Witam posiadam e39 530d 2002r Mam turbine po regeneracji (zrobilem na niej 3000km) , zmienilem takze przeplywomierz , termostat , rure dolotu powietrza do turbo oraz wyciagnalem katalizatory. Turbina nie była zajezdzana - jazda tylko na autostradach, nie pałowanie. Po 2000km cos w silniku zaczelo dziwnie swiszczeć - jest to metaliczny dzwiek ktory nie jest slyszalny w ogole do 1300obrotów , od 1300-2200obr jest slyszalny najbardziej , powyzej ustaje, od 3000obr w ogole go nie slychac. Dzwiek przypomina metaliczne tarcie. Wrzucam mp3 z nagraniem po kolei obroty co jakies 15sekund są zwiekszane o 500. Prosze o zwrocenie uwagi na koniec mp3 - nagralem dzwiek spadku z obrotów tak z 3000-1000 obrotów , ten dzwiek najbardziej slychac pomiedzy 2200-1300obr. Najgorsze jest to , ze jestem w niemczech i nie mam mozliwosci wizyty u mechanika (wiadome jakie tu sa koszta serwisu , nowa beemke bym pewnie kupił :)) do kraju wracam za jakis tydzien i czeka mnie zrobienie jeszcze 1300km. Prosze o pomoc z zdiagnozowaniem co to moze byc i czy naprawde powinienem zaczac sie bac. link: do nagrania (jakos nie najlepsza bo niestety z telefonu) http://w361.wrzuta.pl/audio/1aKtPTAX9pp/e39_3.0_diesel_pr zwroccie uwage od 30 do 60sekundy i od 2:00 do 2:30 <- tu najbardziej slychac przy spadku z obrotów Bardzo prosze , wiem , ze znajdzie sie jakis fachowiec ktoremu zechce sie poswiecic te 3minuty na przesluchanie tego nagrania. Z gory dzieki