Skocz do zawartości

Łańcuch rozrządu N47


filu02

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Problem występuje nadal. Wystarczy sprawdzić na realoem.com kody elementów rozrządu.

Nowy dolny łańcuch z szynami jest z lutego 2013, a górny łańcuch z kwietnia 2013 (zarówno dla N47N jak i N57N).

 

Problem w N57N występuje rzadziej, bo silnik jest mniej popularny oraz 6 cylindrów generuje mniej wibracji.

Dodatkowo wygląda na to, że automatyczna skrzynia może wydłużać czas życia łańcucha.

 

Niestety BMW dało ciała i jak tylko jest możliwość to trzeba wykupić wydłużoną gwarancję na silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie automat mniej szarpie. W zasadzie w ogóle nie szarpie. Do tego brak auto start And stop w autach ze skrzynia 6 biegową.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak , mam ten sam problem od czasu jak kupilem e90 zrobilem juz okolo 40 tys. i cay czas szura :duh: ale to jest dziwne ze jak zimny nic nie slychac pozniej jak sie rzgrzeje slychac nawet bardzo a jak goracy nic prawie nie slychac , to umnie jest tylko najgorsza niech tak nazwe tzw: strefa przejscia z nie szurania w szuranie i znowu nie szuranie !!! i tak jest od czasu jak kupilem , podejrzewam ze moze tez walnac w kazdej chwili no ale co zrobic taka LIPA :evil: :evil: :evil:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak , mam ten sam problem od czasu jak kupilem e90 zrobilem juz okolo 40 tys. i cay czas szura :duh: ale to jest dziwne ze jak zimny nic nie slychac pozniej jak sie rzgrzeje slychac nawet bardzo a jak goracy nic prawie nie slychac , to umnie jest tylko najgorsza niech tak nazwe tzw: strefa przejscia z nie szurania w szuranie i znowu nie szuranie !!! i tak jest od czasu jak kupilem , podejrzewam ze moze tez walnac w kazdej chwili no ale co zrobic taka LIPA :evil: :evil: :evil:

Ano lipa,lipa :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najdziwniejsze jest to, że u niektórych nic nie słychać i nie ma dźwięku "szurania" nawet przy bardzo dużych przebiegach. A moge się założyć że użytkują auto podobnie jak ludzie, którzy mają problem z łańcuchem...Jestem ciekawy od czego to zależy? Zastanawia mnie czy wymiana na najnowszy model łańcucha załatwi problem? Chyba nie ma recepty stu procentowej poza zakupem nowego auta i gwarancji na silnik. Pytanie czy jest sens ładować się w zakup używanego N47?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. BMW wymiana na. Poprawione części daje gwarancje ze łańcuch się nie zerwie. Być może z najnowszymi częściami nie będzie tez szurać. Moim zdaniem nie ma się co przejmować tym łańcuchem. Zakładając nawet wymianę co 200 tys to i tak nie są większe koszty niż turbo w poprzedniku (M47)

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając nawet wymianę co 200 tys to i tak nie są większe koszty niż turbo w poprzedniku (M47)

chory bys był gdybyś nie przejechal sie po plecach M47 ...

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając nawet wymianę co 200 tys to i tak nie są większe koszty niż turbo w poprzedniku (M47)

chory bys był gdybyś nie przejechal sie po plecach M47 ...

To nie jest żadne jechanie tylko stwierdzenie faktu.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jest sens się ładowac ??

mysle ze profilaktycznie wybadaj ile kosztuje kompletna wymiana na dzien dobry odejmij od ceny zakupu auta i wkalkuluj to przypierwszej wymianie oleju ... zapewnisz sobie kilka dziesiąt/set tysięcy spokoju.

Generalnie silnik podobno jest fajny ...

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy jest sens ładować się w zakup używanego N47?

 

Haha, pytanie czy jest sens w ogóle pakować się w BMW? Są Hyundaje, Kia, piękne i nic się nie psuje :D

 

 

TAAA jasne moja zona miala ''kia'' daj spokoj to badziewie niby maja wyposazenie ale ktore psuje sie od samego nie uzywania , tak samo jak samochod nie jezdzila nim z 2 tyg I po tym czasie chamulce padly bo czujnik abs popsul sie sam od nie jezdzenia :duh: I tak by wymieniac non stop juz nie mowie o komforcie jazdy jego przyspieszeniu dajcie spokoj z tymi koreanskimi badziewiami tylko co przemawia za nimi to cena !!! Po drugie jedzie kia ulica I patrzysz na nia I myslisz sobie o KIA -'fajna' jedzie BMW o ale zarabista B-ta :shock: w skrocie ''KIA'' nie poszpanujesz :D :D :D hahah

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów.

 

Historia zaczęła się tak, że w moim 318d z silnikiem n47d20a strzelił rozrząd i trzeba było kupić drugi silnik lub remontować stary. Na forum wyczytałem, że nie opłaca się remontować, że lepiej kupić drugi. Wyczytałem też, że dobrym rozwiązaniem będzie kupno silnika n47d20c bo jest on z modelu LCI i są większe szanse, że będzie mniej zjeżdzony. Wyczytałem także, że silniki są identyczne, różnią się tylko jedna rurką, a właściwie jej średnicją, na pewno pasuje, oni też to przerabiali, brać i się nie bać. Tak też uczyniłem. Kupiłem n47d20c i jednak zakupiony silnik różni się od mojego n47d20a. Z tego co zaobserwowałem to różnią się głowicami, układem chłodzenia recyrkulacji spalin, w starym wychodzi z bloku a w nowym wychodzi z kolektora. Czy jest ktoś kto miał identyczny problem ?

 

http://img11.allegroimg.pl/photos/oryginal/31/05/73/03/3105730380_2

 

http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/31/25/76/76/3125767670_1

 

Tu macie linki to dwóch silników z końcówka C i nawet na oko widać, że one się różnią. Czy są silniki z końcówka C, które różnią się od siebie ? Czy ktoś miał taki problem, że kupił n47d20c i nie pasował ?

 

 

 

 

Pozdrawiam

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.