Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

Pojawiły mi się ostatnio stuki w tylnim zawieszeniu na dziurach, a także jesli rusza się na boki :).Tuleje Wahacza tylniego zostaly sprawdzane nie sa w idealnym stanie, ale mechanik powiedzial ze jeszcze pare miesiecy pojezdze wiec nie wymienial. Może to byś podoszka armortyzatora? czy po wymianie trzeba ustawiac zbieznosc?

Opublikowano
Może to byś podoszka armortyzatora? czy po wymianie trzeba ustawiac zbieznosc?

 

Jak najbardziej, tylko najpierw też trzeba wymienić te już słabe tuleje.

Opublikowano
Myśle ze po wymianie samej poduszki amorka nie trzeba ustawiac zbierznosci ale to jest tylko moje zdanie i moze sie myle jesli tak to mnie poprawcie . Proponowałbym wjazd na kanał pomocnik niech porusza kołem i dokładnie zlokalizujesz usterke a jak nie to do stacji kontroli pojazdów na szarpaki i wszystko wyjdzie... pozdr.
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano
jw. trzeba posłuchać co i jak stuka. jeśli skończyły się poduszki amort. to słychać coś wyżej i dźwięk jakby coś klepało w blachę. po wymianie nie trzeba ustawiać zbieżności; w sumie szybka robota.
Opublikowano
jw. trzeba posłuchać co i jak stuka. jeśli skończyły się poduszki amort. to słychać coś wyżej i dźwięk jakby coś klepało w blachę. po wymianie nie trzeba ustawiać zbieżności; w sumie szybka robota.

Kolego nie pisz bzdur, bo ten samochód ma regulowany kat pochylenia koła w tyle więc napewno trzeba go bedzie poprawić.

Opublikowano
Nie trzeba kontrolować zawieszenia tylnego po wymianie poduszki amortyzatora. Panowie nie dajmy się zwariować :mad2:
Opublikowano
Masz takie podejście jak mechanicy, którzy też nieraz tak twierdzili, a później klient zajeżdżał do mnie na geometrię bo mu oponki ścina :norty:
Opublikowano
Masz takie podejście jak mechanicy, którzy też nieraz tak twierdzili, a później klient zajeżdżał do mnie na geometrię bo mu oponki ścina :norty:

 

Nie jestem mechanikiem, ale to nie szkodzi, bo wystarczy odrobina wyobraźni, żeby wiedzieć, że zawieszenie z tyłu e46 bez amortyzatora, czy z amortyzatorem nie zmieni geometrii koła! Tym bardziej zbieżności. Więc na pewno "normalna" wymiana poduszki amortyzatora z tyłu nie zmieni geometrii. A to, że komuś ścina oponki to pewnie dlatego, że przy okazji wymiany poduszki wymieniał coś jeszcze w tylnym zawieszeniu np tuleje wahacza, które odpowiadają za geometrie i w przypadku ich wymiany trzeba to skontrolować. Bardzo prawdopodobne, że w innych autach trzeba kontrolować geometrię, ale w e46 jak zostanie odkręcony tylko amortyzator, a nie pół zawieszenia w celu wymiany poduszki, to geometria się nie zmieni. Inna sprawa to, że z czasem geometria sama się rozjeżdża.

Opublikowano
jw. trzeba posłuchać co i jak stuka. jeśli skończyły się poduszki amort. to słychać coś wyżej i dźwięk jakby coś klepało w blachę. po wymianie nie trzeba ustawiać zbieżności; w sumie szybka robota.

Kolego nie pisz bzdur, bo ten samochód ma regulowany kat pochylenia koła w tyle więc napewno trzeba go bedzie poprawić.

 

Kolego, wymieniałeś kiedyś poduszkę amortyzatora w e46?....

nie dziw, że potem w sieci nie można znaleźć żadnych miarodajnych informacji, albo trzeba się nieźle naszukać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.