Skocz do zawartości

amon87

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O amon87

  • Urodziny 05.12.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525i m20b25 1989
    Diamantschwarz Metallic
  • Lokalizacja
    Zawiercie

Osiągnięcia amon87

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Też zabierałem się do rozebrania tego cholerstwa i nie jest to takie proste, więc odpuściłem. Ale z tego co odkryłem, trzeba sciągnąć 'chrom' spod szyby, od góry na słupku należy sciągnąc uszczelkę, która jest tam zakończona 'kółkiem'. Z tego co zauważyłem, czarna listwa powinna wysunąć się do góry. Ale to ostatnie zdanie, to tylko moje przypuszczenia, z racji tego, że po sciągnięciu uszczelki odpuściłem sobie temat z powodu tego, że bałem się, że to cholerstwo uszkodzę :) Powodzenia!
  2. Tak dla potomnych. Zdarza się jeszcze, że puszcza uszczelka pod korkiem wlewu oleju (M20B25) i rzyga na wydechowy. U mnie tak bylo ;)
  3. Uwierz mi, że różne cuda już widziałem i przeżywałem z moim autem ;)
  4. Czy sprawdzałeś czujnik położenia wału? Być może na kole zęby 'odpadły' i nie wykrywa prędkości obrotowej. Sprawdź wtryski czy w miarę równo podają paliwo. Wypnij listwę wtryskowa, podłącz zasilanie paliwem i prądem i zakrec. Zobacz czy są w miarę równe strumienie. Miałem kiedyś podobny problem i winowajca były wtryski i po części kable. Warto też wymienić świece, jeśli często je wkrecales i wykrecales. Puszcza czasem uszczelnienie I dzieją się cuda. Powodzenia!
  5. Sprawdź sobie drążek główny. U mnie ostatnio to poszło do wymiany z uwagi na objawy jakie miałem i były bardzo podobne do Twoich. Powodzenia :)
  6. amon87

    E34 ulozenie wtryskow

    Jeśli chodzi o kolejność, to nie. Ważne jest jak są włożone. Uszczelki muszą być naoliwione olejem, może być silnikowy. Gniazda muszą być czyste, żeby nic do środka nie wpadło.
  7. amon87

    M20B25 problem z obortami

    Wlanie za 40 zł to jak kot naplakal. Mialem podobnie kiedys. Trzeba jej dolac za jakies minimum 50 zł i powinno wrocic do normy. To doswiadczenia z silnikiem m20b25 jak cos ;]
  8. amon87

    520i m20b20 wtryskiwacze

    Cześć, ja korzystałem z ich usług. Tylko nie regenerowałem, ale kupiłem 'nowe' wtryski do m20b25 o których wspominałeś. Przysłali komplet, wrzuciłem do auta, okazało się, że dwa z 'nowych' nie działały. Szybki zwrot niedziałających do nich - za 2 dni od tego miałem już dwa inne działające wtryski wysłane na ich koszt. W skrócie, wydają się rzetelni i warci polecenia. Przynajmniej ja jestem zadowolony.
  9. amon87

    BMW 520i - branie oleju

    Litro oleju w miesiąc? To albo ktoś objeżdza równik, albo non stop jezdzi na czerwonym polu. Moim zdaniem "troche" zbyt zameczony silnik.
  10. Mnie sie stało podobnie ostatnio. Jednak, jak to w przypadku mojego auta, jak coś się ma spieprzyć to się spieprzy na bogato. Pękło mocowanie siłownika i elegancko sobie wisialo na cięgnie i kabelku. Polecam też sprawdzić taką awarię pod tym kątem. Chwia roboty, a oszczędzimy sobie nerwów.
  11. danielxc717, ja mam niestety takiego ulepa, ale jeszcze nie trafiłem na czarne boczki pod elektrykę i skórę ;) moim jedynym wytłumaczeniem jest to, że miałem mozliwość po taniości dorwać sportsitze. Także nie bijcie! :)
  12. Dodaje film. Nieco na nim slychac co i jak. https://www.youtube.com/watch?v=AKEVaMICxmA Ale przy okazji znalazlem tak na 90% winowajce całego zamieszania. Jest to czujnik położenia wału. Przeczyściłem go i auto wkręca się w miarę przyzwoicie do 3000 obrotów. Do dzisiaj od początku problemów max 1500-1800. Jak zamontuję nowy czujnik napiszę co i jak. // edit wymieniony czujnik położenia wału. nic. zero różnicy. jutro przychodzą wtryski. ciekawe, co następne. niestety chwilowo brak kasy na komputer do m20b25.
  13. Dzięki za podpowiedź. Musze skolowac coś takiego. Jeszcze tylko musze dorwać wtryski. Zastanawiam się nad tymi wtryskami Boscha ev 6. W każdym razie, mam nadzieję, że auto zacznie niedługo z powrotem jeździć. Po długiej drodze z I na Węgry przestała lubić jeździć :)
  14. Na to nie wpadłem. Tylko gdzie on jest? :) tylko jeszcze jedna rzecz. Nie jest tak zawsze. Jak idzie pełnym gazem na jedynce, praktycznie się tego nie czuje.
  15. Już tłumacze. Jałowy do 2 tysięcy działa na wszystkie cylindry. 2-4 tysiące juz nie. Powyżej tych obrotów działa na wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.