Skocz do zawartości

piotrektbmw730d

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrektbmw730d

  • Urodziny 22.04.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E38 730d 1999r.
  • Lokalizacja
    Paczków
  • Zawód
    Mechanik samochodowy

Osiągnięcia piotrektbmw730d

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Amoim zdaniem jest cos nie tak z łącznikami stabilizatora itp.-sprawdź czy wszystkie łączniki kulowe są ok i czy nie są zużyte
  2. Szczerze, to moim zdaniem może byc padnięty komputer( jakieś mikro pęknięcia w obwodach, zimne luty itp) ostatnio znajomy miał ten sam problem w X5 3.0d i dokładnie to samo mu się działo...a sprawdzic można poprzez wyjęcie kompa jak jest auto zimne i dac go na grzejnik, gdy już nabierze temperatury włożyc kompa do auta i próbowac zapalic jeżeli nie będzie chciało zapalic, to poczekac aż komp ostygnie i próbowac ponownie-wtedy auto powinno zapalic.Pozdrawiam i życzę szybkiego wyłapania usterki:)
  3. piotrektbmw730d

    KLOPOTY Z E38

    Myślę,że warte uwagi jest też podwieszenie układu wydechowego, lub skrzyni biegów, bo w tym przypadku przyczyna może miec więcej źródeł...
  4. piotrektbmw730d

    4x4

    paździoch30 i Kluczyk dobrze mówią, a raczej piszą..., a jeśli ktoś nie ma cierpliwości, dobrych chęci i ma dwie lewe ręce to później do wszystkich ma pretensję...kolego KARY5 doceń to że jest takie forum i staraj się nie narzekac na cały świat, bo nikt nie uprzedzał nikogo, że w rzyciu będzie łatwo... a nawiązując do tematu to naprawdę było by super miec e38 4x4 :) też sobie tak nieraz gdybałem jak i czy się by opłacało, ale cóż...Pozdrawiam tylny napęd;)
  5. wystarczy że zdejmiesz tylną kanapę i pod nią znajdziesz takie dwie okrągłe, gumowe osłony, następnie zdejmij osłone po prawej stronie auta i tam będziesz miał sześc nakrętek do odkręcenia, elektryczną wtyczkę i przewód paliwowy powrotny do zdjęcia...po wykonaniu owych czynności możesz powoli i ostrożnie próbowac uniesc nieco osłonę pompy, po czym będziesz musiał ręką odbezpieczyc pompę z plastikowego gniazda i to wszystko, acha i uważaj żeby niczego sobie przypadkiem nie pochlapac(miej przy tych operacjach jakieś ścierki... Pozdro;)
  6. baterie możesz zmienic po uprzednim zdjęciu tego prostokącika z tyłu pilota i odkręceniu dwóch malutkich wkrętów o krzyżowej główce...mam ten sam problem, lecz u mnie się świeci kontrolka na pilocie, ale słabo i niestety wymiana baterii nie zrobiła żadnej różnicy...Pozdrawiam i życzę rozwiązania problemu z opisem na tej dyskusji:)
  7. Przepraszam za pomyłkę co do tych kabli wysokiego napięcia, ale miałem BMW 750 v12 E38(1996r) i robiłem ostatnio BMW 730 E32(1990r), w których to są kable wysokiego napięcia i przez co miałem prawo zapomniec, że w v8 są na każdy cylinder osobne cewki w głowicach na świecach...Co i tak nie zmienia znacząco postaci rzeczy w przypadku usunięcia usterki przez założyciela owego postu...
  8. piotrektbmw730d

    Swap z 2.8 na 3.0d

    Szczerze, to jeśli masz warunki(ocieplony i suchy garaż, dobre narzędzia, dużo wolnego czasu i kogoś do pomocy), zbyt na niepotrzebne części itp., to myślę, że warto... Jeżeli ten anglik jest w dobrym stanie, to na 99,9% obejdzie się to bez spawania, ale musisz uważac na miliony kołków plastikowych i wszystko musisz sobie dobrze pozaznaczac... najgorsze w tym swapie, to najprawdopodobniej bedziesz musiał przełożyc całą instalację i przy tym rozebrac niemal doszczętnie całe auto...na początku takiej operacji proponowałbym cierpliwe rozebranie angola i ustalenie czy dasz sobie radę;) Pozdrawiam i życzę udanego swapa, jeżeli się oczywiście w rezultacie na niego zdecydujesz....
  9. Często tez zdarza się, że po prostu pada któryś z wtrysków-ustal mniej więcej na których cylindrach są komplikacje poprzez odłączanie po kolei każdego z cylindrów(kable wysokiego napięcia ze świec) i ze słuchu oznacz cylindry, po których odłączeniu praca silnika została najmniej zaburzona, a następnie tylko na tych cylindrach próbuj wymienic wtryski, kable, czy świece, jeżeli to nic nie da, to przyczyna tkwi głębiej(może komp pada, albo gdzieś jakieś połączenie szwankuje-może zaśniedziało, czy coś)może byc też coś z hydraulicznymi popychaczami zaworów, ale wtedy to by było słychac delikatne klekotanie, czy stuki w okolicach pokrywy klawiatury. Pozdrawiam i życzę szybkiego usunięcia usterki :)
  10. o ile się nie mylę, to jeżeli Ci radio świeci, to nie padł Ci żaden bezpiecznik-tylko przyczyna tkwi głębiej: -może byc np.: odłączona złączka od nagłośnienia, -może byc coś ze wzmacniaczem , -może coś byc również z sterowaniem systemu audio(skrzynka nieco podoba do komputera pokładowego, ale od systemu audio) i z samym radiem włącznie ...musisz próbowac, a najlepiej metoda prób i błędów przekładając wyżej wymienione moduły z innej BMW tego samego modelu i ewentualnie podjąc decyzje co z tym później począc... -jeśli już oszacujesz w czym tkwi problem i np.: bedziesz chciał uszkodzony element wymienic to napisz co Ci padło, bo ja mam na stanie oryginalne radio i osprzęt z BMW E38 750 v12 z 1996r. pozdrawiam i udanej diagnozy życzę
  11. moim zdaniem wystarczy tylko wyłączyc zasilanie auta poprzez odłączenie akumulatora na jakieś 2 minuty, a po ponownym załączeniu powinien byc już aktywowany język niemiecki(język, który jest językiem głównym w BMW). pozdrawiam
  12. piotrektbmw730d

    kontrolka oleju

    jeden czujnik jest w głowicy lub w bloku silnika i jest on dokładnie od ciśnienia oleju(jest ciśnienie, lub go nie ma) i od tego czujnika zależy świecenie i gaśnięcie kontroli oleju na desce, a drugi czujnik co jest w misce olejowej to czujnik poziomu oleju w silniku(czy jest odpowiednia ilośc oleju w silniku)-w razie niezgodności tego czynnika wyświetla sie informacja na wyświetlaczu kompa.
  13. Sorki, że dopiero się dołączyłem do dyskusji, ale taki problem mnie dopiero napotkał. Mi ostatnio też zanikł bieg wsteczny w mojej Buni tak w ogóle bez przyczyny:(... normalnie i bez gwałtownych ruchów załączałem biegi, lecz ponoc tak jak kolega pisze pękł kosz biegu wsteczego-tak mówia mechanicy od automatów-nie moge w to uwierzyc, bo ani nie było czuc żadnego szarpnięcia, ani stuku, ani chrupnięcia-dosłownie nic!!! w ogóle wykryłem brak biegu wstecznego gdy po zatrzymaniu sie chciałem wycofac, a auto nie zareagowało, choc 20minut wczesniej normalnie cofałem i normalnie po zatrzymaniu auta wbilem na pozycje "D"...co jest z tymi skrzyniami-przecież BMW to nie byle Ford czy VW??? Byłem u jednego mechanika od automatów, który powiedział, że wie o co w tej Bumie chodzi z tym biegiem i koszt naprawy z wymianami oleju i filtra zamknie się w 1500zł, a drugi wycenił diagnozę usterki(zdjęcie skrzyni i jej rozbiórke) na 600zł, a całkowity koszt naprawy na minimum 5000zł-Myśle koledzy forumowicze, że sobie chyba z nas jaja robią i tylko chca z nas zedrzec i łatwe pieniądze zarobic, gdyż sam jestem mechanikiem(nie mam u siebie warunków na taką naprawe, gdyż mam jeszcze nie wykończony i nieocieplony warsztat) i wiem, że zdjecie takiej skrzyni z rozbiórka to dla jednej osoby kwestia 6 godzin na spokojnie, a w 6 godzin 600zl- to lekka przesada!!! Pozdro wszystkim posiadaczom BMW;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.