzaniem ludzi w błąd i ordynarnym kłamstwem. Zarówno to forum, niezliczone opisane tu przypadki awarii, jak i liczne "nagrody" dla M47 jako najgorszego silnika świadczą dobitnie o tym, ze moje wypowiedzi sa potrzebne. N47 idealny nie jest, ma problem z rozrzadem, ale to jest nic w porównaniu z problemami ktore ma M47.

I ja jestem jeden, a jadących po N47 którzy nawet nie mogą o nim marzyć jest tu multum.

 

W każdym silniku dobrej jakosci smarowanie tracących elementów jest sprawa b. Ważna. Także N47 wymiany oleju co 30 tysięcy km nie służą. Olej wymienialem częściej i problemow z rozrzadem nie miałem. Moze to przypadek, moze nie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz na myśli silniki to zdecydowanie nie. n47 to ogromny skok dynamiki, elastyczności , kultury pracy a do tego o wiele niższe spalanie od poprzednika. Ciekaw jestem czy wchodzący B47 zapewni tak duży skok, ale szczerze watpię. Różnica pomiędzy silnikami M47 a N47 to jest przepaść technologiczna. n47 wprowadzony został 7 lat temu do sprzedaży i do dzis żadna inna firma doszła do tego poziomu mocy z pojemności 204KM/2,0 2007 rok i 218 KM/2,0 2011 rok. Po wprowadzeniu do sprzedaży N47 BMW nie tylko w Europie zaczęło sprzedawać wiecej diesli niż wcześniej ale tez znacznie zwiększyło sprzedaz aut. Obecnie w roku 2013 zanotowali kolejny rekord sprzedaży. Większość z tego to auta z silnikiem N47. W Polsce nowych BMW sprzedaje sie ok 90 procent z dieslami. Za czasów M47 ludzie częściej brali benzynę.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale do czasu N47 diesel w BMW to był raczej obiekt żartów. Silniki 3.0 miały czesto poniżej 200 KM i słaba kulturę pracy. Moda na diesle faktycznie jest juz dość stara, ale w przypadku BMW do sukcesu diesli przyczynił sie ten silnik. Sam zanim kupiłem n47 byłem wielkim przeciwnikiem diesla i w życiu nie miałem zamiaru go kupować. Jednak kupiłem 4 auta z tym silnikiem i żałuje tylko zakupu 123d. Nie dlatego, ze coś sie psuje czy ze ma słaba dynamike, ale dlatego ze o wiele wiecej radochy z jazdy daje benzyniak nawet najsłabszy 2.0 116i. O wiele lepiej bym na tym wyszedł pod wzgledem satysfakcji z jazdy, gdybym kupił 116i i go mocno odchudził. Natomiast w trójce z automatem diesel sie sprawdza do jazdy na dłuższe dystanse. Nawet te podstawowe 184KM wystarczają do komfortowej jazdy i dynamiki w razie potrzeby na drogach krajowych.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sto procent racji, w przypadku BMW trzeba tez brac pod uwage zmiany konstrukcyjne silnika. Modele po marcu 2011 sa wg BMW na tyle zmodyfikowane, ze nie ma potrzeby bać sie zerwania lancucha.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sto procent racji, w przypadku BMW trzeba tez brac pod uwage zmiany konstrukcyjne silnika. Modele po marcu 2011 sa wg BMW na tyle zmodyfikowane, ze nie ma potrzeby bać sie zerwania lancucha.

 

Pozyjemy zobaczymy :norty:

Zwroc uwage ,ze auta z 2011, jesli nawet sa urzytkowane przez przedstawicieli handlowych w de, to dopiero w tym roku zaczna dochodzic do jakis wiekszyc przebiegow ok 160 kkm i moze sie okazac ,ze jest ta sama lipa. :duh:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sto procent racji, w przypadku BMW trzeba tez brac pod uwage zmiany konstrukcyjne silnika. Modele po marcu 2011 sa wg BMW na tyle zmodyfikowane, ze nie ma potrzeby bać sie zerwania lancucha.

 

Pozyjemy zobaczymy :norty:

Zwroc uwage ,ze auta z 2011, jesli nawet sa urzytkowane przez przedstawicieli handlowych w de, to dopiero w tym roku zaczna dochodzic do jakis wiekszyc przebiegow ok 160 kkm i moze sie okazac ,ze jest ta sama lipa. :duh:

 

Dokładnie, pewnie wyjdą podobne problemy.

 

Ale do czasu N47 diesel w BMW to był raczej obiekt żartów. Silniki 3.0 miały czesto poniżej 200 KM i słaba kulturę pracy.

 

 

:mad2

 

Obiektem żartów był pewnie ten m57 3.0 który był wybierany najlepszym silnikiem parę razy? Zresztą do dziś uważane są te jednostki za najlepsze diesle na świecie mimo upływu tylu lat, więc proszę nie opowiadaj głupstw. A kultura pracy w porównaniu do n47 chodzącego jakby miał się rozklekotać to jest po prostu przepaść.

 

A sukces BMW nie jest wynikiem wprost pochodzącym od awaryjnej konstrukcji n47, tylko mnóstwa innych czynników m.in. dobrej koniunktury, polityki marketingowej, podatków, akcyz itd, co zresztą jest tez widoczne u innych producentów np. VAG z 2.0 tdi CR (a4 b8, passat, tiguan itd itd)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.