Skocz do zawartości

bartek_ostr

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartek_ostr

  • Urodziny 21.03.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318D 143km N47D20

Osiągnięcia bartek_ostr

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A powiedz mi czy drgania występują u Ciebie na wciśniętym pedale sprzęgła czy nie?
  2. Witam, Zaobserwowałem wczoraj, że jak wcisnę sprzęgło do końca i obroty dam powyżej 2000 to karoseria dostaje lekkich ale dobrze wyczuwalnych wibracji, mogę powiedzieć, że nawet słuchać jak karoseria rezonuje. Domyślam się, że raczej jest to coś ze sprzęgłem itd. Miał ktoś podobnie i miał trafną diagnozę? Bo kupić komplet za 2600 zł Sachsa to nie problem, problem to pominąć jakaś część i znów ponosić koszta za usługę. Pozdrawiam
  3. Witam, od jakiej temperatury na zewnątrz sprężarka klimatyzacji przestaje się włączać?
  4. Pytanie do osób posiadających taki bajer. Jak żywotność waszych zamków?
  5. Siłowniki są na allegro po 35 zł sztuka. Sprężyny spokojnie możesz dostać od producenta bezpośrednio zamawiając je przez e-mail. Ja sprężyny zamówiłem z motion precision punch bo mają większy skok i możesz dać nawet 4,5,6 podkładek jak ci klapa nie odskakuje po kilku dniach(to teoria bo mi dopiero je wysłali, ale z rysunku tak wynika).
  6. Witam, Ciekawi mnie czy jest ktoś tu co ma przebieg w swojej f30 przebieg ponad 200 tyś km i może wypowiedzieć się co do awaryjności auta przy takim nalocie ?
  7. Ja kupował bym drugi silnik z w miarę pewnego pochodzenia z młodszego rocznika i od razu wymieniał rozrząd - jest to lepsze rozwiązanie niż kapitalka.
  8. Witam, Czy jest tu ktoś na forum kto ma auto z silnikiem n47 od nowości i wymienia olej co 12-15 tyś? Jeśli tak to przy jakim przebiegu zerwał mu się rozrząd albo hałasował tak, że był nie do zniesienia. Może problem jest z częstotliwością wymiany oleju. Serwis w naszych autach zapala się po przejechaniu od 20 tyś do nawet 32 tyś. Jak sprowadzamy auto z Niemiec to na pewno olej nie był zmieniamy co 12 tyś bo Niemiec robi tak jak fabryka nakazuje, a auto ma co najmniej 180 tyś przebiegu pod warunkiem, że ma 3 lata. No chyba że sprowadzamy po kolizji drogowej to wtedy może mieć mniej.
  9. Witam, Podłącze się bo nie chcę zakładać nowego tematu. Mam problem z ustawieniem geometrii tylnej osi. Fasolki są ustawione tak żeby na maxa ściągnąć koło a mimo to dół koła jest dalej wychylony. Poziom jest ok. Drugie koło pion ma ok ale znów poziom jest nie do ustawienia bo problem jest taki jak pierwszym kole, fasolka już nie może bardziej ściągnąć koła bo jest wciągnięte na maxa. Mechanik rozkłada ręce i proponuje mi wstawienie nowych śrób z mimośrodem....Pomoże ktoś rozwiązać zagadkę ?
  10. 75W90 jak nie masz szpery 75W140 jak masz szpere polecam Ravenol, tani i jest dobrym olejem Dzięki :cool2: Butelka litrowa starczy na wymianę ?
  11. Koledzy a jaki olej do dyfra ? 75W90 czy 75W140, co post to inaczej.
  12. kubaj123 zasługujesz na pochwałę, dzięki za pomoc ! Ja rozumiem, że dyfer jest bezobsługowy, ale ta tabliczka to raczej info dla serwisantów ASO i samochodów w okresie gwarancyjnym. Podczas zmiany kół na letnie zauważyłem, że most się poci w okolicy wału. Boję się że zaraz będzie wył i wole narazie sprawdzić stan oleju i ewentualnie go uzupełnić (nie zmieniać) niż odrazu kupować nowy most.
  13. Dzięki za ilustrację. Rozumiem że chodzi o cyfrę 3 ? A to nie jest czasem zlew ?
  14. Kolego ta cyfra do liczba przebytych kilometrów od wyzerowania małego licznika :) Trójkąt pojawił się bo masz jakiegoś check'a. Sprawdź co to za chceck, wyeliminuj go, a trójkąt sam zniknie. Dodam, że jak znika trójkąt to mały przebieg ma dokładność do jednej liczby po przecinku :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.