Skocz do zawartości

Łańcuch rozrządu N47


filu02

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To jak wytłumaczysz to, że co jakis czas wychodza nowe zestawy naprawcze do tego rozrządu? Opłaca im się tracic czas na ulepszanie tego rozrządu?

 

 

Jak co jakiś czas? Bo chyba nie wiesz o czym mówisz/o co pytasz. Zestaw rozrządu (te same numery łańcucha i reszty zobacz na realom) są produkowane od 2007 w n47 do 2010 r. Nawet w nowszych silnikach N47N występuje dokładnie ten sam rozrząd, więc nic nie zmienili w autach wyjeżdżających z fabryki do 2/2013 :norty: :norty: Nie chce mi się dalej patrzeć, ale sądzę że nawet w nowych f10,f30 z początku produkcji jest ten sam łańcuch :mrgreen: Więc nie wiem o jakim ulepszaniu mówisz, skoro rozwiązanie jest stosowanie przez ok. 5 lat?

 

edit: Oczywiście potwierdziło się: nawet w f10, f30 n47n do 2/2012 jest dokładnie taki sam łańcuch rozrządu :norty:

Edytowane przez qwertykk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś kiedys pisał o jakiś nowych częściach (ślizgi, napinacze itd. ) chyba w tym temacie nawet, wiec uznałem ze cos w tym temacie zrobili i ulepszyli?

 

Niestety nie wszystko. Jedynie oznaczenia silnika a-c i pewnie w związku z tym coś innego wprowadzili, ale łańcuch rozrządu do 2/2013 w n47a-c i n47n jest taki sam. :mad2:

Edytowane przez qwertykk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde 43 strona o łańcuchu a to chyba już czwarty temat ... jak ktoś się boi to niech idzie do salonu po auto z gwarancją. :duh:

A najsmieszniejsze, ze to głownie bicie piany robione w największym stopniu przez osoby które nie miały problemu, ba, nawet nie mają tego silnika.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzic stan swojego rozrzadu?

Ktore czesci ulegaja zniszczeniu? Zmienial ktos ? Jaki to koszt?

zwróć uwagę iż Twoje pytanie padło na 46 stronie wątku ... chyba nie podejrzewasz że nikt wcześniej nie był ciekaw jak zdiagnozować stan ... ehhh

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno jest pewne:

Dawniej w BMW rozrząd wytrzymywał 300tkm i więcej, a teraz tak nie jest (i pewnie już nie będzie).

Hm,niedawno sprzedałem E 91 M47TU2 z przebiegiem 290 000km i łańcuch jak i turbo czy sprzęgło z dwumasem oraz dpf(po 1 regeneracji) były fabryczne.Duzo zależy od stylu używania auta -takie jest moje zdanie :cool2:

icon4.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jedno jest pewne:

Dawniej w BMW rozrząd wytrzymywał 300tkm i więcej, a teraz tak nie jest (i pewnie już nie będzie).

Hm,niedawno sprzedałem E 91 M47TU2 z przebiegiem 290 000km i łańcuch jak i turbo czy sprzęgło z dwumasem oraz dpf(po 1 regeneracji) były fabryczne.Duzo zależy od stylu używania auta -takie jest moje zdanie :cool2:

Moje również :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno jest pewne:

Dawniej w BMW rozrząd wytrzymywał 300tkm i więcej, a teraz tak nie jest (i pewnie już nie będzie).

Hm,niedawno sprzedałem E 91 M47TU2 z przebiegiem 290 000km i łańcuch jak i turbo czy sprzęgło z dwumasem oraz dpf(po 1 regeneracji) były fabryczne.Duzo zależy od stylu używania auta -takie jest moje zdanie :cool2:

Moje również :cool2:

I moje też :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to ja sie spytam bo moze cos zle robie ... :shock: #

 

Jezdze przewarznie w granicach 2500 -3000 obr/min - tj. na 5 biegu ok 140-160 .

Biegi zmieniam podobnie.

Czy to juz katowanie ?

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to ja sie spytam bo moze cos zle robie ... :shock: #

 

Jezdze przewarznie w granicach 2500 -3000 obr/min - tj. na 5 biegu ok 140-160 .

Biegi zmieniam podobnie.

Czy to juz katowanie ?

Jak jeździsz na 5 biegu 140-160km/h to jednak źle robisz :shock: powinien być już 6 bieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się, ale jak dla mnie to na 'jazdę' tym silnikiem troche niepotrzebnie 'za dużo' ;)

 

W takich obrotach i wyżej to ja raczej wyprzedzam/jazda 'pod górkę'/'z obciążeniem'/itp.

Normalna jazda bez obciążenia czy specjalnego przyśpieszania u mnie to przeważnie 1.6-2.2

A przy 120-130 i w góre to już napewno 6 bieg (oczywiście jazda po prostym, a nie przyśpieszanie, wyprzedzanie, czy jazda pod górkę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ok to ja sie spytam bo moze cos zle robie ... :shock: #

 

Jezdze przewarznie w granicach 2500 -3000 obr/min - tj. na 5 biegu ok 140-160 .

Biegi zmieniam podobnie.

Czy to juz katowanie ?

Po co ? ciągnij do 4000 - kup benzynę jak nie umiesz jeździć ON - kłania się moment obr .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.