Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem.Jak odpalam auto rano i jest zimno ok 0-2stopnie to klekocze jak szalony wrecz silnik trzaska.Im bardziej sie nagrzeje tym mniej klekocze a jak zlapie temperature to chodzi prawidlowo i cicho.Ostatnio nawet kolega ktory ma octavie 1.9tdi zwrocil mi uwage ze chodzi jak stary diesel.Co to moze byc?jak jest cieply chodzi cichutko jak na 3.0d przystalo:)
Opublikowano (edytowane)
Masz zaślepiony EGR? Jak odłączyłem u siebie EGR ulegając wpływowi ogólnie panującej na forum opiniom to też silnik na zimo chodził strasznie twardo. Wyczyściłem, skręciłem, podłączyłem jak fabryka przykazał i jest cicho. Edytowane przez Yaza
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano

Wszystkie swieczki Ci grzeją?

 

Nagraj moze jakis filmik na zimnym i potem w tych samych warunkach na cieplym (zeby miec porownanie hałasu)

Opublikowano (edytowane)
Masz zaślepiony EGR?

Nie nwiem czy mam zaslepiony egr,jak to sprawdzic??moze to miec zwiazek z glosna praca tylko na zimnym?bo tak jak pisalem na cieplym brak problemu

 

Ps swieczki dzialaja prawidlowo zalozylem nowe oryginaly miesiac temu....

Edytowane przez BMW e39
Opublikowano
EGR pomimo minusów ma i plusy, łagodzi twardą pracę zimnego silnika dopuszczając ciepłe spaliny do zimnego zasysanego powietrza.
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano
EGR pomimo minusów ma i plusy, łagodzi twardą pracę zimnego silnika dopuszczając ciepłe spaliny do zimnego zasysanego powietrza.

 

Mam blad na kompie 0400 blad recyrkulacji spalin i nikt nie jest w stanie powiedziec dlaczego ten bald mi wyskoczyl...

Opublikowano

Pisałem Ci niedawno, zebys sprawdził na wolnych obrotach wartosc masy powietrza założonej i rzeczywistej (soll air mass, ist air mass)

Będziesz wszystko wiedzial czy rzeczywiscie masz zamkniety EGR. Wartosci równe świadczą o dobrze działajacym EGR. Przy zatkanym EGR wartosc rzeczywista bedzie prawie 2x wieksza niz to, co oczekuje ECU.

Opublikowano
Pisałem Ci niedawno, zebys sprawdził na wolnych obrotach wartosc masy powietrza założonej i rzeczywistej (soll air mass, ist air mass)

Będziesz wszystko wiedzial czy rzeczywiscie masz zamkniety EGR. Wartosci równe świadczą o dobrze działajacym EGR. Przy zatkanym EGR wartosc rzeczywista bedzie prawie 2x wieksza niz to, co oczekuje ECU.

 

Tak tylko gdzie i jak to sprawdzic?

Opublikowano

Witam.

Skąd ten klekot dochodzi?,bardziej z góry czy z dołu silnika?,napisz może kolego jak rozwiązałeś problem z palącą się kontrolką ciśnienia oleju,być może to ma jakiś wpływ na te problemy z klekotaniem.Pozdr.

Opublikowano
Witam.

Skąd ten klekot dochodzi?,bardziej z góry czy z dołu silnika?,napisz może kolego jak rozwiązałeś problem z palącą się kontrolką ciśnienia oleju,być może to ma jakiś wpływ na te problemy z klekotaniem.Pozdr.

 

Hah widze ze pamietales o kontorlce:) a z nia w koncu nic nie zrobilem ,i co najlepsze teraz gasnie po max 1 sekundzie z rana!!klekot raczej z gornej czesci silnika??nie ar_w?

Opublikowano
Jak odłączyłem u siebie EGR ulegając wpływowi ogólnie panującej na forum opiniom to też silnik na zimo chodził strasznie twardo. Wyczyściłem, skręciłem, podłączyłem jak fabryka przykazał i jest cicho.

 

Cicho? Na pewno Ci głośniej i wyraźniej klepie na zimnym anizeli po rozgrzaniu, nie ściemniaj ;)

 

U mnie dzwiek dochodzi z silnika ewidentnie, ale nie jest to "obcy" klekot wynikający z poluzowania/zużycia jakiegos podzespołu.

Ja np. nie mam osłony pod silnikiem i uszczelek pod maską, a one mają duzy wplyw na wyciszenie silnika ogółem.

 

 

BMW e39: w INPIE, kolejno: e39 -> engine -> M57 -> Status -> Analog2 (albo Analog3 - nie pamietam dokladnie)

Opublikowano
No jasne że chodzi głośniej na zimnym, ale zdejmij wężyk podciśnienia od EGR na pracującym zimnym silniku a usłyszysz różnicę.
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano
ciężko mi powiedzieć bo nie wiem jak głośno Tobie silnik pracuje na zimnym ale tak to raczej normalne, że wszystko przyjemniej i płynniej chodzi na ciepło. Także u mnie też praca na zimnym jest inna niż na ciepłym.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam panowie. ja mam e39 525d i przy niskich temperaturach, po odpaleniu silniczek chodzi trochę głośniej niż normalnie. ale po 30- 60 sekundach wszystko się normuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.