Skocz do zawartości

Dluga droga od E-46 330d poprzez 330Ci, E-39 540i do E-46M3


Lost_Soul

<t>Co Ty wybralbys bedac na MOIM miejscu?</t>  

90 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

krótko i na temat.330d-powód?-zamiłowanie do diesla ;) :twisted2: :mrgreen:

 

Diesel ma swoje zalety .Podobno mozna nawet przyzwyczaić się do tej chmury dymu za 330Cd choć widok to niecodzienny :8)

 

Autor tego wątku kupi e39 540i lub e46 330Ci.

:shock: jakiej chmury :wink: ?Pomijając juz kwestie "dymne" ale elastyczność jest boska :mrgreen: :roll2:

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 155
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Nie czytalem odpowiezi na ten post, wiec moge sie powtorzyc, ale to bedzie moje zdanie.

 

1) aksamitnosc i dzwiek przemawia za 540i

2) koszty eksploatacji wcale e39 nie dyskryminuja, wrecz przeciwnie, moze byc tansza niz nowsze modele tj. e46 diesel czy benzyna, a na pewno jest najtrwalsza jesli chodzi o zawias i motor.

3) STANOWCZO nie wybieram 'gnojowki', jak cenisz dzwiek to jest przepasc miedzy benzyna, juz nie mowiac o v8 i prosze mi nie wmawiac, ze jest inaczej... sluchalem najnowszego diesla w piatce i nie zmieniam zdania!

4) osiagi do 200 e39 ustepuje zdaje sie tylko m3

5) spalanie zchipowanego diesla przy butowaniu bedzie mniejsze od e39 na pewno, ale nie od 330i!!

6) laskotanie diesla w stope mnie nie przekonuje i w manualu to zadna frajda z jazdy w porownaniu z 330i

 

Reasumujac - 540i przegrywa ewidetnie na spalaniu, dlatego moj wybor dla Ciebie to 330i - najlepiej coupe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje wszystkim za posty. I odpowiadam:

 

.

Prawdziew BMW ma :

-nadwozie typu coupe

-mocny silnik R6 (benzynowy)

-niewielkie wymiary (dobry stosunek masy do mocy)

-nie zostało poddane przesadnym przeróbkom.

(chodzi o zachowanie klasycznych lini nadwozia coupe)

 

Nie jestem jakims szczegolnym milosnikiem BMW wiec Twoje wytyczne mnie nie obowiazuja ;). Wybralem ta marke ze zwgledu na RWD (i badz co badz duze doswiadczenie w produkcji aut z klasycznym napedem) i zimna kalkulacje.

Pozdrawiam

Tomek

 

btw: tak mi sie nasunalo .. niewiem jak u ciebie z doswiadczeniem w prowadzeniu mocnego autka z napedem na tyl .. ale wydaje mi sie ze wlasnie dlatego M3 powinno odpasc jako pierwsze BMW (podejrzewam ze te dwa fiaty i nissan nie byly tylnionapedowe ..)

 

Masz zupelna racje. Choc mialem okazje jezdzenia kilkoma samochodami RWD to nigdy takiego nie posiadalem, moje doswiadczenie jest wiec marginalne.

Pozdrawiam

 

krótko i na temat.330d-powód?-zamiłowanie do diesla ;) :twisted2: :mrgreen:

 

To zaden argument.

Pozdrawiam

 

Diesel ma swoje zalety .Podobno mozna nawet przyzwyczaić się do tej chmury dymu za 330Cd choć widok to niecodzienny :8)

 

Autor tego wątku kupi e39 540i lub e46 330Ci.

 

O jakiej chmurze dymu mowisz? Jedynie egzemplarze totalnie zdewastowane i te poddane ekstremalnemu tuningowi smrodza na niebiesko.

Pozdrawiam

 

PS. Twoj strzal co do wyboru, zostal zanotowany ;)

 

330Cd z silnikiem M57N montowano od 08/2002 ( data produkcji, nie sprzedaży)

W tym samym miesiacu montowano juz 204 koniki także w 330d (czyli silnik M57N ) jednak równolegle co wersje 184 konną (silnik M57) az do 04/2003.Potem juz tylko 204 konie .

Takze przy zakupie trzeba zwócić uwage na te detale.

 

No i kolega znowu popisal sie wiedza. W obliczu tego az dziwi to nasze niefortunne spiecie z poczatku tematu...

Pozdrawiam

Tomek

 

PS. Jest to bardzo istotna informacja. Jezeli wybor mialby pasc na diesla to tylko z 204 PS. A na 2003r mnie nie stac. Pozostaje wiec albo wybrac cos innego, albo przesunac date zakupu...

 

Ja w ankiecie zaznaczylem e39 540i. Jednak najbardziej bym chcial M3 ze wzgledu na osiagi przy ktorych takie 540 nie mowiac juz o 330d wygladaja blado. Jednak ze wzgledu na to ze chcesz samochodem pojezdzic 5 lat i uzywac go w codziennej eksploatacji wybralbym 540i. M3 trzeba traktowac raczej jako drugie auto. A dlaczego 540 a nie 330cd lub 330i :?: Zadecydowaly osiagi, wychodze z zalozenia ze miec mocne auto = czerpac duzo przyjemnosci z jazdy :D No i V8 ma najlepszy dzwiek :cool2:

Pozdrawiam i zycze udanego zakupu :cool2:

 

Dziekuje za post.

Pozdrawiam

 

Nie czytalem odpowiezi na ten post, wiec moge sie powtorzyc, ale to bedzie moje zdanie.

 

1) aksamitnosc i dzwiek przemawia za 540i

2) koszty eksploatacji wcale e39 nie dyskryminuja, wrecz przeciwnie, moze byc tansza niz nowsze modele tj. e46 diesel czy benzyna, a na pewno jest najtrwalsza jesli chodzi o zawias i motor.

3) STANOWCZO nie wybieram 'gnojowki', jak cenisz dzwiek to jest przepasc miedzy benzyna, juz nie mowiac o v8 i prosze mi nie wmawiac, ze jest inaczej... sluchalem najnowszego diesla w piatce i nie zmieniam zdania!

4) osiagi do 200 e39 ustepuje zdaje sie tylko m3

5) spalanie zchipowanego diesla przy butowaniu bedzie mniejsze od e39 na pewno, ale nie od 330i!!

6) laskotanie diesla w stope mnie nie przekonuje i w manualu to zadna frajda z jazdy w porownaniu z 330i

 

Reasumujac - 540i przegrywa ewidetnie na spalaniu, dlatego moj wybor dla Ciebie to 330i - najlepiej coupe.

 

Dziekuje za post.

Pozdrawiam

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"]Dziekuje wszystkim za posty. I odpowiadam:

(...)

 

krótko i na temat.330d-powód?-zamiłowanie do diesla ;) :twisted2: :mrgreen:

 

To zaden argument.

Pozdrawiam

(...)

Tomek

Może dla Ciebie :mrgreen: Ja napisałem co ja bym wziął bo trudno doradzić coś komuś kogo po 1 się nie zna, po 2 w sumie sam nie wie czego chce.

Również pozdrawiam :roll2:

PS. Widać że masz kasę więc bierz V8, straaasznie duzo zwolenników jest tego silnika (a niby społeczeństwo polskie jest biedne :twisted2: ).

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może dla Ciebie :mrgreen: Ja napisałem co ja bym wziął bo trudno doradzić coś komuś kogo po 1 się nie zna, po 2 w sumie sam nie wie czego chce.

Również pozdrawiam :roll2:

PS. Widać że masz kasę więc bierz V8, straaasznie duzo zwolenników jest tego silnika (a niby społeczeństwo polskie jest biedne :twisted2: ).

 

Rozumiem.

Tak, przyznaje do konca sam nie wiem czego chce. Zakladajac ten temat mialem swoj wybor, teraz powoli sie od niego oddalam.

 

Co do pieniedzy i polskiego spoleczenstwa:

1. nie jestem zamozny.

2. nie mieszkam w Polsce (i prawdopodobnie nigdy do niej nie wroce :cry: ), wiec mam troszke latwiej jesli chodzi o pozyskiwanie funduszy.

Pozdrawiam

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pociesze Cie.

Co byś nie wybral i tak da Ci frajde z jazdy.

Kazdy wybor sprawi, ze bedziesz zadowolony.

 

...a jak juz kupisz, to pochwal sie.

 

v8 rules ;)

 

Wiem :) W porownaniu z tym czym do tej pory jezdzilem...

... a mecze az tak ten temat poniewaz te glupie £10k to dla mnie sporo pieniedzy i chce zmaksymalizowac satysfakcje. Tym bardziej ze ze wzgledu na zaciagniety kredyt mieszkaniowy prawdopodobnie przez 7 lat nie zmienie samochodu.

Pozdrawiam

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 lat...

To v8, poniewaz bodajze najtrwalsze z wymienionych.

 

.. i rzeczywiscie wez pod uwage argument ktoregos z kolegow, ze auto w tej 'budzie' jest chyba najbardziej 'przyszlosciowe' - duze, a wykonczenie jest jak w serii 5 a nie 3, co tez ma znaczenie w perspektywie wielu lat.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

Prawdziew BMW ma :

-nadwozie typu coupe

-mocny silnik R6 (benzynowy)

-niewielkie wymiary (dobry stosunek masy do mocy)

-nie zostało poddane przesadnym przeróbkom.

(chodzi o zachowanie klasycznych lini nadwozia coupe)

 

Nie jestem jakims szczegolnym milosnikiem BMW wiec Twoje wytyczne mnie nie obowiazuja ;). Wybralem ta marke ze zwgledu na RWD (i badz co badz duze doswiadczenie w produkcji aut z klasycznym napedem) i zimna kalkulacje.

Pozdrawiam

Tomek

To są fakty nie moje wytyczne . :)

Skoro nie jesteś szczególnym miłośnikiem Bmw to moze zastanów się nad kupnem Mercedesa , Lexusa albo Jaguara.

Moje zdanie jest takie . Wybrałeś już 540i i nie ma co dyskutować na ten temat.A jak nie wybrałeś to i tak napewno własnie to auto nabędziesz.Pozdrawiam.

 

O co chodziło z tym dieslem i niebieskim dymem ??

Aha jak ją ładnie utrzymasz(5tkę) to za 7 lat kupie ją od Ciebie :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Skoro nie jesteś szczególnym miłośnikiem Bmw to moze zastanów się nad kupnem Mercedesa , Lexusa albo Jaguara.

Moje zdanie jest takie . Wybrałeś już 540i i nie ma co dyskutować na ten temat.A jak nie wybrałeś to i tak napewno własnie to auto nabędziesz.Pozdrawiam.

 

 

Mercedesa, Jaguara nie lubie, a Lexusy sa drogie ;)

 

Skad te informacje o moim wyborze? :twisted2: Akurat w tym momencie zupelnie nie wiem juz co chce i chyba sobie odpoczne od tematu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja radze przemyślec to sobie na spokojnie i nie sugerować się opinią w sumie obcych osób.Wiesz jakie masz możliwości finansowe , wiesz równiez czego oczekujesz od auta.Przemyśl temat na spoko.

 

PZDR :mrgreen:

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, bede z Wami szczery. Do gry dolaczyly inne marki/modele.

 

W pierwszym poscie zaznaczylem ze w gre wchodza tylko w/w marka/modele. Wycofuje sie z tego.

 

Mam mozliwosc zakupu od znajomego mojego przyjaciela audi S3 2002 rok (stock), przebieg niecale 50k km, jest to wersja z konca roku wiec juz 225PS. Auto z zewnatrz/wewnatrz wyglada jak nowe. Moj kolega reczy za swojego znajomego. Auto jezdzi naprawde niezle (wczoraj pozno w nocy mialem okazje sie przejechac), jak wszytkie AWD pieknie startuje, jednak powyzej 150-170km/h wyraznie slabnie, ale mozna zrobic chipa na 265PS. CENA £11k. Warto?

 

Z kolei inny znajomy proponuje mi Subaru WRX (wczesniej o tym modelu wogole nie myslalem). Sprawdzilem dzisiaj ceny i za £10,5k mozna kupic 2003 rok z przebiegiem 30k km! Jak dla mnie to prawie nowka.

 

Poniewaz poszukiwania planuje rozpoczac na poczatku lutego (licze ze jeszcze ceny troszke spadna) w ciagu najblizszych dni bede wyszukiwal jeszcze jakies inne modele. Tak wiec mozecie zamieszczac swoje propozycje, bede sie do nich odnosil. (pamietajcie prosze o wytycznych z pierwszego postu). Dzieki!

Pozdrawiam

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheh chcialbym miec taki problem jak ty :)

 

jesli chodzi o inna marke to S3 jak i Subaru beda dobre , chodz nie ma w nicjh takiego luksusu jak w 540:D i silnika V8 o takiej mocy .

 

S3 wedlug m,nie troche male

Subaru - za malo luksusu

540 - Osiagi , Silnik V8 , komfort i wogole wszystko cacy wiec nie ma co sie zastanawiac ,

 

Jedyna opcja to jazda probna jak sie nie mozesz zdecydowac :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

w ogóle uwazam ten temat za bezsensowny - my sie tu produkujemy a ty i tak kupisz co zechcesz bądz co ci sie dobrego trafi .

 

 

Frank wykrakal ;)

były: E30 318is coupe, E30 325i saloon, E36 320i coupe, E34 520i sedan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
"]Z kolei inny znajomy proponuje mi Subaru WRX (wczesniej o tym modelu wogole nie myslalem). Sprawdzilem dzisiaj ceny i za £10,5k mozna kupic 2003 rok z przebiegiem 30k km! Jak dla mnie to prawie nowka.

Dziś to prawie nówka. Ale za te 7 lat jak ją będziesz sprzedawał to już nówką nie będzie.

Nie miałem doświadczenia z Subaru. Z opowieści innych tylko wiem, że w porównaniu do Subaru to części do BMW są niemal za darmo :wink:

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś to prawie nówka. Ale za te 7 lat jak ją będziesz sprzedawał to już nówką nie będzie.

Nie miałem doświadczenia z Subaru. Z opowieści innych tylko wiem, że w porównaniu do Subaru to części do BMW są niemal za darmo :wink:

To jest prawda. Czesci do jakiegokolwiek japonczyka sa drozsze od czesci BMW np serii 3. Wiem na podstawie mojego Nissana, jak i Hond moich znajomych. Generalnie nic sie nie psuje, ale jak juz to nawet mala glupota kosztuje duzo.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Frank wykrakal ;)

 

Od siebie moge jedynie dodac: tylko krowa nie zmienia pogladow ;)

Pozdrawiam

Tomek

 

PS. BMW oczywiscie dalej jest w kregu moich zainteresowan, po prostu powiekszam sobie wybor.

 

EDIT: A propo 540i to rzeczywiscie praktycznie wszystkie dostepne sa w automacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam napisales w swoim poscie ze 330i ma piekna stylistyke , Jezeli ci sie podoba to czemu go nie kupisz??Ja tez uzazam ze jest bardzo ladny i wnetrze ma super!! ma mocny silnik 231 HP , do setki 6,5 s tylko o 0,1 s gorzej od 540i w Automacie . Pozatym autko jest mniejsze , lepsze na miasto i w zakrety i kupisz ze skrzynia manualna

W standarcie dostajesz ladne felgi 17 cali :)

Spalanie jest o wiele nizsze , pozatym sam silnik jest nowoczesniejszy, samo autko jest rownierz tansze .

A jak kupowac to tylko Coupe bo jest piekne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup Audi :mrgreen: nie, nie, kup Subaru :mrgreen: :mrgreen:

 

Bez urazy ale doradzanie Tobie jaki kupić wóz to jak rozmowa ze ślepym o kolorach :shock: Prowadziłem S3, żadna rewelacja, wolę o stokroć moje 328i. Mój wybór to 540i w manualu lub automacie, właściwie obojętne, właściciele automatów wiedzą o czym piszę. Ktos kto nigdy nie posiadał BMW nigdy tego nie zrozumie i zawsze będzie szukał Audi lub Subaru, dla mnie nie ma opcji a miałem już kilka autek. Jest tak ponieważ kierowcy i miłośnicy tej marki wiedzą coś o czym nikt inny nie ma pojęcia. Jak dla mnie ta krowia filozofia na tym forum to czysta potwarz. Powtarzam, kup Pan Audi, nie, nie, Subaru :cool2:

M3 - I K E R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"]

... a mecze az tak ten temat poniewaz te glupie £10k to dla mnie sporo pieniedzy i chce zmaksymalizowac satysfakcje. Tym bardziej ze ze wzgledu na zaciagniety kredyt mieszkaniowy prawdopodobnie przez 7 lat nie zmienie samochodu.

Przeraża mnie zawsze fakt że ludzie macają 5 chlebów zanim wydadzą przysłowiową złotówkę na zakup a jak ładują kasę to na oślep.

Nie wierzę, że nie masz możliwości wypróbowania tych modeli. Przejedź się każdym z tych samochodów i zobacz czy ci leżą. Masz nawyki z innych. Jeździsz 9 lat Fiatami i Nissanem - przejedziesz się BMW to zobaczysz, że jeździ się jakoś inaczej tym samochodem. Przejedziesz się każdym z opisanych modeli będziesz wiedzał czy są "zaciasne" czy też "krowiaste" czy mulą czy rwą do przodu, jak zachowują się w zakrętach, przy wyższych prędkościach, czy silniki buczą czy szemrają itp... Bo tego szukasz jak się domyślam bo inaczej kupiłbyś jakiegoś Fiata czy Nissana w miarę nówkę (notabene świetnie nadającego się do codziennej jazdy).

 

PS. Chyba nie liczysz że ktoś na forum poleci inną markę przy takim wyborze modeli "tej właściwej" :twisted2:

Pozdrawiam

- Sim One -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze: Audi S3 nie ma napedu na 4 kola, a tylko jego poroniona namiastke, czyli haldex. Nawiasem mowiac to zbrodnia, ze w samochodzie oznaczonym 'S' Audi zamontowalo ten naped na 4 kola 'dla ubogich'.

Jezeli chcesz miec przyjemnosc z jazdy w czteronapedowym Audi, to szukaj prawdziwego Quattro (Torsena) w Audi A4 wzwyz.

 

Po drugie: Subaru Impreza WRX (a jeszcze lepiej STI) to extra pomysl, ale znowu cos zupelnie innego, niz samochody, ktorymi sie do tej pory interesowales.

Moich dwoch znajomych ma WRX-y, utrzymanie ich nie jest az tak zabijajace, jak wiekszosc ludzi uwaza. Ale w przypadku dzwona lepiej miec AC ;).

 

Mam wrazenie, ze ciezko Ci bedzie cokolwiek doradzic. Rozumiem, ze chcialbys miec fajny samochod, ktory da Ci sporo radosci z jazdy, ale do samochodow, ktorymi sie interesujesz moglbym Ci dodac jeszcze co najmniej parenascie innych : Mazda MX-5 Miata, Audi S4, Lotus Elise, Mitsubishi Eclipse 4x4 itd. itp.

 

Moim zdaniem: poszukaj sobie jakiegos szybkiego 4x4 lub RWD w manualu, ktorego koszty utrzymania beda dla Ciebie do zaakceptowania.

Potem przejedz sie pare kilometrow kazdym z kandydatow i wybierz tego, ktory Ci najbardziej podpasuje.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lancer jest dużo lepszy od Subaryny.

Tylko Evo jest znacznie drozsze od wrx.

Pozdrawiam

 

Niestety utrzymanie Evo albo STI albo WRX nie jest zbliżone do kosztów utrzymania np 330Ci. Oczywiscie na korzysc BMW. Wiem cos o tym z doświadczenia.

Swieta prawda. Wiem bo znajomi maja.

Pozdrawiam

 

Prowadziłem S3, żadna rewelacja, wolę o stokroć moje 328i.

Mozesz napisac dlaczego?

Pozdrawiam

Tomek

 

Nie wierzę, że nie masz możliwości wypróbowania tych modeli. Przejedź się każdym z tych samochodów i zobacz czy ci leżą. Masz nawyki z innych. Jeździsz 9 lat Fiatami i Nissanem - przejedziesz się BMW to zobaczysz, że jeździ się jakoś inaczej tym samochodem. Przejedziesz się każdym z opisanych modeli będziesz wiedzał czy są "zaciasne" czy też "krowiaste" czy mulą czy rwą do przodu, jak zachowują się w zakrętach, przy wyższych prędkościach, czy silniki buczą czy szemrają itp...

Wbrew pozora, to nie takie proste. Mialem okazje jezdzic kilkoma BMW, ale zadne z nich nie bylo autem z mojego zestawienia.

Pozdrawiam

 

Po pierwsze: Audi S3 nie ma napedu na 4 kola, a tylko jego poroniona namiastke, czyli haldex. Nawiasem mowiac to zbrodnia, ze w samochodzie oznaczonym 'S' Audi zamontowalo ten naped na 4 kola 'dla ubogich'.

Jezeli chcesz miec przyjemnosc z jazdy w czteronapedowym Audi, to szukaj prawdziwego Quattro (Torsena) w Audi A4 wzwyz.

 

Po drugie: Subaru Impreza WRX (a jeszcze lepiej STI) to extra pomysl, ale znowu cos zupelnie innego, niz samochody, ktorymi sie do tej pory interesowales.

Moich dwoch znajomych ma WRX-y, utrzymanie ich nie jest az tak zabijajace, jak wiekszosc ludzi uwaza. Ale w przypadku dzwona lepiej miec AC ;).

 

Mam wrazenie, ze ciezko Ci bedzie cokolwiek doradzic. Rozumiem, ze chcialbys miec fajny samochod, ktory da Ci sporo radosci z jazdy, ale do samochodow, ktorymi sie interesujesz moglbym Ci dodac jeszcze co najmniej parenascie innych : Mazda MX-5 Miata, Audi S4, Lotus Elise, Mitsubishi Eclipse 4x4 itd. itp.

 

Moim zdaniem: poszukaj sobie jakiegos szybkiego 4x4 lub RWD w manualu, ktorego koszty utrzymania beda dla Ciebie do zaakceptowania.

Potem przejedz sie pare kilometrow kazdym z kandydatow i wybierz tego, ktory Ci najbardziej podpasuje.

 

Kolega ma racje.

 

Czy jestes pewny ze w S3 siedzi to dziadostwo? :evil: Przypadkowo znam roznice miedzy haldexem a torsenem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.