Skocz do zawartości

3XX Stuki przy ruszaniu i wibracje podczas przyspieszania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

 

Mam problem ze swoim autem, od jakiegoś czasu przy ruszaniu czasami coś puknie, a przy rozpędzeniu w pewnym momencie zaczyna cale auto się trząść i przy jakiejś tam prędkości wszystko się uspokaja... Co może być problemem? Słyszalem o jakiejś podwieszce czy podporze... Pomoże mi ktoś z tym problemem?

 

 

Pozdrawiam!

_______

Następnym razem proszę poprawnie zatytułować temat, bo inaczej zamknę bez mrugnięcia okiem. mattiss

Opublikowano

Koła, koła i jeszcze raz koła.

 

Sprawdź czy nie masz pokrzywionych kół, lub w błocie od wewnątrz bądź powyważaj je , może obciążniki pouciekały.

 

Aczkolwiek jedną z przyczyn drgań samochodów w tym kierownicy są koła, ale też mogą być pokrzywione tarcze hamulcowe itd.

Opublikowano
Tyle że wiem jak potrafią bić koła, ponieważ miałem wiele aut. Jednak z takimi drganiami jak tutaj, pierwszy raz w życiu się spotykam. Zrobię tak jak kolega pisze, pojadę na kanal i zobaczę ten wał.
Opublikowano
Ja bym też sprawdził poduszki silnika i skrzyni biegów
Opublikowano

Podłączę się Panowie do tematu.

U mnie też trzęsie autem (no może bardziej drga - choć dość mocno). Nie są to na pewno koła. Odczuwalne jest to w momencie przyspieszania. Słyszałem o jakichś krzyżakach łączących wał z sąsiadującymi elementami? Czy one w E36 występują, czy są gumowe?

 

Widziałem kiedyś wyprute/poszarpane elementy (chyba gumowe wzmacniane jakimś włóknem) łączące wał w E46 - czy w E36 jest tak samo?

I co to jest ta podpora wału :oops: ?

 

pozdrawiam

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)
Opublikowano

podpora wału to łożysko w obudowie jak na realoem, zwane przez producenta wspornikiem centralnym, mocowane przed dyferncjałem, mówiąc krótko podpiera wał, w e36 jest łącznik elastyczny wału - takie gumowe kółko grube z otworami na mocowanie do siebie 2 odcinków wału napędowego, zwane przez producenta tarczą przegubową:

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CG71&mospid=47455&btnr=26_0105&hg=26&fg=10

Opublikowano
U mnie to był krzyzak ten przy moscie.. cała buda przy 80km/h zaczynała sie trzasc w kierownicy mrowki itd i też były pukniecia. przecież jak krzyzak jest wyrobiony to robi sie tam luz i wtedy przy predkosci wpada w rezonans..
Opublikowano

Z problemem sam sobie już poradzilem...

 

Wszystko zaczęlo coraz bardziej tłuc, więc wjechałem jak najszybciej na kanał z narzędziami i moja reakcja byla taka :duh:

 

 

Wał wisiał na podporze i lączniku, na niczym innym! ktoś coś tam grzebal i zapomnial śrubek przykręcić :mrgreen: Po ich przykręceniu jak reką odjął, wszystko ladnie pięknie się kula :)

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.