Skocz do zawartości

E87 Ksenony


multilab

Rekomendowane odpowiedzi

Wlasnie kolego za twoja namowa kupilbym w tym sklepie ale "produkt niedostepny". Dlatego zaczalem szukac po allegro i znalazlem te za 189zl - niby tez oryginalne ale czy cena nie za niska? Chyba je wezme i najwyzej odesle - jest kilka sposobow zeby odronic fake od ori. Rozumiem ze w najgorszym wypadku przetwornica j***nie a nie pol elektryki ? :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wlasnie kolego za twoja namowa kupilbym w tym sklepie ale "produkt niedostepny". Dlatego zaczalem szukac po allegro i znalazlem te za 189zl - niby tez oryginalne ale czy cena nie za niska? Chyba je wezme i najwyzej odesle - jest kilka sposobow zeby odronic fake od ori. Rozumiem ze w najgorszym wypadku przetwornica j***nie a nie pol elektryki ? :D

 

Aha, to może mu się skończyły bo wszystkim je polecam :mrgreen: a dzwoniłeś do niego kiedy będzie miał dostawę? Te z tej aukcji wyglądają na oryginalne ale czy takie są to już Ci tego nie powiem ani nie zagwarantuje :) Jedynie mogę doradzić Ci, że zanim je założysz do auta to dobrze obejrzyj.

 

P.S. Jakby nie cena z kosmosu to ja bym założył w swojej PHILIPS ULTRABLUE 6000K - montowane w nowych modelach BMW:

 

 

http://e-xenony.pl/en/d1s-philips-ksenony-ultrablue.html

http://allegro.pl/d1s-philips-ksenony-ultrablue-warszawa-zarnik-fv-i2748455191.html

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, już właśnie do mnie przyszły.

Wyglądają na oryginalne.

Numery seryjne są różne, tak samo QR kod.

Wszystkie spawy fabryczne, nawet wewnątrz konektora na plastiku piny są ponumerowane 1,2,4. Mam nadzieje, że nie Chińczyki...

 

WoW przesyłka trwała 4 godziny :shock: to się nazywa PRIORYTET :norty:

 

Jak założysz i przetestujesz to podziel się wrażeniami :)

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Moje wyglądały chyba tak samo, więc zakładaj i ciesz się nowymi palnikami :)

 

P.S. Możesz potem pokazać jak świecą w nocy :)

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, jeszcze jedno pytanie.

Czy masz jakieś wskazówki odnośnie wymiany ? :)

Mam taką soczewkę z zapinanym drucikiem (a nie pierścieniem) - jest tam jakaś filozofia ?

Czy po prostu: odpinam kabelek, odpinam drucik, zamieniam żarniki, zapinam drucik, zapinam kabelek i gra gitara ?

Zdjęcie tej plastikowej pokrywy żarówek nie jest kłopotliwe ?

Dzięki

P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, jeszcze jedno pytanie.

Czy masz jakieś wskazówki odnośnie wymiany ? :)

Mam taką soczewkę z zapinanym drucikiem (a nie pierścieniem) - jest tam jakaś filozofia ?

Czy po prostu: odpinam kabelek, odpinam drucik, zamieniam żarniki, zapinam drucik, zapinam kabelek i gra gitara ?

Zdjęcie tej plastikowej pokrywy żarówek nie jest kłopotliwe ?

Dzięki

P

 

W naszych E87 nie ma pierścienia tylko ten "drucik", co do wymiany... to nie ma żadnej filozofii a robi się to dokładnie tak jak napisałeś :) Pamiętać trzeba jedynie by wymiany dokonywać na wyłączonych światłach a najlepiej jak kluczyk (pastylka) jest wyjęty. Sama procedura wymiany wygląda następująco:

1. Zdejmujesz plastikowe osłony ze świateł wpierw odpinasz zabezpieczenia w postaci dwóch "drutów" (z prawą osłoną może być problem z wyjęciem, niektórzy sobie radzą z tym problemem odkręcając ten czarny zbiorniczek, mi się udaje bez tego ją wyjąć).

2. Odpinasz kostkę z przewodem zasilającym palnik.

3. Odpinasz zabezpieczenie z palnika, ten "drucik".

4. Wyjmujesz palnik.

Wkładanie nowego palnika i składanie w całość jest w odwrotnej kolejności :) Udanej wymiany życzę :mrgreen:

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, dzieki wielkie!

Rozumiem ze kabelek od zarnika odpina sie ciagnac go w dol, czy tam trzeba podwarzyc jakis zabek/zapadke zeby wyszedl?

Aku nie musze chyba odlaczac ?

Dzieki !! :)

 

Akumulatora nawet NIE powinieneś odłączać! Bo błędów Ci nałapie komputer a poza tym nie jest to potrzebne. Kostka schodzi bez problemu, troszkę trzeba siły użyć ale podkreślam TROSZKĘ :)

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
  • Moderatorzy
Odgrzebię temat. Parę dni temu wyskoczyła mi kontrolka... patrzę no i nie mam lewego światła mijania. Pierwszy raz mam problem z ksenonem, więc wybaczcie głupie pytania. Dzisiaj w końcu znalazłem chwilę, żeby zajrzeć pod maskę. Zamieniłem żarówki lewa<->prawa no i się okazało, że nadal lewa nie świeci :(. Co to może być? Przetwornica, czy może coś jeszcze? Jak dalej diagnozować?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzebię temat. Parę dni temu wyskoczyła mi kontrolka... patrzę no i nie mam lewego światła mijania. Pierwszy raz mam problem z ksenonem, więc wybaczcie głupie pytania. Dzisiaj w końcu znalazłem chwilę, żeby zajrzeć pod maskę. Zamieniłem żarówki lewa<->prawa no i się okazało, że nadal lewa nie świeci :(. Co to może być? Przetwornica, czy może coś jeszcze? Jak dalej diagnozować?

 

Pamiętaj nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi ;) a co do Twojego problemu to możesz faktycznie mieć coś z przetwornica ale żeby nie rozkręcać "połowy" auta ;) może podskocz na komputer a jak nie to podmień przetwornice miejscami bo mam rozumieć że oba palniki świecą w prawej lampie jak je wkładasz? Jeszcze profilaktycznie sprawdź bezpieczniki ;)

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Opcji jest mnóstwo, od przetwornicy, braku masy, zaśniedziałych wtyków, poprzez przetwornice, zapłonnik w żarówce, czy wreszcie uwalony moduł świateł lub błąd zwarcia w module

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Tak, oba świecą w prawej lampie.

OK, zacznę od podłączenia pod komputer. Może faktycznie coś więcej pokarze.

Co do przetwornic... gdzie one się znajdują w naszych autach? Coś się boję, że zamiana miejscami przetwornic to nie taka łatwa sprawa jak zamiana palników :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, oba świecą w prawej lampie.

OK, zacznę od podłączenia pod komputer. Może faktycznie coś więcej pokarze.

Co do przetwornic... gdzie one się znajdują w naszych autach? Coś się boję, że zamiana miejscami przetwornic to nie taka łatwa sprawa jak zamiana palników :(

 

No nie jest to łatwe dlatego radzę Ci najpierw podpiąc auto pod komputer i zdiagnozować co się da a potem dopiero rozkręcać :mrgreen:

 

Przetwornice są w lampach u dołu, takie "srebne skrzyneczki" popatrz na alledrogo na wymontowane lampy :wink:

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy

Dla potomnych... padła przetwornica.

Chciałem sam się do niej dobrać, ale po odkręceniu jakiś 20 śrubek i zorientowaniu się, że bez zdjęcia zderzaka się nie da - zrezygnowałem i dałem do mojego mechanika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Witam, nie chce zakładać nowego wątku a chciałbym się spytać, czy (z punktu widzenia buni) xenon wymaga ukladu samoczyszczącego (który imo jest bublem) ? Mianowicie, czy nie będzie walić jakimś błędem?. Chciałbym także się dowiedzieć ile by kosztowały lampy bixenonowe LCI do 1nki w dobrym stanie, nie chce wtopić kasy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena jest chora bo sam szukam i mniej wiecej 1000-1500zł, a wcześniej były za 800zł. Zobaczymy dokładnie bo może 1-szego listopada uda mi się tanio wyrwać, ale tak i tak będzie to ok. 1000zł za same bi-xenony po lift. Ważne, aby nie uszkodzone i kompletne z żarnikami i przetwornicami. Co do sprysków to powinny być zamontowane.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko ze spryski to chory koszt .... trzeba liczyc 1400zl z groszem bo tyle zaspiewali mi w Mikolowie :mad2: :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spryski to jest jakieś niepotrzebne g*, lepiej samemu przetrzeć klosz. Wiele marek w tańszych segmentach montuje xenon OEM o obniżonej mocy gdzie nie potrzeba ani samo poziomowania ani sprysków.... ja ogólnie zamierzam zrobić atrapę. Nie zamontowałbym zaś xenonu bez samoopanowania oraz soczewki, wkur* mnie kierowcy świecący po samolotach. Pytałem raczej o to czy to będzie grać ze sobą, czy komp nie wywali błędu w stylu - brak sprysków:)

 

Pytanie czym się różni skrętny xenon od nieskrętnego (z wyglądu) po lifcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Nie będzie wyrzucał błędów sprysków aczkolwiek będzie wywalał błędy lamp dopóki nie zakodujesz modułu świateł pod xenon.

 

Lampy skrętne maja dookoła soczewki napis BMW DYNAMIC XENON

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie wyrzucał błędów sprysków aczkolwiek będzie wywalał błędy lamp dopóki nie zakodujesz modułu świateł pod xenon.

 

Tu akurat planuje wymiane na FRM3 XE lub AHL (zależy jakie lampy trafie - a z tym ciężko). Chciałbym się zamknąć w 3-4 tysiach razem z montażem.

 

Lampy skrętne maja dookoła soczewki napis BMW DYNAMIC XENON

 

Szczerze nie spodziewałem się ale skrętne są brzydsze niż nieskrętne (skrętne - soczewka plus klosz z kreskami, nieskrętne - dwie soczewki)

 

BTW

 

Potrzebuje numery czujników do xenou tył / przód, czy przedliftowe pasują? Czy oba trzeba mieć? Czy wystarczy tylko przód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Potrzebuje numery czujników do xenou tył / przód, czy przedliftowe pasują? Czy oba trzeba mieć? Czy wystarczy tylko przód?

Czujniki poziomu przód oraz tył

 

Nr ETK podstawowy: 37 14 6 785 207

 

Interpretacje:

37 14 6 853 753

37 14 6 778 815

37 14 6 763 737

37 14 6 763 735

 

Do uruchomienia funkcji samopoziomowania potrzebne są 2 czujniki (przód oraz tył).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.