Skocz do zawartości

Problem z Zawieszeniem EDC E38 750i


MaxHH

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.... :wink:

Mam mały problem....

Posiadam E38 750i z 2000 roku z zawieszeniem EDC... Przy wolnych zjazdach lub podjazdach po kostce brukowej słychać stuki tak jakby w lewym przednim amortyzatorze... Na prostych odcinkach nic się nie dzieje... Na kostce brukowej stukanie znika od około 25-30 km/h Głos stukania Metaliczny... Byłem już na szarpakach i wszelkiego rodzaju warsztatach... Amortyzatory również sprawdzane... Zawieszenie i Amory O.k. Czy ktoś już miał z takim zjawiskiem do czynienia ???

Dziękuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Jeżeli stuki znikają po przełączeniu na SEDC, to problem jest w amortyzatorze. Sprawa znana i wielokrotnie dyskutowana na różnych forach. Wymiana to jakieś 2500 zł z szt. regeneracja 400-500. Dobrze regeneruje jakaś firma z Trójmiasta oraz firma Balux z Barczewa. Swoje regenerowałem w Baluxie i mam ciszę...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma czegoś takiego jak włączone lub wyłączone edc elektric dampler control jest zawieszeniem całkawicie sterowanym przez elektronike zawieszenie to pracuje w 18 trybach zależnych od prędkości sposobu jazdy kierowcy przejście w tryb s edc to wymuszenie maxymalnych parametrów tego zawieszenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 lata później...
W moim 750 mam amory EDC i jak jadę po większych nierównościach ( chodzi mi o przód) to przód mi buja góra dół...jak nacisnę na kielich amor bardzo łatwo się obniża... z włączonym EDC też się ugina a chyba powinien być bardzo twardy? Amory zaliczyły zgon?...byłem na stacji diagnostycznej i wynik wykazał - lewy amor 58% a prawy 66% ....amory są suche...piszecie że padnięte amory mogą generować stuki podczas jazdy, u mnie właśnie jak jade ciągle słysze taki ciche dudnienie i nie ważne czy jade 20 km /h czy 120km/h i , nie ma też znaczenia czy jade po asfalcie czy kostce ...całe zawieszenie z przodu zrobione...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
Wymieniłem całe zawieszenie z przodu....wszystkie elementy......amory wysłałem do regeneracji w firmie Balux.....po regeneracji amory działają znacznie lepiej jednak wciąż słysze stuki...mniej niż przed regeneracją ale bardzo mnie to irytuje...nie ważne czy jade 10 km/h czy 100/h jak są jakieś nierówności słyszę ciche stuki...są to raczej na pewno amory bo jak włącze utwardzanie cisza jak makiem zasiał....pytanie czy amory zostały źle zregenerowane czy już po prostu regeneracja im nie pomaga?...ewentualnie czy mogą te stuki generować łożyska ewentualnie poduchy amora?...są to jedyne części których nie wymieniałem.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.