Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A czy mógłby mi ktoś doradzić jaki termostat pasuje do silnika M42b18? Ja się za bardzo nie znam a nie chcial bym najpierw wyjmować żeby sprawdzić i potem czekać tydzień na nowy termostat z rozebranym układem chłodzenia szczególnie ze auto mi jest potrzebne codziennie.

Dlaczego miał byś czekać tydzień.Jedziesz do hurtowni czy sklepu.Mówisz model auta czyli e36,rok,pojemność,jaki silnik i dostajesz termostat.Zakładasz odpowietrzasz układ i w ten sam dzień śmigasz,wymiana nie jest skomplikowana.Ale jak nie masz pojęcia to lepiej podjedz do mechanika.To tyle :wink:

Opublikowano

przyczyn może może być wiele

1.pasek spalony lub luźny

2.pompa uszkodzona

3.termostat

4.zanieczyszczona chłodnica wewnątrz i na zewnątrz

5.płyn chłodzacy sprawdź co tam jest wlane no i poziom oczywiście

6.odpowietrz układ

7.sprzęglo wiskozowe sprawdź jak działa

a to że jeden przewód gorący a drugi zimny to normalne dopuki sie termostat nie otworzy otwiera sie wiadomo87-90 stop.i nie lać wody na litość

no to do roboty bracie

Opublikowano
zrób tak jak radzi romensen - ale zacznij od najtańszych rzeczy. Nie raz bywa tak, że wywala się kupę pieniędzy a przyczyną okazuje się błahostka kosztująca poniżej stówki :wink:
Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)
Opublikowano
Czujnik temperatury raczej odpada... Przy -6 zaczęły mi węże zamarzać oraz gaz. Wyciągnąlem termostat, ten we wrzątku otwiera się na niecały cm i strasznie powoli. Możliwe że to on jest przyczyną? Nie założylem jeszcze nowego bo na dworze wlasnie jest -13...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.