Skocz do zawartości

chemikko

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chemikko

  • Urodziny 05.10.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39, 540i Touring
  • Lokalizacja
    Konin

Osiągnięcia chemikko

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. no własnie na stan mojej wiedzy po konsultacjach wszelakich ...... wiekszosc stwierdza nowy VANOS i lata .....
  2. jesli chodzi o nierównąpracę ...to oczywiście poza świecami cewkamikkablami podpowiem "bzdurę "która u mnie to powodowała mianowicie uszczelka na kolektorze ssącym. Detal za 50 PLN
  3. racja niby nie ma problemów z Vanosem ale to jednak nie to samo...
  4. witaj, sorki za długi czas na odpowiedz ... koszta związane z wymianą rozrządu (łańcuch, łyżwy, uszczelki i wymiana oleju 4000 PLN) ... a dodatkowo teraz na osłodę mam do wymiany VANOSy .... otrzymałem ofertę za komplet 4200 PLN a chrobotanie też było związane z pompą wspomagania ....
  5. ja juz miałem wymiane łańcucha, łyżew i uszczelek to mam za sobą .... teraz tylko same VANOSki czyli 3000 PLN czesci i robocizna ... swoją drogą natrafiłem też na ciekawą firmę http://drvanos.com/ ale to niestety nie do modelu M62 tylko inne ale może komuś pomoże
  6. witam wszystkich , VANOSy mam do naprawy w moim M62 TU44, temat dość znany i kosztowny dlatego piszę z pytaniem o alternatywę wymiany na nowe VANOSy (z wymiana ok 4000 PLN) , bo nawet drvanos.com nie moze ich regenerować ..... -pojawiły się w BEISAN SYSTEM zestawy naprawcze uszczelek http://www.beisansystems.com/products.html teoretycznie są uszczelki i teflony do VANOSa i powinno załatwić sprawę, pytanie 1) ktoś to stosował u siebie i jak to się sprawuje na dłuższą metę? 2) potrzebuję warszatatu/osoby która mi to naprawi (rzecz jasna musi mieć oprzyrządowanie do tego) będę wdzięczny za komentarze
  7. no i jestem po wymianie rozrządu ... silniczek cyka aż miło :)
  8. też polecę mam u sibie ZIMMERMANN nawiercane i ATE klocuszki ceramic - dobre hamowanie nie brudzą mocno felg :)
  9. czesc Panowie, mam juz pełną diagnoze co się dzieje ... mianowice głównym powodem metalicznego podzwieku przy odpalaniu to napinacz łańcucha oraz pierdzeilona łyżwa napinająca ...przy okazji słychac VANOSa ... we wtorek ogarniam temat i będzie nowa niemal furka :) odezwe sie po operacji
  10. generalnie stwierdził że na razie i tak się z tym nic niedobrego nie dzieje i zalecił żeby po prostu śmigać, patrzyłem na uszczelki do vanosa i mysle ze w ciągu miesiąca już bedą dostępne .. koszty szacunkowe to 400 pln + robota jesli sam nie ogarniesz co do wymiany vanosa i kosztach które wspominałeś to tak piszą bo mało kto ogarnia ten temat (słowa macieja) no i wala taką cenę żeby ewentualnie posilac się kimś innym
  11. wczoraj widziałem się z Maciejem i doszliśmy do wniosku ze to VANOS
  12. dzieki za informacje ...byc moze to bedzie to ..... kogo polecacie na takie prace gdzieś blisko Konina?
  13. tak by the way bo zacząłem orac temat olejów i doboru Liqui podaje najlepszą charakterystykę 5W30 Motul 5W40 a Castrol 0W30 .... i co tu stosować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.