Skocz do zawartości

stawros12

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O stawros12

  • Urodziny 02.12.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    - E34 520i 24v <33
    - E32 730i 91r <3
    - E32 735i 93r <3
    - E39 523i 97r M52b52 -Jest
  • Lokalizacja
    Kwaśniów Dolny
  • Zawód
    Mechanik

Osiągnięcia stawros12

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wszystkiego Siemens te same nr
  2. Witam Panowie od jakiegoś miesiąca jestem posiadaczem E39 touring 1997r 2.3 l 170 km o symbolu silnika M52B25 na jednym vanosie . Problem mianowicie jest taki że autko potrafi zgasnąć lub strasznie szarpnąć podczas jazdy ale ogólnie moc ma idzie dobrze da się jechać. Po podłączeniu pod kompa błędy były dwa przepływomierz oraz czujnik położenia wału . Wymieniłem przepływomierz od razy bo miałem taki gdzieś ze starych zapasów pozostał tylko błąd czujnika. Wiem że BMW nie trawi zamienników dlatego nawet się nie wygłupiałem i kupiłem ori używkę te same numery itp . I tutaj szok ponieważ po zmianie czujnika musiałem nią strasznie długo kręcić i straciła ok 80 % mocy nie dało się wgl nią wyjechać z placu (mam lekko pod górkę) . Dobra mówię może uszkodzony nie zrażam się zdobyłem w piątek komplet czujnik położenia wału i wałka rozrządu . Wymieniłem czujnik położenia wału no już myślałem że będzie dobrze odpaliła od razu ale nadal nie ma mocy jest lepiej niż na pierwszej podmiance no ale to nie to na moim ori niby uszkodzonym to lata w porównaniu z tym. Pomyślałem że może komp się pomylił czy coś wymieniłem również czujnik wałka ale tutaj już nie było żadnej różnicy. No i musiałem włożyć z powrotem mój stary uszkodzony czujnik na którym szarpie i gaśnie czasami ale na nim ma moc przynajmniej . Podpowie mi ktoś czego szukać i gdzie ? Pod koniec czerwca mam trasę prawie 2 tys km no i nie bardzo tak chce jechać . Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie odpowiedzi i rady . Dodam jeszcze na koniec tak w samochodzie wymieniłem olej + filtr , filtr paliwa , pow , kabinowe , oleje dyfer i skrzynia , świece no i tyle bo reszta w należytym porządku .
  3. stawros12

    KONTROLKA AIR BAG

    Witam panowie . Sprawdzalem dzisiaj w drzwiach kierowcy mechanizm szyby i musialem odpiąsc poduszke . Wczesniej odpiołem kleme . Po złozeniu wszystkiego kontrolka air bag sie swieci . Wiecie jak to zlikwidować ? Pomoze sciagniecie klemy na dluzszy czas ?
  4. stawros12

    M50B25 bierze olej

    Po pierwsze na prawde błąd to to że głowica nie miała szlifu, równie dobrze teraz ten olej może uciekać powoli bo powoli ale może , no i zobacz pierścienie . Tak czy siak zdejmij głowice i oddaj do szlifu przy okazji wymień pierścienie jak masz zrobione uszczelniacze i zawory to szlif głowicy to są gorsze a będzie to zrobione tak jak powinno być . Zerknij na węża ciśnieniowego od vanosa pod filtr oleju . Kolega miał lekko rozszczelnionego od dołu od filtra i tamtędy olej wyciekał po prostu wystarczyło że go zmienił i jest ok .
  5. Nie potrzeba mu tam sekwencji . Mam zwykły gaz i nie ma żadnych wybuchów tylko trzeba mieć troche w głowie że zwykły gaz na elektronice zawsze strzela wiem to z doświadczenia własnego jak i klientów . Zwykły gaz może zostawć ja mam reduktor BRC i jest bez problemowy może o takim pomyśl .
  6. robisz odciecie wtryskiwaczy przez przekaźnik a sygnał dajesz z centralki jak przełaczysz na gaz ma je wyłączyć . Tylko że to musi iśc przez przekaźnik
  7. reduktor najlepiej taki jaki miałeś zczytaj dane z niego jak sie jeszcze da no a register na śróbe pojedyńczy i to wszystko
  8. ale ten 220 ci spokojnie starczy do zrobienia wszystkiego przy aucie w niektórych sytuacjach może być nawet za mocny .
  9. No jak masz dać 1000 za progi to ja za 1300 kupiłem już na prawde dobrego miga 320 A i już 3 rok jest bez awaryjny .
  10. Zawsze moze poćwiczyć na czymś :D Jakieś stojaki czy coś i zobaczy jak mu idzie :) No tak czas to podstawa . Eee tam wiedza zawsze sie jakaś znajdzie jak coś to pisz na pw z problemami co bd mógł to pomoge a jeszcze nie mieszkamy od siebie daleko z tego co widze to można sie jakos zgadać kiedyś na jakiś wypad , piwko wypić , pogadać :)
  11. Popieram pomysł z migiem . Zrobisz nim wszystko i nie raz ci sie przyda a jak zrobisz sam to wiesz ze zrobiłeś dobrze , powoli , zabezpieczysz itp
  12. Wiesz co nie wiem nawet ile bo jak robie to sam . Mojej furki nikt inny nie tyka . Jestem mechanikiem z ojcem od małego uczyłem sie tylko tego i znam dobrych mechaników i tych których wstydze sie znać dlatego boje sie oddawać auto komuś do roboty nawet jak mam szukać usterki , czy się pomęczyć wole sam .
  13. stawros12

    Do usunięcia

    jeżeli sie zalewa masz za dużo to sterownik wtrysku no bo nic innego nie steruje dawką wtrysku
  14. amoon ja też powoli odpuszczam jak pali tak pali ale jak już zapali to na prawde wynagradza to i też za blache sie biore tylko czekam na ciepłe dni właśnie :)
  15. Sam dasz rade to podłączyć . Mikser przed przepustnice i wszystko . A co do krokowca to wywal go bo on tak jak pisał kolega wyzej raz chodzi a raz głupieje i sie zamyka albo owietra całkiem a wtedy czekają cie nie miłe wybuchy co wiadomo jak sie może skończyć . Zwykła śróba dobra regulacja i chodzi aż miło posłuchać . A jeżeli byś już chciał żeby ktoś to robił to znajdź mechanika który wie co robi bo oni ci proponują sekwencje bo tylko oni na tym zarobią a jest to w tym silniku zbędne bo chodzą na zwykłym gazie . W razie czego moge ci pomóc jakoś z podłaczeniem jak cos to pytaj chętnie podpowiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.