Skocz do zawartości

528i xdrive vs 525d xdrive


rosiur

Rekomendowane odpowiedzi

4 kamery dla kazdej z czterech stron auta

 

jak się to nazywa?

 

Po niemiecku zwie sie "Umgebungskameras"

 

i dziala to tak, ze mozna sobie podczas parkowania wybierac jaki obraz sie chce ogladac, czy z wszystkich kamer naraz, czy z kazdej z osobna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak, mówiłem o 524. ale teraz już wiem jaka jest różnica. Płynna regulacja jest na pewno lepsza, jednak to malutki detal.

 

Mi np przydałby się czujnik parkowania z boku, nikt jeszcze tego nie wymyślił, a jak robisz kopertę przy ścianie to od strony pasażera często nie wiadomo ile jest miejsca, jak np chcesz się "przytulić" bokiem w ciasnym garażu.

 

3er faktycznie wygląda "tanio" w środku, taniej niż poprzednia. 5er natomiast bardzo zbliżyła się do 7er, chyba robią miejsce na 4er :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3er faktycznie wygląda "tanio" w środku, taniej niż poprzednia. 5er natomiast bardzo zbliżyła się do 7er, chyba robią miejsce na 4er :)

 

Widziałem tylko na zdjęciach ale na mnie deska trójki właśnie super wrażenie zrobiła - taka mała piątka. A, że jedynka prawie równie dobrze wygląda to świadczy dobrze o jedynce a nie źle o piątce czy trójce. F10 ma IMHO najlepsze wnętrze w swojej klasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nio i cio?? Pojawił się czerwony napis - ale nie widzę dokładnie co i w jakim języku...

Normalnie nic takiego się nie dzieje. Mogę nakręcić własny filmik i wrzucić :8)

 

włącz głośniki ;) Dźwięk pojawia się wraz z odpaleniem silnika.

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz cały czas nogę na hamulcu? Sygnalizuje ci jakiś błąd, teraz musisz znaleźć jaki. Poszukaj co masz w komunikatach w I-Drive - coś Ci chce powiedzieć a Ty go olewasz.

 

hehe, nie mam jeszcze tego samochodu, ale jak przeglądam różne filmiki to zawsze jest ten dźwięk i tak sobie myślę, że na dłuższą metę może być to denerwujące ;)

 

0:19
http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj widać, że ktoś się nie może doczekać, znam ten ból :)

Prawdę mówić z tygodnia na tydzień jest coraz gorzej... Wszystkie zdjęcia z wewnątrz, z zewnątrz obejrzane, wszystkie filmiki również. Normalnie znam ten samochód na pamięć :lol:

 

Jeszcze raz daję sam dźwięk z samochodu "nówka sztuka" http://w555.wrzuta.pl/audio/9uGYuS5QCoQ/dzwiek No kurde... ten dźwięk jest przy każdym uruchomieniu :mad2:

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał jak to bym wsiadł i nagrał filmik żeby wyleczyć cię z bólu... no ale nie mam - może któryś z kolegów poratuje. Zastanawiam się co to może być - może pas nie zapięty? A propos - kiedy masz odbiór?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał jak to bym wsiadł i nagrał filmik żeby wyleczyć cię z bólu... no ale nie mam - może któryś z kolegów poratuje. Zastanawiam się co to może być - może pas nie zapięty? A propos - kiedy masz odbiór?

 

Dobra, już nie truje tyłka :) Odbiór mam na koniec lutego/początek marca.

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włącz głośniki ;) Dźwięk pojawia się wraz z odpaleniem silnika.

 

No oczywiście, że włączyłem, i stąd też moja uwaga o czerwonym napisie, który pojawia się wraz z tymże dźwiękiem :wink:

Ale chyba już wszystko jasne... Ewentualnie - w ramach odliczania przed dostawą autka - proponuję sobie nastawić 'plumkanie' zamiast stopera :mrgreen: Oczywiście bez przesady, powiedzmy jedno na godzinkę w smartfonie :lol: (o ile rzecz jasna termin 'delivery' nie ulegnie zmianie...).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie jak kolega f10trek oczekuję na 528xi i z jazd testowych jakie odbyłem mogę Cię zapewnić, że jeśli jest wszystko ok nie ma żadnego plumkania ;) To jest dźwięk służący do zwrócenia uwagi na jakiś błąd lub ważny komunikat. Swoją drogą, a instrukcji jeszcze nie przeczytałeś? :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włącz głośniki ;) Dźwięk pojawia się wraz z odpaleniem silnika.

 

No oczywiście, że włączyłem, i stąd też moja uwaga o czerwonym napisie, który pojawia się wraz z tymże dźwiękiem :wink:

Plumkanie to sygnalizacja błędu - zanim pojawił się czerwony napis, był biały komunikat "Onderhoud error" (??? gógle mówi że to Onderhoud=utrzymanie).

 

Za plumkaniem można zatęsknić. W ub. tygodniu dosiadłem na chwilę E91. A że na co dzień jeżdzę przeróbką VW z logo w kształcie kółek, z paskudnym brzęczykiem zamiast plumkaniem przez głośniki - to aż się łezka zakręciła. Za sprawą plumkania :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykłady proszę. Ja jakoś jak konfigurowałem oba auta to kilku opcji zabrakło mi w A6, które są w 5... Jedyne czego nie ma w 5 fajnego co ma A6 to ledowa światła (w opcji).

 

Co jest w A6 a nie ma w F10:

 

pneumatyczne zawieszenie z aut. regulacja przeswitu + amorki elektryczne

sportowy mechanizm roznicowy tylnej osi

Google Maps

WiFi

Swiatla Full LED

Adaptacyjne swiatla Xenon z aut. regulacja dlugosci wiazki swiatla (brak podzialu na swiatla krotkie i dlugie)

Automatyczne parkowanie w napedzie 4x4

Automatyczne korygowanie toru jazdy podczas najechania na pas

Touch pad

Audi pre sense tyl (za duzo tlumaczenia:)

Fotele z kilkoma rodzajami masazu plecow

4 kamery dla kazdej z czterech stron auta

szyby dzwiekoszczelne

audio B&O zmiata HiFi Prof.

tuner TV z MPEG4 (obejrzysz polska tv, w bmw tylko mpeg2)

 

oczywiscie rozmawiamy o mozliwej konfiguracji full opcji a nie o golasach :)

i drobiazgi typu, wsiadasz do auta i fotele i kierownica odrazu sie grzeja, a nie jak w F10 trzeba jeszcze ponaciskac wszystkie przyciski za kazdym razem gdy sie wsiada, w audi wciskasz raz i masz opcje wlaczona caly czas

 

Moje 3 grosze, jako (nieszczęśliwego) użytkownika auta na A (ale w wersji C6 czyli w poprzedniej generacji):

- pneumatyka - czy Audi z pneumatyką nie będzie czasem gorsze niż F10 z tradycyjnym zawieszeniem? O ile C7 to inna epoka niż C6, to zawieszeniowo pismacy wciąż krytykują Audi za twardość. W C6 (poprzedni model A6) jest z tym tragicznie - auto podskakuje jak piłka, pneumatyka pomaga tylko trochę

- fotele z masażem - fajnie, tylko jak zwykle w audi - barok i przesada. 30k za fotele? W salonie nie było mi dane ich dotknąć, gdy komforty są w większości pokazywanych BMW

- touchpad - w audi potrzebny, bo MMI jest w stosunku do i-drive'a mało intuicyjny. Jeżdząc E61 nie mogłem pojąć płaczu że i-drive jest skomplikowany - to mógł powiedzieć tylko ktoś kto nie poznał nielogiczności MMI. Aha - próbowałem użyć touchpada do nawigacji w A, zamiast tego wskakiwały mi cyferki :shock: - kanały radia. No wypas po prostu ;-)

 

Kopiąc dalej leżącego:

- czy w C7 jest możliwość ustawienia radia aby pokazywało zapamiętane stacje? Jak mnie !@#$% poranne przełączanie z pełnej listy na zapamiętane stacje...

- wycieraczki automatyczne - każdy kto przesiądzie się z BMW na inne auto wie o co biega

- oświetlenie włącznika świateł odbijające się w bocznej szybie to pewnie już w C7 poprawili, ostatnio widziałem takie coś w dełu, potem tylko w A6 C6 :mrgreen:

 

Reszta wskazanych punktów jest na plus Audi, to przyznaje. Inna sprawa to ich istotność - dla mnie jednak drugorzędna.

 

Jak sądzę płużenie które jest problemem w C6 (nie tylko FWD, także w C6 quattro), ma szanse być wyeliminowane. Znacznie krótszy zwis przedni, silnik prawie w osi w C7 (a nie pół metra przed jak u poprzednika), odchudzenie auta. W ogóle o ile poprzednikowi czyli C6 można wiele zarzucić, to oględziny nowego A6 w oczekiwaniu na serwis pokazały jedno: jest blisko. Wszystkie irytujące pierduły zostały poprawione. Zbyt twarde konturowe fotele są już bardzo OK. Jest ciaśniej, podłokietnik co prawda nadal przykrótki, ale w ten w drzwiach już łokieć trafia. Drzwi nie zabijają dzieci siłą sprężyn, itp. Zabytkowy tiptronik zastąpiony S-tronikiem - może i nie jest jakiś tam super lepszy, ale w mieście pod dystrybutorem może pobić tradycejną skrzynkę AT w F10 niższym apetytem. Jest blisko i widać to na ulicach - namnożyło się nowych A6 sporo. I dobrze - może dlatego BMW nie podniosło cen jak chłopaki straszyli?

 

A co do tematu wątku - czekam na dłuższy test 528xi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto, ja?!!

Przecie ja od początku twierdzę, że nie ma plumkania, a na brak znajomości instrukcji (przez co po niektórych użytkowników serii F) narzekałem osobiście w innym wątku :(

 

Plum-plum :mrgreen:

 

Chodziło mi o kolegę f10trek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.