Skocz do zawartości

dymek84

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 316i Touring 1993

Osiągnięcia dymek84

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany Pękniety przewód który dochodzi do gumy przepływomierza. Pozdrawiam
  2. Cześć Wszystkim Po zapaleniu na zimnym silnik trzyma bardzo niskie obroty (ok. 500obr/min)trzęsie się i prawie gaśnie i kontrolki się zapalają. Gdy silnik złapie już temperaturę obroty ma wyższe ok 600-700obr/min ale i tak się trzęsie i nierówno pracuje. Ma ktoś pomysł o co jej chodzi??? Pozdrawiam
  3. Problem rozwiązany Skończył się komutator w silniku, szczotki nie miały już poczym chodzić. Pozdrawiam
  4. Bezpieczniki i przekaźnik sprawdzone
  5. Witam Od kilku dnie nie działa dmuchawa powietrza na żadnym biegu. (Jest E30 z A/C) Ostatnio pomogło jeszcze lekkie uderzenie w deskę , ale teraz juz kaput na amen.Na żadnym biegu Czy w przypadku uszkodzenia rezystora nawiew nie powinien działać na 4 biegu? Czy powinienem dostać się do wentylatora z grodzi? Czy z pod deski ? Pozdrawiam
  6. Problem rozwiązany. Padająca cewka zapłonowa. Wymieniona i działa wszystko jak należy. Pozdrawiam
  7. Wymieniłem sondę , czujnik położenia wałka rozrządu , i czujnik temperatury w głowicy (niebieski) i dalej nic . Autko przerywa już cały czas nie tylko jak jest rozgrzane. Ma ktoś jakiś pomysł ???
  8. Witam Jak sprawdzić czy czujnik wałka rozrządu jest padniety? Jakie są objawy ? Jak powinien sę zachować silnik po jego odłączeniu? Pozdrawiam
  9. Cześć Mam problem z moim M50B25 . Po pełnym nagrzaniu silnika , gdy wskazówka temperatury stoi już w pionie. Silnik zaczyna przerywać . Najbardziej przy przyspieszaniu w zakresie obrotów do 2 tysięcy. Gdy jest już zagrzany to też powyżej 2 tysięcy zaczyna czkać. Zapala od strzała Na zimnym silniku wszystko idealnie Świece wymienione na nowe. Dodam że auto ma LPG i tak samo zachowuje się na gazie jak i na PB. Pozdrawiam
  10. Jednak to była pompa paliwa . Coś se w niej przycina , bo w samochodzie na krótko nie ruszyła , a po wyjęciu z baku zaczeła działać. Pozdr
  11. Cześć Jak napisałem wcześniej mam mały problem . Sinik M50B25 bez vanosów zgasł już nie odpalił. Kręci i nic się nie dzieje. Iskra jest . Po przekręceniu kluczyka nie słyszę pompy. Prąd do bezpiecznika pompy dochodzi Czujnik położenia wału podniemiłem na zamiennikowy z IC , ale nic to nie zmieniło. (jego rezystancja to ok 1050ohm , mojego wyjętego to 530ohm) Czy przy padniętym kompie byłaby by iskra? Czy przy walniętym czujniku położenia wału byłaby iskra? Pozdrawiam michał
  12. Cześć Wszystkim Jak w temacie: Czy przy padniętym czujniku wału będzie iskra na świecach??? Jaką oporność powinien mieć czujnik?( mój wyjęty ma ok 530ohm) Jak sprawdzić można jeszcze czujnik wału? Silnik M50B25 bez vanosów Pozdrawiam Michał
  13. Witam Wszystkich Mam następujący problem . W moim Touringu na wysokości bagażnika zaczęłą sie odklejać podsufitka . Macie jakieś doświadczenia czy można by ją podkleić ? Pozdr m.
  14. Witam Czy polecacie jakis zamiennikowy czujnik położenia wału do M50b25? Czy tylko ORI wchodzi w grę? Cena za OEM BMW kilka razy wyższa jak za zamiennik. Używki raczej bym wykluczał. Pozdr m.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.