Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

wymieniałem ostatnio pompe wtryskową i po jej wymianie silnik faluje mi na jałowym biegu:( mechanik pow że jeśli tak dalej bd to widocznie wina pompy i bd musiał ją wyciągnąc i wysłac na gwarancje oczywiście za wymontowanie i montaż pompy bd musiał mu zapłacic( wczesniej wzią za to 500 zł)chciałem zapytac czy mozliwe żeby to była pompa wtryskowa? i czy np powodem nierównej pracy silnika mogą byc spalone świece żarowe bo mam 3 spalone lecz mechanik mi ich nie wykreci bo sa zapieczone i codziennie pryskam je wd40 i po około 2 tyg mam u niego sie pokazac i spróbuje je wymienic.

prosze o szybkie podpowiedzi i ewentualne diagnozy:)

pozdrawiam:)

Opublikowano

możliwe że nie odpala na wszystkie gary bo teraz już bez świec ani rusz jak jest temp minusowa

co to za mechanik ???? jak świecy nie potrafi wykręcić ? ja bym do niego nigdy nie wrócił

 

wd40 za słabe trza będzie podgrzac zeby wykręcić

 

czy jak juz odpali i sie zagrzeje po zgaszeniu i ponownej próbie odpalenia tez nierówno chodzi????

 

moze wtryski moze swiece moze lewe powietrze?

 

pisz coś więcej ale wymien najpierw te świece

Opublikowano
łeee jakie świece u mnie beemka paliła do -10 bez problemu a miałem 3 spalone świece wiec przy obecnych temp to nie ma znaczenia :) problemu szukałbym gdzie indziej... poza tym obroty falują na rozgrzanym silniku??
Opublikowano
po zapaleniu i rozgrzaniu sie silnika tez faluja:( i jeszcze że gdy silnik sie rozgrzeje to troche kopci i czuc olej:( jak go chce odpalić to rozkreca sie jak traktor i az całe auto sie częsie czy to wina świec?
Opublikowano
panowie jeszcze jedno pytanko a minowicie wziołem sie za wyczyszczenie zaworu EGR no i był dośc sporo zarośniety po wyskrobaniu tego syfu wrzuciłem cały zawór do pojemnika z benzyną żeby odmokła reszta.czy można zanurzyć cały zawór z benzynie? i po wyczyszczeniu zaworu ten tłoczek w srodku nie chce ruszyć w zadna strone :cry: co z tym moge zrobić? i jeszcze jedno pytanko czy silnik może falować przez zapchany filtr odmy bo jak popatrzyłem na swój to sie załamałem :(
Opublikowano
mozna zanurzyc ale trzeba uwazac zeby do membramy,ktora znajduje sie w zaworze nie naleciala benzyna.Nastepnym razem lekko zeskrob zeby nie porysowac i popsikaj Akra.Wez rozruszaj tloczek wciskajac go od strony gdzie wchodzi rurka od chlodniczki spalin.Zasyfiony filtr wymien albo cala odme jezeli nigdy nie wymieniales
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam ponownie1

wyczyściłem zawór EGR wymieniłem filtr odmy i dalej nic:( ostatnio jadąc zauwarzyłem że auto po dodaniu gazu zaczeło mulic i szedł nie równo tak jak by go trochę rwało i przerywało:( i jeszcze zauwarzyłem stojąc przed domem na jałowym biegu gdy wcisnełem sprzegło i je nagle puściłem że obroty przez jakies 1-2 sekundy zafalowały:( panowie poszę o pomoc

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Turbina? Jak miałeś odme zapchaną to mogłeś zabić turbo.

Polecałbym obadać czy nie są wywalone uszczelniacze.

No i czy nie są zapieczone kierownice.

Opublikowano

Czy obroty falują kiedy silnik nie złapie odpowiedniej temperatury? (wskaźnik w pion)

Czy falują jak nawet jest rozgrzany?

 

Jeżeli tylko w momencie rozgrzewania, to na 90% podgrzewacz silnika.

Jak kraść to miliony...jak jeździć to BMW!!
  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam. Ja mam podobny problem. Kiedy odpalam silnik nie równo pracuje, obroty troche falują. Dodam, że dzieje się to na biegu P. Gdy przełącze na D sytuacja się poprawia, a kiedy już ruszę problem znika. Zauważyłem też że przy niższych temperaturach problem się nasila. Na rozgrzanym silniku nie ma żadnego problemu. Co to może być?
Opublikowano
zacznij od rzeczy najprostrzych i oczywistych - swiec żarowych, ustal czy grzeją (błędy), moze masz popalone, moze sterownik padł (4x blad) i żadna nie grzeje a wtedy przy zimnym poranku moze delikatnie falować przez doslownie chwile

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Na komputerze pokazało, że dwie świece są spalone. Wymieniłem cały komplet świec, a na komputerze nadal pokazuje, że świece są uszkodzone. Mechanik powiedział, że trzeba wymienić jeszcze przekaźnik ale to i tak nie rozwiąże problemu. W moim przypadku ten że mechanik twierdzi, że to wina wtrysków. Komputer pokazaływał na jednym wtrysku delikatnie inne parametry niż na reszcie. Kiedy kazał mi trzymać obroty na około 2 tysiące parametry na wszystkich wtryskach były dobre. Co o tym sądzicie? Wierzyć mechanikowi i zająć się wtryskami?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.