Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam problem z rezerwą lub z całym zegarem. Nie wskazuje mi ile mam paliwa w baku. Czasami zegar cały się zawiesi ( nic nie pokazuje) jak puknę od góry to się naprawi wszystko oprócz rezerwy. Jak mam poniżej 20 litrów pokazuje dno, a jak mam powyżej 20 to wskazuje ale wariuje.

Proszę o pomoc.

 

Drugi problem mam taki ze mam luz na kierownicy. Wymieniłem gałki,wahacze,drążek zespolony i nic nie pomogło.Co może być przyczyną??

Opublikowano

Witam :)

Ja ma diesla w automacie i mam ten sam problem wskazówka wskazuje normalne zużycie paliwa a gdy się go zatankuje wskakuje zawsze powyżej 20 litrów. Do tego jak jadę wolno to wskazówka prędkościomierza spada całkiem na dół i komputer pokazuje max spalanie, poprawia się dopiero przy 80 km na godzinę , gdzie to szukać usterki??

Opublikowano

proponuje wyciagnac zegary i zaczac od przeczyszczenia stykow we wszytskich kostkach w 80% przypadkow pomaga, ewentualnie styki mozna potraktowac specjalnym preparatem

 

pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrobić test zegarów, wtedy się okaże czy wskaźnik uwalony czy pływak w zbiorniku
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Witam.

Drugi problem mam taki ze mam luz na kierownicy. Wymieniłem gałki,wahacze,drążek zespolony i nic nie pomogło.Co może być przyczyną??

 

przekładnia może mieć luz, dość typowe

możesz spróbować podciągnąć trochę śrubą regulacyjną

Opublikowano
z wskazówką od poziomu paliwa to jest normalna sprawa albo leży albo masz od razu 20litrów. Tak juz jest i nic z tym nie poradzisz. ja swego czasu starałem się cały czas mieć ok 40- litrów w baku i jeździłem tak z 2 miesiące to jak już skończyły mi się pieniądze i poziom spadał poniżej 20 litrów w baku to wskazówka pokazywała cos w stylu 10 litrów ale to był krótki okres jak wskazywała poprawnie. więc jeśli masz kase to staraj się utrzymywać ten poziom wyżej, niestety ceny paliwa teraz zabijają...

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Tak, jak wyzej napisano, luzy mozna skasowac sruba regulacyjna na przekladni kierowniczej. W E34 zrodlem luzow moze tez byc kolumna kierownicza, kasuje sie to sruba w okolicy pedalow, pod wykladzina, tylko nie mozna przesadzic, bo traci sie wtedy mozliwosc regulacji polozenia kierownicy. Z regulacja na przekladni tez nie nalezy przedobrzyc, bo kiera bedzie ciezko wracac do jazdy na wprost.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.