Skocz do zawartości

progress_czest

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60,e34,z3

Osiągnięcia progress_czest

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. witam jak ruszam szybko,okolo w zakresie 5-10% obrotu kierownica,lewa prawa-lewa prawa, to slysze stuki,i teraz tak duza nakretka pod kierownica dokrecona na maxa krzyzak wydaje sie ok jak nim ruszam to nie widze luzow,luzow na kierownicy nie mam auto prowadzi sie pewnie i jak najezdzam na dziury slysze stuki ,ale nie w kierownicy ale jakby w zawieszeniu,moze ma to cos wspolnego??kto ma jakies pomysly.mechanik mowi ze zawieszenie jest wporzadku ,ze moze przekladnia stuka.mam m30b30.
  2. moze i mam zapowietrzony,ale juz z 5 razy odpowietrzalem i nie trafilbym ani razu???
  3. plyn jest nowy,pompka nowa wysprzeglik tez,przewod nowy i dalej lipa,wyjalem sprezyne przy pedale sprzegla i jest duzo lepiej!! ale i tak nie jest to co powinno byc.
  4. teraz przy mrozach dopoki sie silnik nie zagrzeje to sprzeglo ogole prawie nie wraca,dopiero po ok.15 minutach ,pracuje prawie dobrze;/
  5. tak ,wszytsko wporzadku z plynami,przed wymiana sprzegla tez bylo tak samo,wiec tu cos innego haczy;/
  6. witam,mam problem w mojej e34,jak rano odpalę i wcisnę sprzęgło to chodzi jak by było zatarte,tzn pedał nie chce szybko wracać,tylko wraca z opóźnieniem,mam nowe sprzeglo,na starym bylo to samo,wymienilem wszytskie gumki w wysprzęgliku i pompce w pedale sprzegla i dalej to samo,wspomne ,ze autko troche pochodzi (nagrzeje sie),pedal wraca szybciej.silnik m30b30
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.