Skocz do zawartości

Drżenie silnika na zimnym


Krzysiek1105

Rekomendowane odpowiedzi

Jak na razie będę jeździł tak jak jest, na wiosnę zrobi się cieplej to będę robił coś z tą odmą. Autko i tak stoi w garażu, po rozgrzaniu wszystko jest ok także nie ma tragedii. Dzisiaj jeździłem po wymianie wszystkich cewek i jest ok, nie zalewa jej, wszystko chodzi tak jak należy, pojadę tylko na regulację do gazownika bo miałem podjechać jak załatwię sprawę z cewkami. Wielkie dzięki za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam, mam problem z moim autkiem a dokładnie wymieniłem wszystkie cewki i świece a silnik na zimnym dalej nierówno pracuje i drży. Co może być przyczyną ? Pozdrawiam

a to ja Ci powiem odma rozumiem ze na ciepłym ok? jakies błedy pokazuje inpa np.sondy lambda?

 

Nie doczytałem wcześniej Twojego posta, tak mam błędy sondy i wypadanie zapłonów. Czyli stawiasz na to że to odma ?

jak zrobisz odme znikną błedy sondy i wypadania zapłonów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zrobisz odme znikną błedy sondy i wypadania zapłonów

podłącze Się do tematu, w jaki sposób naprawa odmy może wpływać na pracę sondy i wypadanie zapłonów :?: skąd te powiązanie :?:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jak zrobisz odme znikną błedy sondy i wypadania zapłonów

podłącze Się do tematu, w jaki sposób naprawa odmy może wpływać na pracę sondy i wypadanie zapłonów :?: skąd te powiązanie :?:

ano kolego nieszczelne przewody zasysają lewe powietrze a to wpływa na takie odczyty z inpy po wymianie odmy te błedy juz się nie pojawiają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, miałem podobne doświadczenia na zimnym motorze telepało autem a na nagrzanym nic nie było .. dziś wymieniona ODMA jak ręką odjął...

 

sorry powracam do tematu niestety ... na chwilę było dobrze jednak ponownie objawy te same ... wymienione świece, cewki, odma brak jakichkolwiek błędnych odczytów komputera a jednak na zimnym TELEPIE go po osiągnięciu temp. zdarzy się ale delikatnie bałdzo .. ma ktoś jeszcze jakieś koncepcje co tu może nie grać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, miałem podobne doświadczenia na zimnym motorze telepało autem a na nagrzanym nic nie było .. dziś wymieniona ODMA jak ręką odjął...

 

sorry powracam do tematu niestety ... na chwilę było dobrze jednak ponownie objawy te same ... wymienione świece, cewki, odma brak jakichkolwiek błędnych odczytów komputera a jednak na zimnym TELEPIE go po osiągnięciu temp. zdarzy się ale delikatnie bałdzo .. ma ktoś jeszcze jakieś koncepcje co tu może nie grać?

 

może uszczelka pod kolektor:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, miałem podobne doświadczenia na zimnym motorze telepało autem a na nagrzanym nic nie było .. dziś wymieniona ODMA jak ręką odjął...

 

sorry powracam do tematu niestety ... na chwilę było dobrze jednak ponownie objawy te same ... wymienione świece, cewki, odma brak jakichkolwiek błędnych odczytów komputera a jednak na zimnym TELEPIE go po osiągnięciu temp. zdarzy się ale delikatnie bałdzo .. ma ktoś jeszcze jakieś koncepcje co tu może nie grać?

 

może uszczelka pod kolektor:

 

no kolego muszę wykonac test ...dzięki za filmik - odezwe się niebawem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

sory za dlugi czas zwloki... uszczelka z przodu na kolektorze była u mnie....a pompa strumieniowa to układ sterujący podcisnieniem w silniku nie moge dodać zdjęcia wiec masz numer OEM częsci 11611440135

 

aktualnie zmagam się jeszcze z detalem (pedantycznie moze podchodzę) mam niskie obroty jałowe okolice 400 obr.... wydaje sie ze winno byc min 500-600 czasem wyrównuje ale zazwyczaj ma koło 400 .... zaero błędów teoretycznie wszystko ok .....

 

macie jakieś idee?

 

 

 

 

jestem po wymianie uszczelki kolektora ssącego i pompy ssącej strumieniowej objawy minęly :)

 

Z ciekawości, której z przodu 14, czy od dołu 15? I co to jest tam pompa strumieniowa?

http://static.bmwfans.info/images/epc/NTQ2ODFfcA==.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.