Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie bo jakis czas temu mialem małą kolizje i rożsypała mi sie w mak zaluzja ta co jest za nerkami w e60 ona jest sterowana elektromagnesem i ma podłączenie pod wtyczke tylko ze jest problem w tym ze nie moge znalesc zadnego kabla zeby to podłączyć wczesniej jezdzilem bez tej zaluzji ale auto mi ciepło traciło bo wiało na chłodnice podczas jazdy a tak by ta zaluzja była zamknieta i by było cieplo:) gdzie mozna szukac kabla do podłączenia zaluzji na swoje miejsce bo cos mi sie wydaje ze sie ten kabel urwał podczas kolizji. wrzucam dwa linki ze zdjęciami tej zaluzji. Na zdjeciu zaznaczyłem strzałkami miejsce podłaczenia wtyczki.

 

http://zapodaj.net/6bd78850f07c.jpg.html

 

 

http://zapodaj.net/6112d0becb93.jpg.html

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Tak z ciekawosci, jakim cudem masz zaluzje na chlodnicy w roczniku 2004 ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Tak z ciekawosci, jakim cudem masz zaluzje na chlodnicy w roczniku 2004 ?

ja mam zaluzje orginal od nowosci rocznik ´04 i z tego co zauwazylem to po lifcie nie zakladali zaluzki

Opublikowano

Powinen tam gdzieś wiśieć kabel, poprowadzony jest chyba razem z wiązką z pdc lub do trąbek i chyba jest poprowadzony po tym aluminiowym wzmocnieniu. Jak go nie ma to może sie urwał w miejscu gdzie wychodzi z wiązki.

Ja mam przy okazji pytanie, kiedy te żaluzje mają być zablokowane bo nie udało mi sie zaobserwować sytuacji w której bylyby zablokowane, może w czasie jazdy? Jak sprawdzałem w inpie to działały.

 

Pozdro

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
wie ktoś kiedy te żaluzje się otwierają bo zauważyłem ze jak auto nie jest odpalone to te żaluzje w nerkach idzie otwierać palcem a jak auto odpalone i chce na postoju palcem otwierać to juz czuję opór i wtedy je ten elektromagnes chyba trzyma auto 04 rok
  • 6 lat później...
Opublikowano

Witam


A ja z kolei podłączyłem według schematu żaluzje rolety chłodnicy jak i do komputera tak i do bezpiecznika i po nagrzaniu silnika żaluzje są zamknięte i elektromagnes nie puszcza a z komputera są jest sterowany masą i lipa nie wiem teraz co dalej z tym fantem zrobić?. Może ktoś już ten temat przerabiał i rozgryzł działanie żaluzji w BMW E60 530d 231kM 2006r ( wszystko ściśle fachowo wykonane zgodnie z schematem a mało tego według VIN żaluzje powinny być ale nie było !!! ), może trzeba adaptować nie mam pojęcia co dalej z tym zrobić ? na razie zrobiłem na lato z opcją dodatkowym bezpiecznikiem który wyjąłem na ten czas by napięcia elektromagnes nie dostawał.


Proszę o wypowiedź w tej kwestii może znajdzie się tu na forum jakieś logiczne rozwiązanie?


Pozdrawiam


Problem rozwiązany żaluzji chłodnicy pomocy na forum nie uzyskałem bo nikt nie wiedział o co chodzi tak więc zapłaciłem i zrobione.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.