Skocz do zawartości

pavel

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d 2002r

Osiągnięcia pavel

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. pavel

    Wymiana podsufitki

    Witam wszystkich Postanowilem zmienic sobie podsufitke z białej na ciemna i pojawił sie pewien problem mianowicie moja wersja ma 10poduszek (2 z tylu w suplkach) a w ogole nie ma ciemnych z airbagami z tylu Kupilem ciemna ale nie ma z tylu miejsca na airbagi w slupkach , myslalem , ze wejdzie ale nie da sie jej zalozyc bo airbagi 'wadzą', chcialbym wyjac poduszki z tylu z tych dwoch slupkow zeby moc ja jednak zalozyc ale nasuwa sie pytanie Czy jezeli te dwie tylnie poduszki nie beda wpiete to reszta bedzie dzialac ? co zrobic zeby reszta poduszek dzialala jezeli tamte nie sa wpiete ?? Prosze o rady z gory dziekuje
  2. pavel

    Sprezyny m-technic

    W ASO w krakowie 5dni czekania az sciagna je z niemiec bo na magazynach nie ma ;/ wie ktos jakim kolorem sa oznaczone sprezyny w zawiasie m-technic ????
  3. pavel

    Sprezyny m-technic

    Witam pekla mi sprezyna amora z przodu (lewa strona), posiadam zawieszenie m-technic i nigdzie nie moge znalezc sprezyn pasujacych do tego zawieszenia (wszedzie seryjne - a z tego co wiem to serii do m-technica wkladac nie wypada) 1. Pekla jedna sprezyna - w takim wypadku chyba lepiej wymienic obydwie z przodu bo nie wiem w jakiej formie jest sprezyna z prawej strony? 2. Znacie jakies sklepy albo namiary gdzie dopadne sprezyny do m-technica ? zalezy mi na czasie bo w srode wyjezdzam do pracy (niemcy) a z peknieta nie pojade tyle tysiecy to strach jechac i potrzebuje kupic je dosc szybko Prosze o pomoc
  4. Przepraszam , ze tak pozno :) ale jezeli by to kogos interesowalo to do pl sie dotoczylem :D turbina umierala stad te dzwieki , juz mam nowa , zrobilem juz na niej ponad 10 000km i wszystko gra :8)
  5. pavel

    Felgi 16cali do e39

    no wlasnie nie mam mozliwosci przymierzyc bo zamawialbym je z neta i wiadome jak to jest jak juz sie kase zaplaci :)
  6. pavel

    Felgi 16cali do e39

    Witam posiadam e39 530d 2002r i kupuje felgi 16cali na zime 16cali , do tego juz mam upony dunlopa winter sport 225/55 Prosze o pomoc czy takie felgi podejdą ? Mianowicie: 5x120 rozstaw srub , 74mm < jezeli chodzi o otwory to wszystko spasuje 7Jx16H2 , IS(ET)46 Niezbyt sie orientuje w tym ET czy podejda ? niby sa do e39 ale wole was wiekszych specow zapytac :) w koncu po to mamy to forum, z gory dziekuje za pomocne odpowiedzi
  7. naprawde nikt nie wie co to moze byc?
  8. Witam posiadam e39 530d 2002r Mam turbine po regeneracji (zrobilem na niej 3000km) , zmienilem takze przeplywomierz , termostat , rure dolotu powietrza do turbo oraz wyciagnalem katalizatory. Turbina nie była zajezdzana - jazda tylko na autostradach, nie pałowanie. Po 2000km cos w silniku zaczelo dziwnie swiszczeć - jest to metaliczny dzwiek ktory nie jest slyszalny w ogole do 1300obrotów , od 1300-2200obr jest slyszalny najbardziej , powyzej ustaje, od 3000obr w ogole go nie slychac. Dzwiek przypomina metaliczne tarcie. Wrzucam mp3 z nagraniem po kolei obroty co jakies 15sekund są zwiekszane o 500. Prosze o zwrocenie uwagi na koniec mp3 - nagralem dzwiek spadku z obrotów tak z 3000-1000 obrotów , ten dzwiek najbardziej slychac pomiedzy 2200-1300obr. Najgorsze jest to , ze jestem w niemczech i nie mam mozliwosci wizyty u mechanika (wiadome jakie tu sa koszta serwisu , nowa beemke bym pewnie kupił :)) do kraju wracam za jakis tydzien i czeka mnie zrobienie jeszcze 1300km. Prosze o pomoc z zdiagnozowaniem co to moze byc i czy naprawde powinienem zaczac sie bac. link: do nagrania (jakos nie najlepsza bo niestety z telefonu) http://w361.wrzuta.pl/audio/1aKtPTAX9pp/e39_3.0_diesel_pr zwroccie uwage od 30 do 60sekundy i od 2:00 do 2:30 <- tu najbardziej slychac przy spadku z obrotów Bardzo prosze , wiem , ze znajdzie sie jakis fachowiec ktoremu zechce sie poswiecic te 3minuty na przesluchanie tego nagrania. Z gory dzieki
  9. Witam Chwile temu najechałem na sporą dziure W aucie wymieniłem amory (nowe sachs advantage), końcówke drążka , piaste , dwa wahacze z prawej strony po przejechaniu kilkuset km coś zaczęło mi stukać z prawej strony (przód) objawia sie to przy maksymalnym skręcie kół oraz przy nierównosciach Czy wie ktoś w czym może być problem ? Aktualnie nie ma mnie w kraju i nie mam jak podjechać na diagnoze. Czy to może być poważne ? Z gory thx za pomoc
  10. Nic nie grzebalem , na luzie wkreca sie momentalnie na obroty Wyglada , ze wszystko jest ok , silnik pieknie pracuje , wkreca sie momentalnie na obroty , rusza normalnie , tylko praca silnika w ogole nie przekłada sie na jazde. Auto jedzie jak polonez. Skrzynia nie szarpie, wydaje sie jak by sie slizgala i nagle zalapuje bieg. Juz nie dziala tak jak dzialala przed dziurą Auto stało długo u mechanikow bo czekalo w kolejce a potem troche roboty (wsadzone dwa amory sachsy advantage , koncowka drazka i drazek lemferdera, nadkole prawe , dwa wahacze z prawej str) Robie to z AC bo nie mam czasu i mozliwosci sie bujać zeby sciagac z zarzadcy drogi. Teraz jest u lakiernika bo zmienilem takze zderzak i nie mam narazie mozliwosci podjechac na komputer - zrobie to po lakierowaniu, pozatym wyjezdzam za granice na 2tyg - pracuje w niemczech) no dziura kolos 15-16cm glebokosci , nie ma to jak nasze piekne polskie drogi
  11. silnik jest w stanie idealnym , nic nie kopci
  12. WItam chcialem sie przywitac! :wink: jestem nowy na forum (nowo zarejestrowany - czytam juz jakis czas) Zwracam sie z prosba o pomoc czy moze ktos wie z czym wiaze sie moj problem Niedawno po najechaniu na bardzo duza dziure uszkodzilem wachacze i amortyzatory (zawieszenie m-technic). Po wymianie calego kompletu piasta+wachacze+drazek+amortyzatory z kopula gdy wsiadlem do auta przezylem szok poniewaz moja ukochana beema jezdzi jak duzy fiat. Turbina chodzi , ciagnie mocno obroty po 4-5000 ale auto praktycznie nie przyspiesza. Podejrzewam, ze padło coś w skrzyni biegów ponieważ czuje uslizg skrzyni. Praca silnika w ogole nie przekłada sie na jazde, przy 4000obr auto jedzie 100km/h, po wlaczeniu na tryb manualnej zmiany biegow i wcisnieciu mocno pedału gazu samochód niemrawo rusza a wczesniej 'urywało asfalt'. Skrzynia pracuje cichutko , nic nie szarpie , nie zgrzyta ale odczucie jest takie jak by sie jechalo caly czas na polsprzegle. Jezeli dodaje delikatnie gazu to doczekalem sie 160km/h ale trwało to całe wieki. Nadmieniam , ze podczas napraw akumulator byl kilkukrotnie wypinany i stal bez pradu (elektronika dziala - centralny oraz cala reszta). O co tu chodzi ? czy to wina skrzyni ? Macie jakies pomysly? Z gory dziekuje za fachową pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.