Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

4 kamery dla kazdej z czterech stron auta

 

jak się to nazywa?

 

Po niemiecku zwie sie "Umgebungskameras"

 

i dziala to tak, ze mozna sobie podczas parkowania wybierac jaki obraz sie chce ogladac, czy z wszystkich kamer naraz, czy z kazdej z osobna

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
adaptacyjne światła na odległość (wiem bo mam).

 

Mowisz o opcji "524 Reflektory adaptacyjne" z cennika BMW ?

Opublikowano

Tak, mówiłem o 524. ale teraz już wiem jaka jest różnica. Płynna regulacja jest na pewno lepsza, jednak to malutki detal.

 

Mi np przydałby się czujnik parkowania z boku, nikt jeszcze tego nie wymyślił, a jak robisz kopertę przy ścianie to od strony pasażera często nie wiadomo ile jest miejsca, jak np chcesz się "przytulić" bokiem w ciasnym garażu.

 

3er faktycznie wygląda "tanio" w środku, taniej niż poprzednia. 5er natomiast bardzo zbliżyła się do 7er, chyba robią miejsce na 4er :)

Opublikowano
Czy malutki, plynna regulacja jest nie tylko w dlugosci wiazki ale i w jej szerokosci, a to juz duzy detal :)
Opublikowano
3er faktycznie wygląda "tanio" w środku, taniej niż poprzednia. 5er natomiast bardzo zbliżyła się do 7er, chyba robią miejsce na 4er :)

 

Widziałem tylko na zdjęciach ale na mnie deska trójki właśnie super wrażenie zrobiła - taka mała piątka. A, że jedynka prawie równie dobrze wygląda to świadczy dobrze o jedynce a nie źle o piątce czy trójce. F10 ma IMHO najlepsze wnętrze w swojej klasie.

Opublikowano
F10 ma IMHO najlepsze wnętrze w swojej klasie.

Dlatego się w niej zakochałem ;) Mam nadzieję, że będzie równie dobrze się sprawować jak wygląda :P

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano
słuchajcie, wiecie czy da się wyłączyć ten dźwięk (powitalny?), który jest przy odpalaniu silnika (to "plumpanie")?
http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano

Nio i cio?? Pojawił się czerwony napis - ale nie widzę dokładnie co i w jakim języku...

Normalnie nic takiego się nie dzieje. Mogę nakręcić własny filmik i wrzucić :8)

Opublikowano
Nio i cio?? Pojawił się czerwony napis - ale nie widzę dokładnie co i w jakim języku...

Normalnie nic takiego się nie dzieje. Mogę nakręcić własny filmik i wrzucić :8)

 

włącz głośniki ;) Dźwięk pojawia się wraz z odpaleniem silnika.

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano
A masz cały czas nogę na hamulcu? Sygnalizuje ci jakiś błąd, teraz musisz znaleźć jaki. Poszukaj co masz w komunikatach w I-Drive - coś Ci chce powiedzieć a Ty go olewasz.
Opublikowano
A masz cały czas nogę na hamulcu? Sygnalizuje ci jakiś błąd, teraz musisz znaleźć jaki. Poszukaj co masz w komunikatach w I-Drive - coś Ci chce powiedzieć a Ty go olewasz.

 

hehe, nie mam jeszcze tego samochodu, ale jak przeglądam różne filmiki to zawsze jest ten dźwięk i tak sobie myślę, że na dłuższą metę może być to denerwujące ;)

 

0:19
http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano
He, he dobre :) No to możesz odetchnąć z ulgą bo nie ma żadnego plumkania - odpalasz i jedziesz. Oj widać, że ktoś się nie może doczekać, znam ten ból :) :) :)
Opublikowano
Oj widać, że ktoś się nie może doczekać, znam ten ból :)

Prawdę mówić z tygodnia na tydzień jest coraz gorzej... Wszystkie zdjęcia z wewnątrz, z zewnątrz obejrzane, wszystkie filmiki również. Normalnie znam ten samochód na pamięć :lol:

 

Jeszcze raz daję sam dźwięk z samochodu "nówka sztuka" http://w555.wrzuta.pl/audio/9uGYuS5QCoQ/dzwiek No kurde... ten dźwięk jest przy każdym uruchomieniu :mad2:

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano
Gdybym miał jak to bym wsiadł i nagrał filmik żeby wyleczyć cię z bólu... no ale nie mam - może któryś z kolegów poratuje. Zastanawiam się co to może być - może pas nie zapięty? A propos - kiedy masz odbiór?
Opublikowano
Gdybym miał jak to bym wsiadł i nagrał filmik żeby wyleczyć cię z bólu... no ale nie mam - może któryś z kolegów poratuje. Zastanawiam się co to może być - może pas nie zapięty? A propos - kiedy masz odbiór?

 

Dobra, już nie truje tyłka :) Odbiór mam na koniec lutego/początek marca.

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano
włącz głośniki ;) Dźwięk pojawia się wraz z odpaleniem silnika.

 

No oczywiście, że włączyłem, i stąd też moja uwaga o czerwonym napisie, który pojawia się wraz z tymże dźwiękiem :wink:

Ale chyba już wszystko jasne... Ewentualnie - w ramach odliczania przed dostawą autka - proponuję sobie nastawić 'plumkanie' zamiast stopera :mrgreen: Oczywiście bez przesady, powiedzmy jedno na godzinkę w smartfonie :lol: (o ile rzecz jasna termin 'delivery' nie ulegnie zmianie...).

Opublikowano
Podobnie jak kolega f10trek oczekuję na 528xi i z jazd testowych jakie odbyłem mogę Cię zapewnić, że jeśli jest wszystko ok nie ma żadnego plumkania ;) To jest dźwięk służący do zwrócenia uwagi na jakiś błąd lub ważny komunikat. Swoją drogą, a instrukcji jeszcze nie przeczytałeś? :mrgreen:
Opublikowano

Kto, ja?!!

Przecie ja od początku twierdzę, że nie ma plumkania, a na brak znajomości instrukcji (przez co po niektórych użytkowników serii F) narzekałem osobiście w innym wątku :(

 

Plum-plum :mrgreen:

Opublikowano
włącz głośniki ;) Dźwięk pojawia się wraz z odpaleniem silnika.

 

No oczywiście, że włączyłem, i stąd też moja uwaga o czerwonym napisie, który pojawia się wraz z tymże dźwiękiem :wink:

Plumkanie to sygnalizacja błędu - zanim pojawił się czerwony napis, był biały komunikat "Onderhoud error" (??? gógle mówi że to Onderhoud=utrzymanie).

 

Za plumkaniem można zatęsknić. W ub. tygodniu dosiadłem na chwilę E91. A że na co dzień jeżdzę przeróbką VW z logo w kształcie kółek, z paskudnym brzęczykiem zamiast plumkaniem przez głośniki - to aż się łezka zakręciła. Za sprawą plumkania :-)

Opublikowano

Przykłady proszę. Ja jakoś jak konfigurowałem oba auta to kilku opcji zabrakło mi w A6, które są w 5... Jedyne czego nie ma w 5 fajnego co ma A6 to ledowa światła (w opcji).

 

Co jest w A6 a nie ma w F10:

 

pneumatyczne zawieszenie z aut. regulacja przeswitu + amorki elektryczne

sportowy mechanizm roznicowy tylnej osi

Google Maps

WiFi

Swiatla Full LED

Adaptacyjne swiatla Xenon z aut. regulacja dlugosci wiazki swiatla (brak podzialu na swiatla krotkie i dlugie)

Automatyczne parkowanie w napedzie 4x4

Automatyczne korygowanie toru jazdy podczas najechania na pas

Touch pad

Audi pre sense tyl (za duzo tlumaczenia:)

Fotele z kilkoma rodzajami masazu plecow

4 kamery dla kazdej z czterech stron auta

szyby dzwiekoszczelne

audio B&O zmiata HiFi Prof.

tuner TV z MPEG4 (obejrzysz polska tv, w bmw tylko mpeg2)

 

oczywiscie rozmawiamy o mozliwej konfiguracji full opcji a nie o golasach :)

i drobiazgi typu, wsiadasz do auta i fotele i kierownica odrazu sie grzeja, a nie jak w F10 trzeba jeszcze ponaciskac wszystkie przyciski za kazdym razem gdy sie wsiada, w audi wciskasz raz i masz opcje wlaczona caly czas

 

Moje 3 grosze, jako (nieszczęśliwego) użytkownika auta na A (ale w wersji C6 czyli w poprzedniej generacji):

- pneumatyka - czy Audi z pneumatyką nie będzie czasem gorsze niż F10 z tradycyjnym zawieszeniem? O ile C7 to inna epoka niż C6, to zawieszeniowo pismacy wciąż krytykują Audi za twardość. W C6 (poprzedni model A6) jest z tym tragicznie - auto podskakuje jak piłka, pneumatyka pomaga tylko trochę

- fotele z masażem - fajnie, tylko jak zwykle w audi - barok i przesada. 30k za fotele? W salonie nie było mi dane ich dotknąć, gdy komforty są w większości pokazywanych BMW

- touchpad - w audi potrzebny, bo MMI jest w stosunku do i-drive'a mało intuicyjny. Jeżdząc E61 nie mogłem pojąć płaczu że i-drive jest skomplikowany - to mógł powiedzieć tylko ktoś kto nie poznał nielogiczności MMI. Aha - próbowałem użyć touchpada do nawigacji w A, zamiast tego wskakiwały mi cyferki :shock: - kanały radia. No wypas po prostu ;-)

 

Kopiąc dalej leżącego:

- czy w C7 jest możliwość ustawienia radia aby pokazywało zapamiętane stacje? Jak mnie !@#$% poranne przełączanie z pełnej listy na zapamiętane stacje...

- wycieraczki automatyczne - każdy kto przesiądzie się z BMW na inne auto wie o co biega

- oświetlenie włącznika świateł odbijające się w bocznej szybie to pewnie już w C7 poprawili, ostatnio widziałem takie coś w dełu, potem tylko w A6 C6 :mrgreen:

 

Reszta wskazanych punktów jest na plus Audi, to przyznaje. Inna sprawa to ich istotność - dla mnie jednak drugorzędna.

 

Jak sądzę płużenie które jest problemem w C6 (nie tylko FWD, także w C6 quattro), ma szanse być wyeliminowane. Znacznie krótszy zwis przedni, silnik prawie w osi w C7 (a nie pół metra przed jak u poprzednika), odchudzenie auta. W ogóle o ile poprzednikowi czyli C6 można wiele zarzucić, to oględziny nowego A6 w oczekiwaniu na serwis pokazały jedno: jest blisko. Wszystkie irytujące pierduły zostały poprawione. Zbyt twarde konturowe fotele są już bardzo OK. Jest ciaśniej, podłokietnik co prawda nadal przykrótki, ale w ten w drzwiach już łokieć trafia. Drzwi nie zabijają dzieci siłą sprężyn, itp. Zabytkowy tiptronik zastąpiony S-tronikiem - może i nie jest jakiś tam super lepszy, ale w mieście pod dystrybutorem może pobić tradycejną skrzynkę AT w F10 niższym apetytem. Jest blisko i widać to na ulicach - namnożyło się nowych A6 sporo. I dobrze - może dlatego BMW nie podniosło cen jak chłopaki straszyli?

 

A co do tematu wątku - czekam na dłuższy test 528xi.

Opublikowano
Kto, ja?!!

Przecie ja od początku twierdzę, że nie ma plumkania, a na brak znajomości instrukcji (przez co po niektórych użytkowników serii F) narzekałem osobiście w innym wątku :(

 

Plum-plum :mrgreen:

 

Chodziło mi o kolegę f10trek :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.