Skocz do zawartości

Pytanie o termostat, czy bedzie pasowal


kucza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

 

Po pierwsze chcialem sie ze wszystkimi serdecznie przywitac. Od dwoch tygodni jestem szczesliwym (bardzo!!) posiadaczem BMW E36 318i '94.

 

Przejdzmy do rzeczy, jak poczytalem troche forum, widze, ze mam standardowy (mam taka nadzieje) problem. Mianowicie silnik jest niedogrzewany, zdecydowalem, ze wymienie termostat.

I teraz mam pytanie, czy ten z aukcji:

http://allegro.pl/show_item.php?item=78199469

bedzie pasowal do mojego samochodu. Silnik, z tego, co sprawdzilem (produkcja: styczen 1994), to mam M40 i w zwiazku z tym pytanie, czy ten termostat bedzie u mnie poprawnie dzialal. Dowiadywalem sie w sklepie w Poznaniu i cena (typowo do mojego samochodu) wynosi 74 zl, co w porownaniu z tym na aukcji jest troche wysoka. A moze ktos wie ewentulanie, gdzie w Poznaniu jest jakis dobry (jakosciowo i cenowo) sklep z czesciami (ja bylem na tym na Glogowskiej, niedaleko wiaduktu)?

 

Pozdrawiam i mam nadzieje, ze mi pomozecie

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przylaczam sie do pytania,

 

 

tez sie nad tym termostatem zastanawiam,

 

tylko czy za te 30 zl to nie bedzie jakas imitacja termostatu i bedzie jeszcze gorzej niz jest. Bo nagrzewac to mi sie silnik nagrzewa.. ale ile to czasu trwa :/

 

 

Pozdrawiam

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się wydaje że to już jest M43.Najlepiej niech nam kolega napisze czy silnik ma kopułke czy cewki i wtedy bedzie wiadomo.A najlepiej podjedz do sklepu i tam kup termostat a nie przez alegro.Do silnika M40 kosztuje grosze ale już do M43 termostat jest razem z obudową i o ile się nie mylę to w ASO dawałem ok 120zł.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przylaczam sie do pytania,

 

 

tez sie nad tym termostatem zastanawiam,

 

tylko czy za te 30 zl to nie bedzie jakas imitacja termostatu i bedzie jeszcze gorzej niz jest. Bo nagrzewac to mi sie silnik nagrzewa.. ale ile to czasu trwa :/

 

 

Pozdrawiam

 

a mam za 25zł. i nie narzekam.jakaś francuska firma ale niestety niepamiętam! :norty:

klepało ale przestało!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze podam ostatnie 7 znakow nr VIN i to pomoze:

 

FB85396

A mi się wydaje że to już jest M43.

Halo! Ludzie czytajcie dokładnie posty. VIN precyzyjnie stwierdził że jest to samochód wyprodukowany w 7/93. Pierwszą rejestrację mógł mieć w 1994 i nie jest to nic dziwnego. Z tego co czytałem to kupując w 1994 roku można było wybierać sobie między silnikami m40 i m43, bo były jeszcze równocześnie sprzedawane.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja twierdze ze w termostat to najlepiej zainwestowac oryginalny, czesto sie go nie wymienia, cena nie jest az tak zaporowa,a masz pewnosc ze otwiera sie przy wlasciwej temp. a tak wymienisz, majac nowy bedziesz szukal innej przyczyny niedogrzanioa lub przegrzania, po rozebraniu silnika okaze sie ze jedyne co moze byc to niewlasciwa temp dzialania termostatu...

wiem ze to dosc pesymistyczne podejscie, ale gdyby opisana sytuacja nie zdarzyla sie naprawde to bym nie zawracal dupy, tylko moim zdaniem to nie oszczednosc

aha, nie mi sie to zdarzylo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.